kszychusz Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Opublikowano 18 Kwietnia 2007 Witam!!! Dzisiaj dzięki uprzejmości Bastech wykonaliśmy logi dynamiczne i statyczne związane z "lekkim przymuleniem" mojej laluni. Kodów błędów nie było. Proszę o analizę logów. Czy z nich coś wynika odnośnie przydławienia się traktora. Filtr powietrza niedawno wymieniany, jutro wymiana filtra paliwa. Dynamiczne: dyn003.JPG dyn004.JPG dyn008.JPG dyn010.JPG dyn011.JPG dyn013.JPG Statyczne: stat000.JPG stat001.JPG stat003.JPG stat004.JPG stat010.JPG stat011.JPG stat013.JPG lub całość w RAR: logi.rar Z góry dziękuję edit by pre_pl Dynamiczne : grupa 003 grupa 004 grupa 008 grupa 010 grupa 011 grupa 013 Statyczne: grupa 000 grupa 001 grupa 003 grupa 004 grupa 010 grupa 011 grupa 013
Wihajster Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 turbinka mocno przeladowywuje miedzy 1900 a 2400 obr dlatego masz notlauf wiec bez czyszczenia sie nie obejdzie turbo.A kąt wtrysku troszke mozna by bylo przyspieszyc,dobrze zapala??
spanky Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 masz problem z turbulum (lub jej sterowaniem) .. dosc duzy ten overboost ... log dynamiczny (obr.1900-2400) blok 011 poz 3. podejrzewam zapieczone kierownice w turbulum albo zaworek N75 .... a i statyczny kat wtrysku troszke opozniony ... log statyczny blok 000 poz 2.
Bastech Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 statyczny kat wtrysku troszke opozniony ... log statyczny blok 000 poz 2. 000 był robiony w basic settings jeśli to ważne.
Wihajster Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 000 był robiony w basic settings jeśli to ważne. tak mialo byc
spanky Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 statyczny kat wtrysku troszke opozniony ... log statyczny blok 000 poz 2. 000 był robiony w basic settings jeśli to ważne. prawidłowo ...
Bastech Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Przepraszam, żę się podpinam, ale w moim traktorku też jest problem z N75, lub z kierownicami (w tym wątku) . Trzeba by poczyścić turbo. Wstępnie zastanawiałem się, czy nie zrobić tego samemu, ale widzę, że dostęp do mocowania (szczególnie od strony kolektora wydechowego) jest ciężki więc niech się inni męczą Orientujecie się może jaki jest koszt czyszczenia kierownic w suszarce ?
kszychusz Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2007 Jezeli ruszam cięgnem od kierownic i moge to robic ręką (troszke sily musze użyc) czy to oznacza ze kierownice nie sa zapieczone czy wręcz przeciwnie?? Moze wystarczy jeszcze je troche rozruszac kluczykiem i N75 wymienic?? Sprezarke slychac podczas jazdy ale takie dziury sie dziwne robia, na 2ce slychac ze ciagnie sprezarka do 3tys. a na 3ce tak do 2,5. Zauwazylem takze ze rurka z tego grzybka nad cięgnem jest w kiepskim stanie. Przypalona w 2ch miejscach do gumy i jakas sparciala...
Wihajster Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Jezeli ruszam cięgnem od kierownic i moge to robic ręką (troszke sily musze użyc) czy to oznacza ze kierownice nie sa zapieczone czy wręcz przeciwnie mimo ta moga byc jak najbardziej zapieczone
spanky Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Zauwazylem takze ze rurka z tego grzybka nad cięgnem jest w kiepskim stanie. Przypalona w 2ch miejscach do gumy i jakas sparciala... no to na co czekasz ...... wymien .... :exclaim:
kszychusz Opublikowano 19 Lipca 2007 Autor Opublikowano 19 Lipca 2007 Chciałem napisać, że mój problem z przymulaniem się audiczki został rozwiązany pomogło wywalenie kata już ktoś miał też takie rozwiązanie problemu... Wg. mnie temat do zamknięcia POZDRO !!!
Piotrek98igo Opublikowano 23 Września 2008 Opublikowano 23 Września 2008 pytanko: jezeli turbo przeladowuje,a bylo wyczyszczone,sterowanie jest podlaczone ok,wezyki ok,czy tylko pozostaje n75 jako wina tego przeladowania?przy logu dyn 11, N75 ma 97% boost ma ktos pojecie?????? :gwizdanie:
medyczny.ratownik Opublikowano 28 Września 2009 Opublikowano 28 Września 2009 Przepraszam, żę się podpinam, ale w moim traktorku też jest problem z N75, lub z kierownicami (w tym wątku) . Trzeba by poczyścić turbo. Wstępnie zastanawiałem się, czy nie zrobić tego samemu, ale widzę, że dostęp do mocowania (szczególnie od strony kolektora wydechowego) jest ciężki więc niech się inni męczą Orientujecie się może jaki jest koszt czyszczenia kierownic w suszarce ? Podobno czyszczenie u mechaników to koszt od 400 do 500 zł we Wrocławiu .Ja sam wyczyściłem i zaoszczędziłem kasę a w zamian tego kupiłem uszczelki . I na razie GIT nie zacina się.Pozdro .NIedługo umieszczę opis czyszczenia z foto .
przemik Opublikowano 28 Września 2009 Opublikowano 28 Września 2009 To juz bedzie drugi.... http://www.a4-klub.pl/smf/all_tdi_czyszczenie_kierownic_vtg-t63377.0.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się