Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 ADP] Sprzęgło, luz na kołach i słychać uderzenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

jak puszczam sprzęgło słyszę stuknięcie, mam taki luz na kołach jak samochód się toczy bez gazu to jak szarpie to słycać stukanie metaliczne, czy to może być w wina sprzegła?Słyszałem, że top moga być sprężynki na tarczy połamane lub się już zużyły, gdy wcisne sprzęgło i puszcze nie odczuwam róznicy żw pracy silnika jeżeli chodzi o dziwęk, tylko jak dodaje gazu jest puknięcie jak puszczam sprzęgło. nie wiem co to jest ale strasznie wkurza ten luz na kołach.

Opublikowano

Tarcza sprzęgła do sprawdzenia :mysli:

Opublikowano

tez tak mysle, że to tarcza, bo zauwazyłem jeszcze cos a mianowicie jak wrzuce bieg i puszczam sprzęgo to słysze uderzenie przy puszczeniu sprzęgła nie wiem co to jest to ta tarcza czu docisk może dlatego mam ten luz?

Opublikowano

tarcza sprzęgł myślę, że już się wysłużyła

Opublikowano

Trzeba wyjąć skrzynie biegów, odkręcić docisk i wtedy będzie widać w jaki stanie jest sprzęgło.

Opublikowano

sprawdz jeszcze przeguby, mozesz to zrobic od dolu, a mianowicie zamochod na luzie i zlap na polos i poruszaj do przodu i do tylu,jesli bedzie wyczuwal nadmierny luz a tak naprawde nie powinno go sie wyczuwac to napewno beda to przeguby..

Opublikowano

wewnętrzne...?

Bo zewnętrzne to bedą pykać a wewn. uderzać(stukać) przy dodawaniu(ujmowaniu) mocy...

:good:

Opublikowano

wewnętrzne wymienione na samym poczatku i dalej stuka, n awet nie wiesz jak to wkurza te ciagłe szarpanie

Opublikowano

sprawdz jeszcze raz przeguby, bo juz nie raz sie spotkalem z takimi objawami i okazywalo sie ze to przeguby, byly reklamowane, i zakladane drugie tegosamego producenta, pozniej dopiero okazalo sie ze poszla taka partia przegubow,zalozylismy np metelli i problem znikl, ogolnie to nie sa najmocniejsze przeguby, i dosyc czesto wykrywa sie na nich zbyt duzy luz, pamiataj ze przeguby zewnetrze pracuja przy skrecaniu i podczas ruszania, i jesli maja luz to tez beda stukac,a przy skrecaniu beda zgrzytac, zas przeguby wew. zgrzytaja tylko i wylacznie podczas jazdy na wprost i ulegaja uszkodzeniam bardzo rzadko...

Opublikowano

sprawdzałem przeguby są ok, to musi byc tarcza i te spręzynki na tarczy, chyba że toskrzynia i mechanizm, czy dużo ludzi to ma?

Opublikowano

u mnie po wymianie sprzegla na sachs dzisiaj wszystko ustalo,,a jedna sprezynka na starej tarczy sprzeglowej byla tak zajechana ze omalo niewypadla z tarczy,mozna bylo ja wypchnac palcami,,teraz jest super xD,,,znow czuje wgniatanie w fotel i nic nieslizga,pozdro :decayed:

Opublikowano

a co tez miałes luzy na kołach i szarpanie? ile to cie kosztowało ta wymiana? ile robocizna

Opublikowano

460zl komplet sprzegla sachs..+28zl uszczelniacz walu korbowego elring..4 godziny roboty i 200zl za robocizne

Opublikowano

tak jak juz gdzies pialem..przy 1000 obrotow zrywalo mi auto,teraz juz spox

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...