marek398 Opublikowano 7 Lipca 2009 Opublikowano 7 Lipca 2009 Witam mam taki problem ze moja kierownica jest zle ustawiona znaczy gdy jade prosto to kierownica jest ustawiona w pozycji w prawo tak jak bym chcial skrecac jest to około 1-1.5 cm przekrzywienia. Naturalnie próbowałem ja odkrecać i przestawic aby byla dobrze ale gdy ustawialem ja w lewo to na trybach jest duzy skok i znowu wtedy byla przekrzywiona w lewo. Co poradzicie panowie czy tylko na zbierzności mogą to mi ustawić? Czy jest jakiś inny sposób. Pozdrawiam
waldi198 Opublikowano 7 Lipca 2009 Opublikowano 7 Lipca 2009 witam mama ten sam problem co kolega wyzej czyli skrzywiona kierownica i to drawie o pol obrotu stalo sie no po regeneracji maglownicy moglby mi ktos z was podpowiedziec jak odkrecic kierownice zeby poducha nie wystrzelila?
soolek Opublikowano 7 Lipca 2009 Opublikowano 7 Lipca 2009 witam mama ten sam problem co kolega wyzej czyli skrzywiona kierownica i to drawie o pol obrotu stalo sie no po regeneracji maglownicy moglby mi ktos z was podpowiedziec jak odkrecic kierownice zeby poducha nie wystrzelila? Instrukcja jest na forum - szukaj o naprawie immobilisera.
marek398 Opublikowano 8 Lipca 2009 Autor Opublikowano 8 Lipca 2009 Poduchę trzynają 2 śróbki odkręcasz je i poduche kładziesz na kierownicę lub niech ktoś ci ja potrzyma. Żeby mieć pewność że nie wystrzeli nie odłączaj od niej kostek(nie bedzie też potem problemu z kontrolkami) i odkręcasz 1 śróbę trzymającą kierownicę. W twoim przypadku napewno pomoże przesuniecie jej skoro mówisz ze o poł obrotu prawie. Ale czy bedzie idealnie to nie wiem bo u mnie niestety tak nie ustawie.
Gość Michał Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 Poduchę trzynają 2 śróbki odkręcasz je i poduche kładziesz na kierownicę lub niech ktoś ci ja potrzyma. Żeby mieć pewność że nie wystrzeli nie odłączaj od niej kostek(nie bedzie też potem problemu z kontrolkami) i odkręcasz 1 śróbę trzymającą kierownicę. W twoim przypadku napewno pomoże przesuniecie jej skoro mówisz ze o poł obrotu prawie. Ale czy bedzie idealnie to nie wiem bo u mnie niestety tak nie ustawie. Jakos nigdy nie miałem problemu z kontrolkami wykręcajac poduszki, nie włączasz zapłonu to i błąd nie wyskoczy. Kostki smiało mozna wypiac Co do ustawienia kierownicy, jezeli na wielkoklinie nie daje rady, jedź na zbieznośc
Pucek Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 ja też niestety po ustawieniu zbierzności miałem "krzywo" kierownicę, odkręciłęm poduchę, przesunięcie o jeden ząbek na wieloklinie i jest tak jak powinno, a poprostu nie miałem kluczyka w stacyjce, też tym sposobem żaden błąd nie wyskoczył i wszystko jest jak należy więc nie konieczne jest odłączanie akumulatora
domelq Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 zbieżność a później przestaw na wieloklinie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się