aaaPablo 0 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Witam. Mam mały, lub duży, trudno powiedzieć jaki problem. Naczytałem się wcześniej o problemach ze "świszczącymi", "szumiącymi", "gwiżdżącymi" itd.turbinami. Niestety nie trafiłem na przypadek, który dotyczy mojego autka. Nawet nie wiem, czy to turbina, czy coś innego. Otóż u mnie ten "świst", "gwizd", "metaliczne dzwonienie", czy tym podobne, nie mieści się w skali przyzwoitości, bo wiem że turbinka powinna nieco gwizdać. A można go, aż za dobrze usłyszeć przy zwiększaniu obrotów. mniej więcęj od 2000 w górę, a konkretnie przy przyspieszaniu. Przy jeździe ze stałą prędkością, niezależnie od wysokości obrotów nie dzieje się nic. Moc jest w porządku. Co to takiego może być? Kto może, niech pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 jak ty nie wiesz co gwiżdże to skąd my mamy wiedzic jak nic nie słyszymy :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vikis4 0 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Być może ,że turbinka ci klęka,ale to są tylko domysły... :gwizdanie: Podepnij VAG i sprawdz jak ładuje T! Aha zciągnij wąż o d turbawy i sprawdz luz na wirniku! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaPablo 0 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Wydaje się, że ma to związek z pracą turbiny, ale trudno określić, bo na postoju można gazować do woli i nic. Trudno raczej przysłuchać się w trakcie jazdy, bo musiałbym kogoś wsadzić pod maskę. [br]Dopisany: 28 Czerwiec 2009, 22:37_________________________________________________ Być może ,że turbinka ci klęka,ale to są tylko domysły... :gwizdanie: Podepnij VAG i sprawdz jak ładuje T! Aha zciągnij wąż o d turbawy i sprawdz luz na wirniku! Mój mechanior poradził podobnie, ale dopiero w środę to zrobię. [br]Dopisany: 28 Czerwiec 2009, 22:39_________________________________________________A może ktoś się spotkał z czymś podobnym i jeszcze coś poradzi?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Solskier Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Świst turbo sprężarki o niczym nie świadczy, nawet jeśli to ona świszcze a auto chodzi ok należy zapomnieć o problemie, po wycięciu kata trubo zaczyna być już słyszalne dość mocno albo w ów czas kiedy delikatnie są przypieczone kierownice.... Tak więc świstająca turbina to żadne zło. A nawet jeśli świst ze sprężarki brałby się z jej uszkodzenia to tylko i wyłącznie z wyżartych lub wyłamanych łopatek wirnika... Dzwięk musisz namierzyć niestety samemu :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 a mi się wydaje że masz minimalną nieszczelność w dolocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaPablo 0 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Co do nieszczelności w dolocie, to minimalna jest (dzisiaj ją wyhaczyłem), ale to nie wszystko. Wstępnie już wiem, że jest coś jeszcze pokopane z przepływką. Prawdopodobnie turbina jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karbonek 2 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 sprawdź dla pewności czy nie masz luzów poprzecznych na wirniku turbawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hamadini 0 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 a jak i gdzie szukac tej nieszczelności w dolocie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziku 0 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 a jak i gdzie szukac tej nieszczelności w dolocie? sprawdz wezyki podcisnieniowe czy nie są sparciałe. Nieszczelnosc w dolocie objawia się najcześciej olejowym poceniem się przewodów które wchodzą/wychodzą z intercoolera/ turbosprężarki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się