rafal_1281 0 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Tak jak w temacie... Jaki silnik jest najlepszy. Chodzi mi o stosunku mocy do spalania, mocy do pojemności itd... Z tego co patrzyłem to fajny silniczek jest 2,4. Jakie jest wasze zdanie na ten temat ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 1.8 T spełnia wszystkie te kryteria. Do tego można z niego wyciągnąć dużo więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d4rk 0 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Jesli brac pod uwage te kryteria co wymieniłes to wasnie 1.8t. A jak uwazasz ze 2.4 jest ok to chyba lepiej pokusic sie na 2.8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafi_a4 0 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 potwierdzam lepiej 2.8 od 2.4- kolega ma i jest bardzo zadowolony. wspaniale osiagi, odglos V6. ostatnio zamontowal gaz sekwencyjny i spalenie srednie 12l - 13l a ma ciezka noge. tylko ta mocniejsza wersje 193ps a jezeli lubisz zabawe to q Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 może i dzwiek V6 ale co z tego. Jesli chodzi o opłaty to 1.8 T jak wiadomo tańsze, ekonomiczniejsze (mniejsze spalanie), po programie 1.8 T jest mocniejsze od 2.8 (193ps). 1.8 T podatne na mody. Ja bym sie nie zastanawiał, spośród silników benzynowych dla mnie nie ma lepszego niż 1.8 T. Takie jest moje zdanie. Spośród tych kryterii które wymieniłeś to tylko ten silniczek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 tylko TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 tylko TDI kle kle kle , dobra nnie robmy OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcio1600 1 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Tak jak w temacie... Jaki silnik jest najlepszy. Chodzi mi o stosunku mocy do spalania, mocy do pojemności itd... Z tego co patrzyłem to fajny silniczek jest 2,4. Jakie jest wasze zdanie na ten temat ? biorąc pod uwagę to co wyżej - 1.8 T - piękna sprawa.. a pomijając niektóre kryteria.. najlepszym motorem wsadzanym pod maske olimpijek jest 2.7 BiTurbo hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 może i dzwiek V6 ale co z tego. Jesli chodzi o opłaty to 1.8 T jak wiadomo tańsze, ekonomiczniejsze (mniejsze spalanie), po programie 1.8 T jest mocniejsze od 2.8 (193ps). 1.8 T podatne na mody. Ja bym sie nie zastanawiał, spośród silników benzynowych dla mnie nie ma lepszego niż 1.8 T. Takie jest moje zdanie. Spośród tych kryterii które wymieniłeś to tylko ten silniczek ta a 2.8 to tylko na obrazku widziales i jakie to mody w tym 1.8T poczyniles ? bo ciagle tylko slychac od ludzi takich jak ty jakie to super podatne na mody sa ich 1.8T, a moze 1% z nich cokolwiek robi - i wiekszosc konczy sie na samym programie w ogole temat z czapy :gwizdanie: kolego nie krzycz tylko rozmawiaj jak dorosły. autor wątku wyraźnie napisał Tak jak w temacie... Jaki silnik jest najlepszy. Chodzi mi o stosunku mocy do spalania, mocy do pojemności itd... Z tego co patrzyłem to fajny silniczek jest 2,4. Jakie jest wasze zdanie na ten temat ? 2.8 vs 1.8 T w tych kryteriach przegrywa i kropka. Co do modów to sam program wystarczy mi żeby Cie objechać. Co do podatności na mody jak będe chciał to kupie wieksze turbo, założe cooler, wtryski, wystroje program i nie pierdniesz, a powiedz co Ty poczynisz w wolnossaku. Nie broń swojego, tylko patrz na pytanie jakie zadał autor wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMeM 0 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 2.8 vs 1.8 T przegrywa i kropka. Co do modów to sam program wystarczy mi żeby Cie objechać. Co do podatności na mody jak będe chciał to kupie wieksze turbo, założe cooler, wtryski, wystroje program i nie pierdniesz, a powiedz co Ty poczynisz w wolnossaku. zanim powymieniasz te pol silnika aby uzyskac +250KM to podobnym albo i mniejszym kosztem zalozysz kompresor do V6 i masz podobna moc jadac w calym zakresie obrotow a nie tylko wtedy jak turbo pompuje a i tak na koncu wyjdzie ze taniej zrobic swap na 2.7 BiT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal_1281 0 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Powiedzcie mi jeszcze przy ilu tys obrotów włącza się turbina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Turbina cały czas chodzi, lecz największy moment jest około 2.5 - 3 tys obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Jeżeli chodzi o spalanie i moc to 1.8T jest odpowiedni,mała pojemność,niskie opłaty 2.8 vs 1.8 T przegrywa i kropka. Co do modów to sam program wystarczy mi żeby Cie objechać. Co do podatności na mody jak będe chciał to kupie wieksze turbo, założe cooler, wtryski, wystroje program i nie pierdniesz, a powiedz co Ty poczynisz w wolnossaku. zanim powymieniasz te pol silnika aby uzyskac +250KM to podobnym albo i mniejszym kosztem zalozysz kompresor do V6 i masz podobna moc jadac w calym zakresie obrotow a nie tylko wtedy jak turbo pompuje a i tak na koncu wyjdzie ze taniej zrobic swap na 2.7 BiT Co masz na myśli mówiąc w całym zakresie???Że niby wolny ssak ciągnie od dołu Porządny program w 1,8T i mogę zagwarantować że nie odjedziesz go 2,8 a spalanie będzie większe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stomi 3 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Najlepiej to zrób ankiete. Ja wskazuje na 1.8T lub 2.7BiT tyle że 2.7 to już nie ten przedział cenowy i to jest już S4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Jeżeli chodzi o spalanie i moc to 1.8T jest odpowiedni,mała pojemność,niskie opłaty Porządny program w 1,8T i mogę zagwarantować że nie odjedziesz go 2,8 a spalanie będzie większe program na 180 kucy w 1.8 T objedzie 2.8. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 takie filmidła to w buty mozna wsadzic:) musza stanąc i tyle, v6 to v6 a turbo to turbo w wolnossaku mniej do psucia i słyna z niezawodnosci, 1,8 t to jednostka bardziej zawodna z przyczyny na złożonosc konstrukcji , ja np nie lubie nacisnac na pedał i czekac na reakcje, natomiat wielkim plusem 1,8 t jest rozwojowy za w sumie niewielkie pieniadze, gaz tańszy do założenia trzeba tylko dbac o turbawke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Ja polecam silniczek 1,8 T - mniejsze opłaty - mniejsze spalanie - łatwy i tani w zagazownaiu - stosunkowo niski koszt napraw bo jest więcej miejsca pod maską i jako tako da sie jakiś tam klucz włożyć żeby uniknąć rozkładanie połowy samochodu - spalanie jest napewno niższe niż w 6 cylindrach bo to całe 2 cilindry mniej do wykarmienia, ale bez przesady nie jest takie małe przynajmniej w moim przypadku. - nie ma przewodów zapłonowych (ale sa cewki - używki sa tanie w zakupie) Na plus za v6 jest dzwięk silnika, elastyczność i trwałość. Coś za coś. Co do wyboru napędu to sprawa zupełnie do włąśnego przemyślenia. Warto wiedzieć tylko to, że quattro pali jakieś 1,5l więcej i koszt naprawy nie jest mały bo części raczej tylko w serwisie. Nawet amortyzatory sa prawie 2 razy droższe. Polecam silniczek AJL seryjnie masz juz 180KM i nie trzeba chipować. Jest ich malo ale sie trafiaja :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 jak chcesz ciagnac te 4 gary to i wypija zreszta turbo pije turbo żyje cudów niema , technologia z 94 roku 2.4 i 2,8 30v troche mlodsze generalnie wybrałbym opcje 1,8t i 2,8 ,wtedy szukał auta z wyposarzeniem przyzwoitym , i wybrał opcje na + za .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majki77 0 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 witam, ja polecam 1.8 T fabryczny 180 KM lub 2.8 V6, osobiscie posiadam 2.8. a 1.8 tez jeżdziłem i wrażenia na mnie ne zrobił, także zapraszam na wyjaśnienie mocy na sparing. jeśli następne auto moje będzie audi to tylko V6-stki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal_1281 0 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 A mam takie pytanko. Lepiej bedzie kupić mi Olimpijkę z silnikiem o większej pojemności czy np przełożyć silniki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się