danielom Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Z czym się nie zgadzasz, że 2.5 nie jest tanie w naprawach? Nie, z tym że tylko 2.5 tdi. Kazdy tdi kosztuje swoje, wiem po sobie, szczegolnie jak sie kupuje auto, ktore ma juz nascie lat i set tysiecy przejechane. No spoko, ale nie powiesz mi że benzynka jest tańsza. Oczywiscie ze tak, mowimy o naprawach a nie o eksploatacji Głupi termostat do benzynki to 250zl, swego czasu zamawialem części do 2litrowej benzynki i tanie to to nie było... Porownaj najczestsze problemy jak np turbo, wtryski, pompa, pompki, dwumas, egr, dolot Wszystko kosztuje wiecej, nie liczac spalania. Cycu ochłoń ....boś się napiął jak jasny gwint.......wpadnij na szklaneczkę kiedy ,a nie się spinasz całkiem niepotrzebnie wszystko co jeździ się psuje ....życie Atmosfera prawie jak w dziale sprzedam, jak ktoś powie, ze cena z d*py, a reszta ataka bo to nasze, klubowe
H4mm3R Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Z czym się nie zgadzasz, że 2.5 nie jest tanie w naprawach? Nie, z tym że tylko 2.5 tdi. Kazdy tdi kosztuje swoje, wiem po sobie, szczegolnie jak sie kupuje auto, ktore ma juz nascie lat i set tysiecy przejechane. No spoko, ale nie powiesz mi że benzynka jest tańsza. Oczywiscie ze tak, mowimy o naprawach a nie o eksploatacji Głupi termostat do benzynki to 250zl, swego czasu zamawialem części do 2litrowej benzynki i tanie to to nie było... Porownaj najczestsze problemy jak np turbo, wtryski, pompa, pompki, dwumas, egr, dolot Wszystko kosztuje wiecej, nie liczac spalania. A kiedy to wszystko siada? 250-300kkm to w tym czasie w benzynie już wymieniasz cewki, kable i inne badziewie. Poza tym spalania rekompensuje naprawy w dieslu.
danielom Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Z czym się nie zgadzasz, że 2.5 nie jest tanie w naprawach? Nie, z tym że tylko 2.5 tdi. Kazdy tdi kosztuje swoje, wiem po sobie, szczegolnie jak sie kupuje auto, ktore ma juz nascie lat i set tysiecy przejechane. No spoko, ale nie powiesz mi że benzynka jest tańsza. Oczywiscie ze tak, mowimy o naprawach a nie o eksploatacji Głupi termostat do benzynki to 250zl, swego czasu zamawialem części do 2litrowej benzynki i tanie to to nie było... Porownaj najczestsze problemy jak np turbo, wtryski, pompa, pompki, dwumas, egr, dolot Wszystko kosztuje wiecej, nie liczac spalania. A kiedy to wszystko siada? 250-300kkm to w tym czasie w benzynie już wymieniasz cewki, kable i inne badziewie. Poza tym spalania rekompensuje naprawy w dieslu. Kazdy chwali co ma, tego sie nie zmieni
danielom Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Z czym się nie zgadzasz, że 2.5 nie jest tanie w naprawach? Nie, z tym że tylko 2.5 tdi. Kazdy tdi kosztuje swoje, wiem po sobie, szczegolnie jak sie kupuje auto, ktore ma juz nascie lat i set tysiecy przejechane. No spoko, ale nie powiesz mi że benzynka jest tańsza. Oczywiscie ze tak, mowimy o naprawach a nie o eksploatacji Głupi termostat do benzynki to 250zl, swego czasu zamawialem części do 2litrowej benzynki i tanie to to nie było... Porownaj najczestsze problemy jak np turbo, wtryski, pompa, pompki, dwumas, egr, dolot Wszystko kosztuje wiecej, nie liczac spalania. Cycu ochłoń ....boś się napiął jak jasny gwint.......wpadnij na szklaneczkę kiedy ,a nie się spinasz całkiem niepotrzebnie wszystko co jeździ się psuje ....życie Ostatnio mam wstret do tego trunku zmieniajac temat
tomaszstn Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Atmosfera napięta jak plała na żuku Co to plała
Arturoo Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Z czym się nie zgadzasz, że 2.5 nie jest tanie w naprawach? Nie, z tym że tylko 2.5 tdi. Kazdy tdi kosztuje swoje, wiem po sobie, szczegolnie jak sie kupuje auto, ktore ma juz nascie lat i set tysiecy przejechane. No spoko, ale nie powiesz mi że benzynka jest tańsza. Oczywiscie ze tak, mowimy o naprawach a nie o eksploatacji Głupi termostat do benzynki to 250zl, swego czasu zamawialem części do 2litrowej benzynki i tanie to to nie było... Porownaj najczestsze problemy jak np turbo, wtryski, pompa, pompki, dwumas, egr, dolot Wszystko kosztuje wiecej, nie liczac spalania. A kiedy to wszystko siada? 250-300kkm to w tym czasie w benzynie już wymieniasz cewki, kable i inne badziewie. Poza tym spalania rekompensuje naprawy w dieslu. Kazdy chwali co ma, tego sie nie zmieni to znowu jestem wyjątkiem
H4mm3R Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Atmosfera napięta jak plała na żuku Co to plała To czego cesaroki nie mają
tomaszstn Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Artur jak zapraszasz na szklaneczkę to ja chętny
akjam Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Atmosfera napięta jak plała na żuku Co to plała
danielom Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Z czym się nie zgadzasz, że 2.5 nie jest tanie w naprawach? Nie, z tym że tylko 2.5 tdi. Kazdy tdi kosztuje swoje, wiem po sobie, szczegolnie jak sie kupuje auto, ktore ma juz nascie lat i set tysiecy przejechane. No spoko, ale nie powiesz mi że benzynka jest tańsza. Oczywiscie ze tak, mowimy o naprawach a nie o eksploatacji Głupi termostat do benzynki to 250zl, swego czasu zamawialem części do 2litrowej benzynki i tanie to to nie było... Porownaj najczestsze problemy jak np turbo, wtryski, pompa, pompki, dwumas, egr, dolot Wszystko kosztuje wiecej, nie liczac spalania. A kiedy to wszystko siada? 250-300kkm to w tym czasie w benzynie już wymieniasz cewki, kable i inne badziewie. Poza tym spalania rekompensuje naprawy w dieslu. Kazdy chwali co ma, tego sie nie zmieni to znowu jestem wyjątkiem Ja widocznie tez, bo mimo ze sie sprawuje, to widze wady, a nie wiem po co te nakrecanie tematu .
Arturoo Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Atmosfera napięta jak plała na żuku Co to plała to jakieś zabełkowskie narzecze
tomaszstn Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Atmosfera napięta jak plała na żuku Co to plała To czego cesaroki nie mają kuźwa, Ty masz jakiś swój język, jesteśmy w Polsce i obowiązuje polski
Arturoo Opublikowano 6 Stycznia 2013 Opublikowano 6 Stycznia 2013 Z czym się nie zgadzasz, że 2.5 nie jest tanie w naprawach? Nie, z tym że tylko 2.5 tdi. Kazdy tdi kosztuje swoje, wiem po sobie, szczegolnie jak sie kupuje auto, ktore ma juz nascie lat i set tysiecy przejechane. No spoko, ale nie powiesz mi że benzynka jest tańsza. Oczywiscie ze tak, mowimy o naprawach a nie o eksploatacji Głupi termostat do benzynki to 250zl, swego czasu zamawialem części do 2litrowej benzynki i tanie to to nie było... Porownaj najczestsze problemy jak np turbo, wtryski, pompa, pompki, dwumas, egr, dolot Wszystko kosztuje wiecej, nie liczac spalania. Cycu ochłoń ....boś się napiął jak jasny gwint.......wpadnij na szklaneczkę kiedy ,a nie się spinasz całkiem niepotrzebnie wszystko co jeździ się psuje ....życie Ostatnio mam wstret do tego trunku zmieniajac temat musisz wpaść ...może wstręt przejdzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się