Mk-Mateusz Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 Witam. Zanim postanowie zakup nowej, dzis podjełem probne naprawy uszczelnienia tej pompy. Mianowicie cieknie mi pod tym najbardziej zewnetrzym dekielkiem. Wiem ze jest tam uszczelka ktora nie jest dostepna w serwisach. Czytałem na forum tez udane proby naprawy tego uszczelnienia za pomoca silikonu odpornego na temperature. Taki dzis tez kupiłem. Niestety po wykreceniu świec od podgrzewania płynu chłodniczego i uzyskaniu dostepu do wszyskich srobek napotkałem 3 obrobione śruby które nie jestem w stanie odkrecic. 1) Czy mozna w miare bezpiecznie i łatwo wyjąc cala pompe. Nie uszkodze tam nic ani nie wypadnie mi cos z wewnatrz? Majac wyciek paliwa pod tym deklem obniza mi sie tez sprawność/siła tworzenia podcisnienia? Czy jak to działa...osobno?
daffy Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 śruby sa na torks T30 jak dobrze pamietam , mialem ten sam problem uszczelniłem silikonem jak narazie trzyma
Mk-Mateusz Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Opublikowano 9 Lipca 2009 tak dokładnie, T30 tylko niestety sa w takim stanie ze chyba nie wykrece je w takiej pozycji... i chyba musze wyjac cała pompe... moge liczyc na jakies niespodizanki przy wyjmowaniu całej pompy? niechciałbym pogorszyc sprawy...
daffy Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t24610.0.html;highlight=pompa+paliwa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się