Kędzior Opublikowano 5 Lipca 2009 Opublikowano 5 Lipca 2009 witam, oto moj problem http://odsiebie.com/pokaz/3994851---cf86.html wujek mowi ze to zawory tak "graja" mechanik ze panewki, co to waszym zdaniem moze byc? jakosc nagrania niejest super ale moze wylapiecie ten dzwiek takie metaliczne stuki
Buba Opublikowano 5 Lipca 2009 Opublikowano 5 Lipca 2009 sprobuj jeszcze raz nagrac bo nic nie slychac
loco87 Opublikowano 5 Lipca 2009 Opublikowano 5 Lipca 2009 Kompensatory to temat dla Ciebie na poczatek. Na jakim oleju jezdzisz ?
Kędzior Opublikowano 5 Lipca 2009 Autor Opublikowano 5 Lipca 2009 niestety niewiem co to za olej bo auto sprowadzilem niedawno a w ksiazce nic niepisze na ten temat gdyby ktos byl w okolicy i podjechal sprawdzic co tak u mnie halasuje to byl bym bardzo wdzieczny
adams78 Opublikowano 5 Lipca 2009 Opublikowano 5 Lipca 2009 W jakiej ogólnej kondycji jest silnik? Podejrzewam napęd drugiego wałka rozrządu - mało kto to wymienia, a przy dużym przebiegu (>250kkm - zależy od oleju) wypada to zrobić. Lub łożysko/napinacz. Kiepsko słychać. Najpierw wymień olej - wskazany syntetyk z uwagi na turbinę.
cichybob Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 jak ten dźwięk dochodzi z tylu silnika to lancuszek a silnil stracił cos na mocy? (a na początek rozrząd tez by sie przydalo wymienic jak nie byl zmieniany wraz z pompa wody) i powinno byc cicho
Kędzior Opublikowano 7 Lipca 2009 Autor Opublikowano 7 Lipca 2009 niewymienialem, pojechalem do mechanika zeby ustalic termin a on do mnie mowi ze niema co wymieniac bo trzeba remont silnika zrobic lub wymienic silnik, no wiec czeka mnei wymiana
adams78 Opublikowano 7 Lipca 2009 Opublikowano 7 Lipca 2009 I Ty to kupiłeś??? Na jakiej podstawie taką diagnozę wydał? Sprawdził ciśnienie sprężania, ciśnienie oleju...? Bo jeśli na "oko" to radzę poszukać bardziej odpowiedzialnego człowieka.
cichybob Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 I Ty to kupiłeś??? Na jakiej podstawie taką diagnozę wydał? Sprawdził ciśnienie sprężania, ciśnienie oleju...? Bo jeśli na "oko" to radzę poszukać bardziej odpowiedzialnego człowieka. dokladnie jak kolega mowi
Kędzior Opublikowano 16 Lipca 2009 Autor Opublikowano 16 Lipca 2009 niewymienialem jednak silnika, odglos dochodzi od spodu silnika, jak wjechalem na kanal i obsluchalem od spodu nom to wychodzilo by na to ze wlasnie od dolu to dochodzi, dowiedzialem sie na jakim oleju chodzi na mineralnym mobilu, silnik ma wydaje mi sie dobra moc (niemialem okazji jechac inna 1,8t) nadal szukam rozwiazania tego problemu;/
adams78 Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 Szukasz, ale mam wrażenie że nic w temacie nie robisz... Najpierw wymień olej - wskazany syntetyk z uwagi na turbinę. Później sprawdź napinacz paska klimy.
Kędzior Opublikowano 17 Lipca 2009 Autor Opublikowano 17 Lipca 2009 mam teraz bardzo duzo pracy wiec niemam za bardzo duzo czasu zeby teraz robic, dopiero w weekendy cos moge pokombinowac bo w tyg ciezko;/ jak auto jest na wolnych obrotach i wlacze klime to czasami skacza mi obroty nie zawsze ale jednak skacza, a nielepszy bedzie polsyntetyk?
rafi_a4 Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 mam teraz bardzo duzo pracy wiec niemam za bardzo duzo czasu zeby teraz robic, dopiero w weekendy cos moge pokombinowac bo w tyg ciezko;/ jak auto jest na wolnych obrotach i wlacze klime to czasami skacza mi obroty nie zawsze ale jednak skacza, a nielepszy bedzie polsyntetyk? ja bym zalał 10W40 mobila jak najszybciej
Kędzior Opublikowano 18 Lipca 2009 Autor Opublikowano 18 Lipca 2009 auto jezdzilo na mineralnym niebedzie problemu gdy zaleje polsyntetyk?
wesz82 Opublikowano 18 Lipca 2009 Opublikowano 18 Lipca 2009 auto jezdzilo na mineralnym niebedzie problemu gdy zaleje polsyntetyk? Witam. Po pierwsze zmień olej na pół syntetyk(polecam mobil)ze względu na żywotność turbo Proponuje sprawdzić napinacz paska paska wieloklinowego.Postaraj się dokładnie zlokalizować skąd dobiega ten dźwięk A takiego mechanika co diagnozuje w taki sposób proponuje kopnąć w d*pę...
malatay Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 moim skromnym zdaniem : hałas w silniku jest spowodowany niedomaganiem pompy olejowej, skok obrotów można tłumaczyć kończącym sie przepływomierzem., wiem to i owo z z własnej praktyki,. wymieniłem już chyba wszystko w swojej 1.8T bo każda część ma swoja żywotność,moja audi ma już 400.000 km więc praktyke nabyłem.,ale moge się mylić. a na 100% nie olej.
Kędzior Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2009 wymienilem rozrzad i wszystko jest jak nalezy:) pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się