danielm21 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 WItam prosze jesli jest to mozliwe o przeslanie mi linku z budowa chlodniczki oleju gdyz po wymianie oleju zaczelo mi tam kapac... doczytalem sie o tym dopiero pozniej ale ta chlodniczke mialem luzna przy dokrecaniu filtra... mam pytanko... wymienic wszystkie uszczelki(ile ich jest i jakie) na tej chlodniczce czy tylko dokrecic.. co zrobic z olejem i filtrem jak przejecjalem z 300km dopiero a kapie mi dos mocno:/ dzieki za info
dark79 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 odkrec filtr, od spodu chlodniczki jest nakretka, dokrec ja, mozesz kupic uszczelke-oring ktora idzie miedzy chlodniczke a to "ramie" ktore jest przykrecone do bloku, nakretka ta lubi sie odkrecici podczas odkrecania filtra oleju, filtr zostaw, olej tez
danielm21 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2009 Dzieki:) własnie zrobilem wszystko tak jak mi napisales... chlodniczka byla bardzo luzna oring byl caly wiec tylko dokrecilem porzadnie... mam nadzieje ze teraz juz kapki oleju nie zobacze pod autem :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się