Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy przy 130tkm przebiegu warto wycinać katalizator w A4 B5 1.6?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale w B5?

Może mówił o innym samochodzie.

Opublikowano

On ogólnie mówił o autach. troche się zna ale w tym temacie to nie zabardzo

To go nie słuchaj :wink4:

W b5 dieslu nie będzie żadnych problemów, nie ma dodatkowych sond lambda i na prawdę nie ma problemów.

Opublikowano

Ok super. Wielkie dzięki za pomoc To szukam w takim razie warsztatu i wywalam kata..

Pzdr

Powyżej piszesz, że ci kopci na czarno. Może masz nieszczelność w dolocie :mysli:

Opublikowano
rikardo a jak to sprawdzić?

sprawdź oczkami i rączkami

Opublikowano

rikardo a jak to sprawdzić?

Musisz przeglądnąć dokładnie wszystkie połączenia rur gumowych, metalowych i plastikowych od turbiny do kolektora ssącego oraz sprawdzić czy też nie poluzowała się któraś z opasek. Te gumowe węże ciśnieniowe z czasem pękają i wówczas objawem jest kopcenie na czarno raz spadek mocy dlatego kata zostawił bym na razie w spokoju a sprawdził dolot.

Opublikowano

Z tego co wiem to zapchanie się kata spowoduje uszkodzenie turba.

I też się tak zastanawiam nad wycięciem, jak wytnę to go sprzedam i jeszcze na tym zarobię, a jak już padnie to nikomu go nie sprzedam. Tylko z tego względu się zastanawiam czy go nie wyciąć, ale z drugiej strony boję się że będzie gówniano chodził (chodzi mi o odgłosy). Jak bym znał osobę która takie rzeczy już robiła a autka chodziły tak samo jak z katem to bym wywalał bez zastanowienia.

CChodzi mi o to że jak kolega w golfie wywalił kata to przy 2 tys obr wpadał mu wydech w wibracje i jeszcze do tego na jałowym biegu było słychać świszczenie turba (dziwne bo akcja była taka że przez 10 sekund świszczało a później nic i znowu świszczało a później cisza).

Opublikowano

o nic się nie musisz obawiać :) ja u siebie wyciąłem (w środek obudowy kata została wspawana rurka) i żadnych negatywnych efektów, jak się stoi na zewnątrz to tylko słychać lepiej świst turbinki, w środku absolutna cisza, a poprawa na + to lepsze wkręcanie się silnika na 4 i 5 biegu :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...