Q3KinG Opublikowano 4 Lipca 2009 Opublikowano 4 Lipca 2009 Ostatnio po hardcorowej jeździe mam problem z autkiem. Na gazie wszystko OK, lecz na benzynie trochę szarpie przy niskich obrotach (coś jak siada cewka, ale to nie cewka, bo na gazie jest OK). VAG pokazuje: 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too P1103 - 008 Implausible Signal - Intermittent Przetłumaczyłem błąd na język polski, korzystając z serwisu: Rząd cylindrów 1, Sonda 1, za mała moc obwodu grzewczego. Zauważyłem że jak trochę pojeździ się na benzynie to autko zaczyna pracować normalnie na benzynie, ale znów po przełączeniu na gaz i pojeżdżeniu trochę na gazie i przełączeniu na benzynę znów zaczyna szarpać na benzynie. Czyżby komputer od gazu się rozprogramował? Czy ma to związek z błędem VAG wykrytym przez auto? LPG instalacja: PRINS Z góry dzięki za odpowiedź.
szogun0 Opublikowano 4 Lipca 2009 Opublikowano 4 Lipca 2009 Prawdopodobnie rozjeżdżają się mapy podczas jazdy na gazie. Trzeba by zerknąć w parametry w blokach wartości.
Q3KinG Opublikowano 4 Lipca 2009 Autor Opublikowano 4 Lipca 2009 Prawdopodobnie rozjeżdżają się mapy podczas jazdy na gazie. Trzeba by zerknąć w parametry w blokach wartości. Jak to zrobić? Co to są mapy? P.S. Mam również interfejs do PRINS'A
juby_p Opublikowano 4 Lipca 2009 Opublikowano 4 Lipca 2009 kolega a to niejest przypadkiem tak że ci gżałka w sądzie poszła i zawsze zanim nagrzeje sie dobrze silnik to chodzi nierówno? albo masz to i to co pisał szogun0
Q3KinG Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Opublikowano 6 Lipca 2009 że ci gżałka w sądzie poszła i zawsze zanim nagrzeje sie dobrze silnik Nie ma to znaczenia, przy zimnym lub ciepłym silniku zawsze szarpie na benzynie. Jak pojeżdżę na benzynie z 30 minut problem ustępuje. Więc jest to problem złej regulacji gazu? Muszę jechać do gazownika czy sam mogę sobie z tym poradzić mając interfejs PRINS? [br]Dopisany: 05 Lipiec 2009, 23:15_________________________________________________Jak to sprawdzić/ zrobić? Muszę lecieć do warsztatu?
juby_p Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 niestety nigdy nie miałem doczynienia z prinsem wiem tylko ze reduktory maja troche cienkie;) jakniemasz programu to mysle że na elektrodzie znajdziesz. a probowaleś wykasować stałe wyuczone ECU silnika potem ojeździć troche na benzynie, dużo przelatałes na gazie? może wtryski sie przybrudziły? chciaż keich jest calkiem niezły.
Q3KinG Opublikowano 7 Lipca 2009 Autor Opublikowano 7 Lipca 2009 może wtryski sie przybrudziły? 1. Po co czyścić wtryski od gazu, jak na gazie jest OK, a na benzynie szarpie? 2. Wyżej pisałem ze mam program, tylko nie wiem co tam ustawiać. Co to ECU?
juby_p Opublikowano 7 Lipca 2009 Opublikowano 7 Lipca 2009 ECU to komputer prosto mówiąc pisaleś o interfejsie a to dwie różne rzeczy
Q3KinG Opublikowano 10 Lipca 2009 Autor Opublikowano 10 Lipca 2009 To chyba nie problem z ustawieniami w ECU w gazie, bo teraz już w ogóle nie da się jeździć na benzynie. Auto zachowuje się tak, jakby pracowało na 3 cylindrach. Nawet na benzynie zaczyna migać kontrolka "elektroniki", aby się natychmiastowo zatrzymać. Na gazie wszystko ok. Ma ktoś pomysły? Ja przypuszczam, że może to wtryskiwacz benzynowy poleciał, albo pompka paliwowa? Jak uważacie? Dziś wieczorem podłącze auto do VAG'A i zczytam błędy.[br]Dopisany: 10 Lipiec 2009, 13:33_________________________________________________4 BLEDY !! 17511 - O2S Heating: B1 S1: Performance too Low 008 - Implausible Signal - Intermittent 16523 - O2S B1 S2: Signal too Slow 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16684 - Wykryto wypadanie zaplonu -np: roznica cisnien 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16687 - Wypadanie zaplonu w 3 cylindrze 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent VAG-COM Version: Release 409.1-S 4 Faults Found: 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16523 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0139 - 004 - Please Register/Activate - Intermittent 16684 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0300 - 001 - Please Register/Activate - Intermittent 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17511 Nie znany kod błędu zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY 16523 Sonda lambda wolna odpowiedź (strona 1 czujnik 2) obwód przerwany - BŁĄD SPORADYCZNY 16684 Losowe wypadanie zapłonu zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY 16687 Brak zapłonu cylinder 3 zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY Takie błędy dostałem z trzech różnych programów. Błędy pojawiły się podczas jazdy na benzynie. Na gazie wszystko jest OK. Proszę o analizę i pomoc. POZDRAWIAM
szogun0 Opublikowano 11 Lipca 2009 Opublikowano 11 Lipca 2009 Co tu analizować, problem z sondą przed katalizatorem.
Q3KinG Opublikowano 14 Lipca 2009 Autor Opublikowano 14 Lipca 2009 Pojechałem do mechanika i mechanik dolał jakiegoś preparatu na przeczyszczenie wtryskiwaczy benzynowych. Po jeździe dwu dniowej na benzynie auto odżyło potem ustawiłem komputer od gazu. Zobaczymy jak sprawy dalej się potoczą. Nowy wtryskiwacz benzynowy kosztuje 503zł
pawel153 Opublikowano 24 Lipca 2009 Opublikowano 24 Lipca 2009 Kolego, nie słuchaj bajek. Miałem dokładnie to samo w silniku 2,6. Samochód na gazie pracował jakby tylko na 3 cylindrach, a po jeździe ok 10 km na benzynie trochę się poprawiało. Jedź do gazowników bo to ich wina. Powiedz śmiało że "wtryski ci leją" i bez łaski jeśli masz na gwarancji muszą ci je wymienić. U mnie tak zrobiono i do dzisiaj mam spokój. Poprostu któryś wtryskiwacz nie odcina i samochód pracuje i na benzynie i na gazie jednocześnie na którymś garze. Daj znać jak wyjaśnisz sprawę.
Grzegorz-G117 Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Wiesz ja chyba miałem podobny problem. Na benzynie nie palił, gasł na gazie jak załapał dało się jechać bez problemów. Byłem u mechanika , po podłączeniu do komputera było sporo błędów. Odłączył przepływomierz powietrza i silnik bez problemów się uruchomił. Stwierdził że to to. Wymieniłem przepływomierz , kupiłem używany na szczęście. Wymieniłem sam i dalej to samo nie pali. Posiedziałem trochę w domu. Bo byłem zły. Sprawdziłem rurę powietrza , a tam dziura na trzy palce zakleiłem. I było wszystko ok tak jak by nie było w ogóle problemy. I pojechałem zrobić mechanikowi awanturę , Bo tak na prawdę to za co mu zapłaciłem? Samochód dostawał lewe powietrze i dlatego nie chciał palić na benzynie. Sprawdź dokładnie tę rurę może to ten sam problem. Pozdrawiam
ŁUKASZ PRO Opublikowano 16 Lipca 2017 Opublikowano 16 Lipca 2017 Witka Temat bardzo bardzo stary, ale pozwolę sobie odwieżyc. Q3KinG , (jeżeli tu jeszcze zaglądasz), mam chyba identyczny problem, do tego który opisałeś. Jeżdżąc na gazie jest niemal ok, drgania silnika na niskich obrotach są prawie niewyczuwlane, za to przełaczając na benzynę zaczyna jakby zapłon wypadać i strasznie trzesie silnikiem. Po przejechaniu kilkunastu km na benzie problem ustaje i drgania znów są bardzo bardzo leciutkie. Osoba obca nie wyczułaby ich. To blędy odczytane z VAGa. 17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich P1127 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich P1137 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow P0139 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Readiness: 0000 0000 Pojeżdże teraz na samej benzynie i sprawdzę jeszcze raz błędy. Q3KinG czy udało Ci się pozbyć problemu? Czy auto poszło do lamusa?
GPRally Opublikowano 6 Września 2017 Opublikowano 6 Września 2017 W dniu 16.07.2017 o 14:54, ŁUKASZ PRO napisał: Witka Temat bardzo bardzo stary, ale pozwolę sobie odwieżyc. Q3KinG , (jeżeli tu jeszcze zaglądasz), mam chyba identyczny problem, do tego który opisałeś. Jeżdżąc na gazie jest niemal ok, drgania silnika na niskich obrotach są prawie niewyczuwlane, za to przełaczając na benzynę zaczyna jakby zapłon wypadać i strasznie trzesie silnikiem. Po przejechaniu kilkunastu km na benzie problem ustaje i drgania znów są bardzo bardzo leciutkie. Osoba obca nie wyczułaby ich. To blędy odczytane z VAGa. 17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich P1127 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich P1137 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow P0139 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Readiness: 0000 0000 Pojeżdże teraz na samej benzynie i sprawdzę jeszcze raz błędy. Q3KinG czy udało Ci się pozbyć problemu? Czy auto poszło do lamusa? No i jak sytuacja się rozwiązała? Mam podobny problem.
bmajk Opublikowano 17 Listopada 2017 Opublikowano 17 Listopada 2017 Podbijam. U mnie podobna sytuacja(tylko błędy od sond).
Kosmos881104 Opublikowano 11 Maja 2019 Opublikowano 11 Maja 2019 W dniu 4.07.2009 o 13:18, Q3KinG napisał: Ostatnio po hardcorowej jeździe mam problem z autkiem. Na gazie wszystko OK, lecz na benzynie trochę szarpie przy niskich obrotach (coś jak siada cewka, ale to nie cewka, bo na gazie jest OK). VAG pokazuje: 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too P1103 - 008 Implausible Signal - Intermittent Przetłumaczyłem błąd na język polski, korzystając z serwisu: Rząd cylindrów 1, Sonda 1, za mała moc obwodu grzewczego. Zauważyłem że jak trochę pojeździ się na benzynie to autko zaczyna pracować normalnie na benzynie, ale znów po przełączeniu na gaz i pojeżdżeniu trochę na gazie i przełączeniu na benzynę znów zaczyna szarpać na benzynie. Czyżby komputer od gazu się rozprogramował? Czy ma to związek z błędem VAG wykrytym przez auto? LPG instalacja: PRINS Z góry dzięki za odpowiedź. Witam, miałem identyczny problem, auto na gazie pracowało ok, po przełączeniu na benzynę pracowało na 3 gary. Winny był emulator wtrysku prins, taka kość sterująca wtryskami
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się