stanley Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 36 minut temu, walada1987 napisał: Stasiu kiedy znajdziesz chwilę żebym podjechał oblukac i dopytać dokładniej odnośnie twojego 1.8t i żebyś mnie przewiózł jak to lata w ośce to może lata, u mnie nie chociaż jak przewiozłem kilka osób, to stwierdzili, że to zapiradala PS. Jest jeszcze jedna opcja - możemy pojeździć gdzieś po śniegu - pewnie byś nie chciał nigdy kulawego auta
walada1987 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 (edytowane) 5 minut temu, stanley napisał: w ośce to może lata, u mnie nie chociaż jak przewiozłem kilka osób, to stwierdzili, że to zapiradala PS. Jest jeszcze jedna opcja - możemy pojeździć gdzieś po śniegu - pewnie byś nie chciał nigdy kulawego auta ale chciał bym osobiście zobaczyć jak to jest bo będę się przymierzał do kupna b7 a powiedziałem już nigdy więcej żadnego diesla mam jednego i nigdy więcej a teraz właśnie rozważam 1,8t lub 2.0 tfsi nie wiesz czy miszel ma coś ciekawego u siebie Edytowane 20 Stycznia 2017 przez walada1987
stanley Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Jeśli myślisz o zwiększeniu mocy w 1.8T to bym raczej wolał kupić fajne 2.0tfsi i zrobić program. Wychodzi gdzieś pewnie 250PS. Żeby podobny wynik zrobić w 1.8T potrzeba od 5 do 8tyś pln. Nie liczę tutaj montażu LPG ( min 3tyś pln) Tak więc, dobrze to przemyśl
walada1987 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 2 minuty temu, stanley napisał: Jeśli myślisz o zwiększeniu mocy w 1.8T to bym raczej wolał kupić fajne 2.0tfsi i zrobić program. Wychodzi gdzieś pewnie 250PS. Żeby podobny wynik zrobić w 1.8T potrzeba od 5 do 8tyś pln. Nie liczę tutaj montażu LPG ( min 3tyś pln) Tak więc, dobrze to przemyśl lpg raczej nie będzie ale jak by porównać 2.0 tfsi Quatro a 1.8 t Quatro to które mniej awaryjne i tańsze w eksploatacji
Pucek Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 1 minutę temu, walada1987 napisał: lpg raczej nie będzie ale jak by porównać 2.0 tfsi Quatro a 1.8 t Quatro to które mniej awaryjne i tańsze w eksploatacji Droższe w eksploatacji jest 2.0 tfsi, nie dość że wciąga 12l PB i to nie przy pałowaniu, to na dodatek 1l oleju na 1000km ale można to poprawić poprzez wymianę tłoków z pierścieniami, licz się z tym że takie benzyny w Quattro spalą 10l PB przy normalnej jeździe, mi 1.8T wciągało 12l LPG, sporym plusem 1.8T jest możliwość montażu gazu i zrobił bym to bez zastanowienia, a minusem 1.8T jest właśnie moc, można samym programem podejść pod 200KM ALE to dalej nie jedzie, za to w 2.0TFSI masz to wyjściowo, po programie lekko 260KM ale wir w baku, Diesle nie są złe, ale nie kupuje sie padaki do której wiecznie trzeba wkładać.
walada1987 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 1 minutę temu, Pucek napisał: Droższe w eksploatacji jest 2.0 tfsi, nie dość że wciąga 12l PB i to nie przy pałowaniu, to na dodatek 1l oleju na 1000km ale można to poprawić poprzez wymianę tłoków z pierścieniami, licz się z tym że takie benzyny w Quattro spalą 10l PB przy normalnej jeździe, mi 1.8T wciągało 12l LPG, sporym plusem 1.8T jest możliwość montażu gazu i zrobił bym to bez zastanowienia, a minusem 1.8T jest właśnie moc, można samym programem podejść pod 200KM ALE to dalej nie jedzie, za to w 2.0TFSI masz to wyjściowo, po programie lekko 260KM ale wir w baku, Diesle nie są złe, ale nie kupuje sie padaki do której wiecznie trzeba wkładać. czyż byś miał coś na myśli
Pucek Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 1 minutę temu, walada1987 napisał: czyż byś miał coś na myśli Nie masz się co dziwić, masz stare auto w którym wszystko może paść, na dodatek z silnikiem specjalnej troski
walada1987 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Teraz, Pucek napisał: Nie masz się co dziwić, masz stare auto w którym wszystko może paść, na dodatek z silnikiem specjalnej troski wiem dlatego puki jest w dobrej kondycji to niech zmieni właściciela i niech on się martwi a ja spokojnie przesiądę się na młodsze tylko nie wiem jeszcze które bo i jedno i drugie ma swoje bolączki 1.8 t na plus że lpg na minus moc 2.0 na minus łykanie oleju i średnio z lpg ale za to już jest czym jechać ponoć serwis podobny jednego jak i drugiego więc nie wiem co zrobić ?
stanley Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 12 minut temu, Pucek napisał: Droższe w eksploatacji jest 2.0 tfsi, nie dość że wciąga 12l PB i to nie przy pałowaniu, to na dodatek 1l oleju na 1000km ale można to poprawić poprzez wymianę tłoków z pierścieniami, licz się z tym że takie benzyny w Quattro spalą 10l PB przy normalnej jeździe, mi 1.8T wciągało 12l LPG, sporym plusem 1.8T jest możliwość montażu gazu i zrobił bym to bez zastanowienia, a minusem 1.8T jest właśnie moc, można samym programem podejść pod 200KM ALE to dalej nie jedzie, za to w 2.0TFSI masz to wyjściowo, po programie lekko 260KM ale wir w baku, Diesle nie są złe, ale nie kupuje sie padaki do której wiecznie trzeba wkładać. nic dodać, nić ująć
Pucek Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 12 minut temu, walada1987 napisał: wiem dlatego puki jest w dobrej kondycji to niech zmieni właściciela i niech on się martwi a ja spokojnie przesiądę się na młodsze tylko nie wiem jeszcze które bo i jedno i drugie ma swoje bolączki 1.8 t na plus że lpg na minus moc 2.0 na minus łykanie oleju i średnio z lpg ale za to już jest czym jechać ponoć serwis podobny jednego jak i drugiego więc nie wiem co zrobić ? Jak Będziesz miał gotówkę w ręce to wtedy się martw, na razie to tylko gdybanie https://mpmoto.otomoto.pl/ Obserwuj co ma Miszel
walada1987 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 3 minuty temu, Pucek napisał: Jak Będziesz miał gotówkę w ręce to wtedy się martw, na razie to tylko gdybanie https://mpmoto.otomoto.pl/ Obserwuj co ma Miszel 30k to ja mogę mieć od reki ale jak kupie padline to mi św. boże nie pomoże a stara mnie za***ie... a u miszela narazie nic ciekawego na str nie widziałem
stanley Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 3 minuty temu, walada1987 napisał: 30k to ja mogę mieć od reki yebany
walada1987 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 o ile miron się spisze to jest chwila momęt ale nie moge sobie pozwolić na wyebanie 30k i potem huy w d*pa kredyt na auto a na mechanika brak i ani auta ino dłóg dla tego sie was radzę co byście zrobili
diman Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 No moje zdanie znasz benzyna obrać to czerwone cudo i podpalic pod lasem [emoji5]
stanley Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 do auta nigdy nie wejdziesz, nie wiadomo co się spierdzieli Teraz, diman napisał: No moje zdanie znasz benzyna obrać to czerwone cudo i podpalic pod lasem tyś jest dupny
walada1987 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 1 minutę temu, diman napisał: No moje zdanie znasz benzyna obrać to czerwone cudo i podpalic pod lasem diman szkoda lasu ... a na czerwone cudo jeszcze się jakiś młodziak napali i kupi może nie za tyle co bym chciał ale zawsze cza mieć jakis margines do negocjacji 3 minuty temu, stanley napisał: do auta nigdy nie wejdziesz, nie wiadomo co się spierdzieli ja może i nie wejdę ale ty z horneth to tak to dacie rade
Tomi_81 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Te 30k to na gotowo czy za same auto
walada1987 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 1 minutę temu, Tomi_81 napisał: Te 30k to na gotowo czy za same auto auto + opłaty rejstr. jak starczy na coś jeszcze to by było fajnie ale wiem że raczej mało realne za zadbany egzęplarz
Tomi_81 Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 A ubezpieczenie plus podstawowy serwis Wysłane z mojego SM-G800F przy użyciu Tapatalka
stanley Opublikowano 20 Stycznia 2017 Opublikowano 20 Stycznia 2017 5 minut temu, walada1987 napisał: auto + opłaty rejstr. jak starczy na coś jeszcze to by było fajnie ale wiem że raczej mało realne za zadbany egzęplarz to szukaj B6
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się