Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Katowice i okolice


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
36 minut temu, walada1987 napisał:

Stasiu kiedy znajdziesz chwilę żebym podjechał oblukac i dopytać dokładniej odnośnie twojego 1.8t i żebyś mnie przewiózł jak to lata

w ośce to może lata, u mnie nie

chociaż jak przewiozłem kilka osób, to stwierdzili, że to zapiradala :facepalm:

PS. Jest jeszcze jedna opcja - możemy pojeździć gdzieś po śniegu - pewnie byś nie chciał nigdy kulawego auta :decayed:

  • Odpowiedzi 154.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • stanley

    18904

  • Kędzior

    14855

  • Miszka82

    14548

  • akjam

    13789

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, stanley napisał:

w ośce to może lata, u mnie nie

chociaż jak przewiozłem kilka osób, to stwierdzili, że to zapiradala :facepalm:

PS. Jest jeszcze jedna opcja - możemy pojeździć gdzieś po śniegu - pewnie byś nie chciał nigdy kulawego auta :decayed:

ale chciał bym osobiście zobaczyć jak to jest bo będę się przymierzał do kupna b7 a powiedziałem już nigdy więcej żadnego diesla mam jednego i nigdy więcej a teraz właśnie rozważam 1,8t lub 2.0 tfsi nie wiesz czy miszel ma coś ciekawego u siebie

Edytowane przez walada1987
Opublikowano

Jeśli myślisz o zwiększeniu mocy w 1.8T  to bym raczej wolał kupić fajne 2.0tfsi i zrobić program. Wychodzi gdzieś pewnie 250PS.

Żeby podobny wynik zrobić w 1.8T potrzeba od 5 do 8tyś pln. Nie liczę tutaj montażu LPG ( min 3tyś pln) 

Tak więc, dobrze to  przemyśl

 

Opublikowano
2 minuty temu, stanley napisał:

Jeśli myślisz o zwiększeniu mocy w 1.8T  to bym raczej wolał kupić fajne 2.0tfsi i zrobić program. Wychodzi gdzieś pewnie 250PS.

Żeby podobny wynik zrobić w 1.8T potrzeba od 5 do 8tyś pln. Nie liczę tutaj montażu LPG ( min 3tyś pln) 

Tak więc, dobrze to  przemyśl

 

lpg raczej nie będzie ale jak by porównać 2.0 tfsi Quatro a 1.8 t Quatro to które mniej awaryjne i tańsze w eksploatacji

Opublikowano
1 minutę temu, walada1987 napisał:

lpg raczej nie będzie ale jak by porównać 2.0 tfsi Quatro a 1.8 t Quatro to które mniej awaryjne i tańsze w eksploatacji

Droższe w eksploatacji jest 2.0 tfsi, nie dość że wciąga 12l PB i to nie przy pałowaniu, to na dodatek 1l oleju na 1000km:decayed:  ale można to poprawić poprzez wymianę tłoków z pierścieniami, licz się z tym że takie benzyny w Quattro spalą 10l PB przy normalnej jeździe, mi 1.8T wciągało 12l LPG, sporym plusem 1.8T jest możliwość montażu gazu i zrobił bym to bez zastanowienia, a minusem 1.8T jest właśnie moc, można samym programem podejść pod 200KM ALE to dalej nie jedzie, za to w 2.0TFSI masz to wyjściowo, po programie lekko 260KM ale wir w baku, Diesle nie są złe, ale nie kupuje sie padaki do której wiecznie trzeba wkładać.

Opublikowano
1 minutę temu, Pucek napisał:

Droższe w eksploatacji jest 2.0 tfsi, nie dość że wciąga 12l PB i to nie przy pałowaniu, to na dodatek 1l oleju na 1000km:decayed:  ale można to poprawić poprzez wymianę tłoków z pierścieniami, licz się z tym że takie benzyny w Quattro spalą 10l PB przy normalnej jeździe, mi 1.8T wciągało 12l LPG, sporym plusem 1.8T jest możliwość montażu gazu i zrobił bym to bez zastanowienia, a minusem 1.8T jest właśnie moc, można samym programem podejść pod 200KM ALE to dalej nie jedzie, za to w 2.0TFSI masz to wyjściowo, po programie lekko 260KM ale wir w baku, Diesle nie są złe, ale nie kupuje sie padaki do której wiecznie trzeba wkładać.

czyż byś miał coś na myśli :facepalm:

Opublikowano
1 minutę temu, walada1987 napisał:

czyż byś miał coś na myśli :facepalm:

Nie masz się co dziwić, masz stare auto w którym wszystko może paść, na dodatek z silnikiem specjalnej troski ;)

Opublikowano
Teraz, Pucek napisał:

Nie masz się co dziwić, masz stare auto w którym wszystko może paść, na dodatek z silnikiem specjalnej troski ;)

wiem dlatego puki jest w dobrej kondycji to niech zmieni właściciela i niech on się martwi a ja spokojnie przesiądę się na młodsze tylko  nie wiem jeszcze które bo i jedno i drugie ma swoje bolączki 1.8 t na plus że lpg na minus moc 2.0 na minus łykanie oleju i średnio z lpg ale za to już jest czym jechać ponoć serwis podobny jednego jak i drugiego więc nie wiem co zrobić ?

Opublikowano
12 minut temu, Pucek napisał:

Droższe w eksploatacji jest 2.0 tfsi, nie dość że wciąga 12l PB i to nie przy pałowaniu, to na dodatek 1l oleju na 1000km:decayed:  ale można to poprawić poprzez wymianę tłoków z pierścieniami, licz się z tym że takie benzyny w Quattro spalą 10l PB przy normalnej jeździe, mi 1.8T wciągało 12l LPG, sporym plusem 1.8T jest możliwość montażu gazu i zrobił bym to bez zastanowienia, a minusem 1.8T jest właśnie moc, można samym programem podejść pod 200KM ALE to dalej nie jedzie, za to w 2.0TFSI masz to wyjściowo, po programie lekko 260KM ale wir w baku, Diesle nie są złe, ale nie kupuje sie padaki do której wiecznie trzeba wkładać.

nic dodać, nić ująć ;)

Opublikowano
12 minut temu, walada1987 napisał:

wiem dlatego puki jest w dobrej kondycji to niech zmieni właściciela i niech on się martwi a ja spokojnie przesiądę się na młodsze tylko  nie wiem jeszcze które bo i jedno i drugie ma swoje bolączki 1.8 t na plus że lpg na minus moc 2.0 na minus łykanie oleju i średnio z lpg ale za to już jest czym jechać ponoć serwis podobny jednego jak i drugiego więc nie wiem co zrobić ?

Jak Będziesz miał gotówkę w ręce to wtedy się martw, na razie to tylko gdybanie :wink:

https://mpmoto.otomoto.pl/

Obserwuj co ma Miszel :)

 

Opublikowano
3 minuty temu, Pucek napisał:

Jak Będziesz miał gotówkę w ręce to wtedy się martw, na razie to tylko gdybanie :wink:

https://mpmoto.otomoto.pl/

Obserwuj co ma Miszel :)

 

30k to ja mogę mieć od reki ale jak kupie padline to mi św. boże nie pomoże a stara mnie za***ie... a u miszela narazie nic ciekawego na str nie widziałem

Opublikowano
3 minuty temu, walada1987 napisał:

30k to ja mogę mieć od reki 

yebany :decayed:

Opublikowano

o ile miron się spisze to jest chwila momęt ale nie moge sobie pozwolić na wyebanie 30k i potem huy w d*pa kredyt na auto a na mechanika brak i ani auta ino dłóg dla tego sie was radzę co byście zrobili

Opublikowano

No moje zdanie znasz benzyna obrać to czerwone cudo i podpalic pod lasem [emoji5]

Opublikowano

do auta nigdy nie wejdziesz, nie wiadomo co się spierdzieli 

Teraz, diman napisał:

No moje zdanie znasz benzyna obrać to czerwone cudo i podpalic pod lasem emoji5.png

tyś jest dupny  :decayed:

Opublikowano
1 minutę temu, diman napisał:

No moje zdanie znasz benzyna obrać to czerwone cudo i podpalic pod lasem emoji5.png

diman szkoda lasu ... a na czerwone cudo jeszcze się jakiś młodziak napali i kupi może nie za tyle co bym chciał ale zawsze cza mieć jakis margines do negocjacji:wink:

3 minuty temu, stanley napisał:

do auta nigdy nie wejdziesz, nie wiadomo co się spierdzieli 

ja może i nie wejdę ale ty z horneth to tak to dacie rade :wink:

Opublikowano

Te 30k to na gotowo czy za same auto

Opublikowano
1 minutę temu, Tomi_81 napisał:

Te 30k to na gotowo czy za same auto

auto + opłaty rejstr. jak starczy na coś jeszcze to by było fajnie ale wiem że raczej mało realne za zadbany egzęplarz

Opublikowano

A ubezpieczenie plus podstawowy serwis

Wysłane z mojego SM-G800F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
5 minut temu, walada1987 napisał:

auto + opłaty rejstr. jak starczy na coś jeszcze to by było fajnie ale wiem że raczej mało realne za zadbany egzęplarz

to szukaj B6 ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...