micekm Opublikowano 26 Czerwca 2009 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Witam. Jestem po kilku naprawach i chciałem wpiąć się vagiem w gniazdo i ... nic Kiedyś łaczył się bezpośrednio a teraz zasilania jest ale nie ma sygnału. Czy mogł się uszkodzić kabel? Jak poprowadzić nowe gniazdo i w które przewody się wpiać żeby to naporawić? Słyszałem że niektórzy wpinają się z przewody bezp[ośrednio przy wejściu do ecu i chciałm zapttać czy to możliwe i które przewody są za to odpowiedzialne>? Jak zrobić własne nowe gniazdo diagnostyczne ? Byłbym bardzo wdzieczny za pomoc bo strasznie wzrosło mi spalanie po wymianie roządu i nie mam jak sprawdzić kąta, zrobić log itd..
Wąski Opublikowano 26 Czerwca 2009 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Sam raczej nie.Może ktoś odpiął jeden przód przed złodziejem.Tak niektóry robią ,aby się nie połączył z kompem. Po co nowe!!! podjedz i sprawdź co jest nie tak z tym .
szogun0 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Najpierw sprawdź czy nie ma zwarcia na linii K.
micekm Opublikowano 5 Lipca 2009 Autor Opublikowano 5 Lipca 2009 Sam raczej nie.Może ktoś odpiął jeden przód przed złodziejem.Tak niektóry robią ,aby się nie połączył z kompem. Po co nowe!!! podjedz i sprawdź co jest nie tak z tym . nikt po za mną tego raczej nie zrobił. Gniazdo działało na początku jak kupiłem autko sprawdzałem co i jak. Wszystko było cacy więc nic dalej nie babrałem.. Po tym jak naprawiałem wyciek płynu do sprysków tylnych, który to rozłączył się tam gdzie lecą kostki i reszta instalacji przy podnóżku kierowcy, przestało jakoś działać złącze. Zastanawiałem się czy mogłem coś rozłączyć ruszając wiązka ? Gdzie w mojej instalacji lecą te przewody? Może coś rozłączyłem. Umówiłem sie z elektrykiem ale na czwartek i ma sie wpiąć za kompem gdzieś ażeby zrobić logi. Nie wiem czy jego wiedza jest na tyle duża dlatego pytam tutaj żeby ewentualnie nakierować typa żeby bardziej nie namieszał Jak sprawdzić czy ma zwarcie linia K ? [br]Dopisany: 26 Czerwiec 2009, 20:52:07_________________________________________________ Najpierw sprawdź czy nie ma zwarcia na linii K. Nie ma zwarcia. Od gniazda do skrzynki i dalej do licznika jest cała.Elektryk, a uchodzi za dobrego, doszedł do tego że uszkodzony jest licznik. Powiedział że czasem podczas wyjmowania licznika i jego rozbierania ( wkładałem ringi alu na zegary) można uszkodzić coś jakieś ceramiczne podzespoły i gniazdo przestaje działać.. Powiedział że najszybciej i najtaniej bedzie kupić inny licznik i powinno działać zakładając że nowy będzie dobry. I teraz mam dylemat jak dobrać ten licznik i czy jak kupie a angola to czy mozna przełozyć tarcze żeby były " nasze"
szogun0 Opublikowano 5 Lipca 2009 Opublikowano 5 Lipca 2009 Jak przełożysz tarcze do angielskiego licznika, będzie przekłamywał.
micekm Opublikowano 5 Lipca 2009 Autor Opublikowano 5 Lipca 2009 ale nawet jeżeli bedzie ten sam układ prędkości i nawet jeżeli bedzie z tego samego modelu? Jak to? Myslałem że kupię licznik jakiś może z 4 zegarami i może jakiś fis i że podejdzie. Jeżeli będzie przekłamywał to jak? na + czy na - ?
tomati76 Opublikowano 5 Lipca 2009 Opublikowano 5 Lipca 2009 witam mam ten sam problem po podłączeniu kabla diagnostycznego dioda się zapala i zero komunikacji z podzespołami byłem u 2 elektryków i ten sam problem można jakoś obejść złacze diagnostyczne i podpiąć się do kompa? vag skonfigurowany oki testowałem na passacie i śmiga aż miło
DeeJay_Kill Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 Jeżeli elektryk twierdzi, że licznik powoduje problemy, to po prostu go odepnij i spróbuj połączyć się np. z immo.
grippen Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 Jeżeli elektryk twierdzi, że licznik powoduje problemy, to po prostu go odepnij i spróbuj połączyć się np. z immo. Przecież immo ma w liczniku to jak się ma z nim połączyć skoro odepnie licznik
micekm Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Opublikowano 6 Lipca 2009 Przecież immo ma w liczniku to jak się ma z nim połączyć skoro odepnie licznik no właśnie czy ktoś z forum handluje licznikami? Chyba poszukam jakiegoś. Tylko czy A4 w tym roczniku posiadały licznik z dodatkowymi 2 zegarami bo bardzo mi się te liczniki podobja i jak już kupować to taki jeżeli nie ma problemów z podłączeniem...
DeeJay_Kill Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 Faktycznie, nie spojrzałem na rok auta- spróbuj połączyć się z czymkolwiek.
micekm Opublikowano 22 Października 2009 Autor Opublikowano 22 Października 2009 Panie i Panowie ruszam kotleta bo problem nadal istnieje. Nada nie mogę sie połączyć vagiem i postanowiłem kupić inny , sprawny licznik. Ten który mam ma oznaczenia 8D0 919 861 A. Jakiego powienienem szukać? Jakie liczniki podejdą? Czy to jest tak że musze mieć identycznie ten sam jeżeli chodzi o oznaczenia czy może jest jakaś grupa oznaczeń które będą działać u mnie ? Dodam tylko że kupując najchęniej kupiłbym taki z dwoma dodatkowymi zegarami do aku i oleju. Proszę o pomoc jakiego mam szukać jeżeli chodzi o oznaczenia i gdzie najlepiej? Dodam tylko że sprawa jest dość pilna bo cały czas świeci się airbag i jezdzę bez działających poduszek a to jest dość ryzykowne. Bardzo prosze o pomoc znawców tematu. Poniżej fotka licznika Marcin
gadam13 Opublikowano 22 Października 2009 Opublikowano 22 Października 2009 Mam pytanie , jeżeli łączymy się z każdym urządzeniem osobno , to może wystarczy przeciąć kabel do licznika , przynajmniej na czas diagnozowania innych układów w samochodzie. Czy ten licznik jest potrzebny do działania komunikacji z układami samochodu? Może warto sprawdzić , przeciąć/odłączyć zaznaczony krzyżykiem kabel i spróbować połączyć się z poduszkami? Jeśli się mylę to niech ktoś poprawi... http://www.postimage.org/image.php?v=gxCyMHJ
mateoosh Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 komp silnika jest podlaczony przez tzw linie W do licznika, tak wiec licznik jest potrzebny do polaczenia sie z motorem. Na tzw. stole mozna licznik pominac, ale w aucie musi byc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się