fend18 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 zmierzylem z ciekawosci wczoraj u siebie jeszcze na trzecim biegu i wyszlo kolo 16sek. od 60 do 140. najprawdopodobniej turbo u Ciebie nie ładuje. turbo laduje bo trzyma 0,5-0,6 tyle ze znowu mi lopatki tra o obudowe turbiny, znowu musze wymieniac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 W serii K03 nie trzyma i nie będzie trzymało 0,5 Bara na maksymalnych obrotach. A normalna K03 wcale tak dużo więcej niż 1.0 Bar nie wytrzyma. Jakby tak było, to nikt by jej nie zmieniał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 2 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/891ae41ae1c3908d.html <-------- W POWIĘKSZENIU Byłem na hamowni i oto wynik na LPG Koleś stroił mapy gazu ale nie mógł się sugerować PB bo mam coś z układem paliwowym po dzwonie i na paliwie zamula. 162 HP i 264 Nm na LPG 159 HP i 233 Nm na PB - ale tak jak pisałem mam problem w układem paliwowym do dziś nie rozwiązany. Na tym wyniku LPG auto jeździ jak opisane czasy w tym temacie 60-140 III bieg ~~12 sek 60-140 IV bieg ~~ 14 sek 0-100 7.04 sek 1/4 mili 15.70 Po zestojeniu LPG są takie wyniki jak na PB z przed dzwona. Zastanawia mnie jak to możliwe że wyniki są takie same a nawet lepsze niż w innych 1.8 T po programie na 180-190 kuni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alien2004 0 Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 Witam, u mnie 3bieg 14,1 4bieg 20s - chyba standard w serii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek87 0 Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 O tu moje 60-140 na trójce. http://w472.wrzuta.pl/film/1nlKzdxWo9A/1_8t_150km (muza psuje wspaniały dźwięk silnika). Po nagraniu filmiku liczyłem i mierzyłem wychodzi około 14s. ale skłonny jestem ku 13.9 s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
custom 1 Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 80-140 - 9.6 czyli około 10s IV bieg W czasie próby na pokładzie Ja + żona + pełny bak :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 0-140 14 sek ja mam 15sek w TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kik0 0 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 U mnie przed programem: 60-140 III bieg ~13.5 sek 60-140 IV bieg ~18.5 sek po programie na 182km i 255nm: 60-140 III bieg ~11.6 sek 60-140 IV bieg ~14.6 sek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malyma 0 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 u mnie na nowej turbinie BRD 60-140 na IV biegu 11,7 , 11,5 pierwszy pomiar oczywiscie TDI 60-140 na IV biegu 12,2 , 12,5 drugi pomiar dwa czasy bo liczony na 2 stoperach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d4rk 0 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Mój AJL od 60-140km/h na III biegu: 12,6 na PB 11,3 na LPG Czas na PB dużo słabszy dlatego, że doładowanie na PB coś za szybko opada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się