Kowi87 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 no super że podałes model tego radia, miałem właśnie o to pytać, wielkie dzięki natomiast jeżeli chodzi o podłączenie magistrali can to chyba mam już poprowadzone, jestem tylko ciekaw jak jest teraz przesyłana informacja do zegarów o rds, czy mój chorus nie ma przypadkiem CANA? czy wy też możecie wejsc do swoich radii przez VAGa ? wtedy na wyświetaczu radia wyświetla mi się napis DIAGN. A w jaki sposób tam wchodzisz??
Tedi35 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Witam Nie chce zakladac tematu a mam tylko pytanko czy np Concert lepiej cos smiga niz Chorus ( takiego mam). Oczywiscie nie mowie o odtwarzaczu tylko chodzi mi o radio. Czy Concert ma cos co wart jest tego aby go wymienic z Chorusem (oprocz CD) Dzieki
Kowi87 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Witam Nie chce zakladac tematu a mam tylko pytanko czy np Concert lepiej cos smiga niz Chorus ( takiego mam). Oczywiscie nie mowie o odtwarzaczu tylko chodzi mi o radio. Czy Concert ma cos co wart jest tego aby go wymienic z Chorusem (oprocz CD) Dzieki W twoim przypadku raczej powinny odbierac tak samo radio po obydwa były seryjnie montowane w B6
ArtJG Opublikowano 26 Czerwca 2009 Opublikowano 26 Czerwca 2009 czy wy też możecie wejsc do swoich radii przez VAGa ? wtedy na wyświetaczu radia wyświetla mi się napis DIAGN. Dokładnie. Ale żeby sie połączyć Vagiem z radiem musi być poprowadzony przewód "k" do radia :>
MIIKEW Opublikowano 26 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2009 no to ja takowy mam, szukam tych concertów od a6/tt na allegro i są po 350, tylko niewiem czy to dobra cena i za ile swojego bym lunął
Kowi87 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Opublikowano 26 Czerwca 2009 no to ja takowy mam, szukam tych concertów od a6/tt na allegro i są po 350, tylko niewiem czy to dobra cena i za ile swojego bym lunął Cena nawet dobra, przeważnie sa po 450-500zł od A6
Michał Opublikowano 28 Czerwca 2009 Opublikowano 28 Czerwca 2009 U siebie wykonałem podobny zabieg, tzn wymieniłem chorusa na concerta cd Mam liczniki poliftowe z białym podświetleniem, ale niestety bez pełnego FISa podświetlenie podłączyłem na krótko, a do reszty niedogodności można przywyknąć Co prawda będę jeszcze kombinował z sygnałem CAN bo gdzieś na elektrodzie czytałem że da rade wyprowadzić CANa z moich zegarów i wszystko śmiga :gwizdanie: Licznik z 1/2 FIS Green 32-pin multi-pin connector for auxiliary functions: 1 - Door contact (all doors) 2 - Transponder 1 3 - not occupied 4 - not occupied 5 - W-wire 6 - Tailgate 7 - Right turn signal 8 - External buzzer 9 - External gong 10 - Airbag 11 - Stand-still time output 12 - Terminal 61 13 - Parking brake/BRAKE 14 - CHECK 15 - Oil level/oil temperature 16 - not occupied 17 - Transponder 2 18 - CAN high speed (powertrain) (high +) 19 - CAN high speed (powertrain) (low -) 20 - CAN high speed (powertrain) (screen) 21 - ABS 22 - CAN low speed (comfort) (high +) 23 - CAN low speed (comfort) (low -) 24 - CAN low speed (comfort) (screen) 25 - Engine lid 26 - not occupied 27 - Belt buckle 28 - K-wire 29 - Outside temperature -input 30 - not occupied 31 - Selector range display 32 - not occupied podłącze się pod piny 22 i 23, zobaczymy czy zabangla :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się