and Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 witam jak puszczam sprzęgło słyszę stuknięcie, mam taki luz na kołach jak samochód się toczy bez gazu to jak szarpie to słycać stukanie metaliczne, czy to może być w wina sprzegła?Słyszałem, że top moga być sprężynki na tarczy połamane lub się już zużyły, gdy wcisne sprzęgło i puszcze nie odczuwam róznicy żw pracy silnika jeżeli chodzi o dziwęk, tylko jak dodaje gazu jest puknięcie jak puszczam sprzęgło. nie wiem co to jest ale strasznie wkurza ten luz na kołach.
and Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Opublikowano 6 Lipca 2009 tez tak mysle, że to tarcza, bo zauwazyłem jeszcze cos a mianowicie jak wrzuce bieg i puszczam sprzęgo to słysze uderzenie przy puszczeniu sprzęgła nie wiem co to jest to ta tarcza czu docisk może dlatego mam ten luz?
domelq Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 tarcza sprzęgł myślę, że już się wysłużyła
Daimos Opublikowano 7 Lipca 2009 Opublikowano 7 Lipca 2009 Trzeba wyjąć skrzynie biegów, odkręcić docisk i wtedy będzie widać w jaki stanie jest sprzęgło.
siwy2731 Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 sprawdz jeszcze przeguby, mozesz to zrobic od dolu, a mianowicie zamochod na luzie i zlap na polos i poruszaj do przodu i do tylu,jesli bedzie wyczuwal nadmierny luz a tak naprawde nie powinno go sie wyczuwac to napewno beda to przeguby..
?awa Opublikowano 11 Lipca 2009 Opublikowano 11 Lipca 2009 wewnętrzne...? Bo zewnętrzne to bedą pykać a wewn. uderzać(stukać) przy dodawaniu(ujmowaniu) mocy...
and Opublikowano 12 Lipca 2009 Autor Opublikowano 12 Lipca 2009 wewnętrzne wymienione na samym poczatku i dalej stuka, n awet nie wiesz jak to wkurza te ciagłe szarpanie
siwy2731 Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 sprawdz jeszcze raz przeguby, bo juz nie raz sie spotkalem z takimi objawami i okazywalo sie ze to przeguby, byly reklamowane, i zakladane drugie tegosamego producenta, pozniej dopiero okazalo sie ze poszla taka partia przegubow,zalozylismy np metelli i problem znikl, ogolnie to nie sa najmocniejsze przeguby, i dosyc czesto wykrywa sie na nich zbyt duzy luz, pamiataj ze przeguby zewnetrze pracuja przy skrecaniu i podczas ruszania, i jesli maja luz to tez beda stukac,a przy skrecaniu beda zgrzytac, zas przeguby wew. zgrzytaja tylko i wylacznie podczas jazdy na wprost i ulegaja uszkodzeniam bardzo rzadko...
and Opublikowano 14 Lipca 2009 Autor Opublikowano 14 Lipca 2009 sprawdzałem przeguby są ok, to musi byc tarcza i te spręzynki na tarczy, chyba że toskrzynia i mechanizm, czy dużo ludzi to ma?
baraka Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 u mnie po wymianie sprzegla na sachs dzisiaj wszystko ustalo,,a jedna sprezynka na starej tarczy sprzeglowej byla tak zajechana ze omalo niewypadla z tarczy,mozna bylo ja wypchnac palcami,,teraz jest super xD,,,znow czuje wgniatanie w fotel i nic nieslizga,pozdro
and Opublikowano 14 Lipca 2009 Autor Opublikowano 14 Lipca 2009 a co tez miałes luzy na kołach i szarpanie? ile to cie kosztowało ta wymiana? ile robocizna
baraka Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 460zl komplet sprzegla sachs..+28zl uszczelniacz walu korbowego elring..4 godziny roboty i 200zl za robocizne
and Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Opublikowano 15 Lipca 2009 okok ale czy miałeś luz na kołach, tez ci stukało i szarpało?
baraka Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 tak jak juz gdzies pialem..przy 1000 obrotow zrywalo mi auto,teraz juz spox
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się