posy Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 Witam mam taki dylemat znalazłem zawieszenie do a4 b5 quattro 1BE tylko sprzedający nie potrafi określić z jakiej wersji silnikowej pochodzi ono i i z jakiego typu nadwozia. Dało by rade określić po zdjęciu od jakiego a4 ono jest. Bo nie chciał bym żeby się okazało że po założeniu autko wogóle sie nie obniży albo ze będzie coś nie tak http://www.allegro.pl/show_item.php?item=679695379 Mógł bym liczyć na waszą pomoc
Tomson Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 masz dość ciężki silnik, więc obniży się na 100% tylko pytanie czy nie za bardzo
Kowi87 Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 Ja sie podczepie do tematu Czy można dostać zamienniki seryjnych sprężyn i amorków 1BE do AFN Quattro. Jesli tak to mógł by ktos podać firme i jakieś aparametry, ewentualnie linka
staniek Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 No właśnie ale jak myślisz mogło by pójść więcej niż 35mm?[br]Dopisany: 09 Lipiec 2009, 17:09_________________________________________________Typek napisął mi tylko że po wyglądzie sprężyn niby są wg niego grube to zawieszenie jest od jakiejś v6 Czy możliwe to? Wychodzi, że przednie springi są od benzyny v6 (ALG,ACK) w aftomacie (w sensie z tipem). Tylne podejdą do każdego sedana, bez względu na silnik. Pozdro
staniek Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 A jeszcze pytanko jak bym jednak założył je do siebie co by to zmieniło w moim zawieszeniu nie wiele by poszło w dół czy jak?? Tył pewnie/napewno siedziałby za nisko. Przód ciężko powiedziec. Lepiej poczekac, a na pewno trafi się coś do avanta z TDi'em pod maską (jeśli chodzi o przód, bo w przypadku sprężyn tylnych silnik nie gra roli). Pozdro
jak1s Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 No właśnie ale jak myślisz mogło by pójść więcej niż 35mm?[br]Dopisany: 09 Lipiec 2009, 17:09_________________________________________________Typek napisął mi tylko że po wyglądzie sprężyn niby są wg niego grube to zawieszenie jest od jakiejś v6 Czy możliwe to? Wychodzi, że przednie springi są od benzyny v6 (ALG,ACK) w aftomacie (w sensie z tipem). Tylne podejdą do każdego sedana, bez względu na silnik. Pozdro Sedana ? A do avanta nie będą pasować ?
Tomson Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 avant ma inne springi z tyłu, bo jest cieższy
staniek Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 Sprężyny fizycznie pasują (sam aktualnie jeżdżę na springach od avanta, ponieważ chciałem podnieśc tył ze względu na LPG). Sprężyny od avanta są twardsze/wykonane z grubszego drutu. Sprężyny od sedana w avancie spowodują, że tył będzie siedział nieproporcjonalnie względem przodu. Pozdro
jak1s Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 Kurde mam taki dylemat. Mam 2.8 avant quattro, Według ASO mam jakies wzmacniane zawieszenie (nie sportowe) generalnie przod auta stoi mi dosc wysoko (wyzej niż w innych A4). Mam założone nowiutkie Bilsteiny B6 sport z przodu model B36-2079 tył BE3-6212. Tył stoi całkiem niezle natomiast przod troche za wysoko. Teraz pytanie czy te spręzyny z zawieszenia 1BE będą pasowały do Bilsteina B6 czy nie będa za krótkie ? Mimo ze nie mialem sportowej zawiechy w oryginale to oryginalny czarny amortyzator był krótszy od Bilsteina B6... P.S. W kodach mam 1BA, czy mozna po VIN'ie dowiedzieć się jakie mam spręzyny (czy rzeczywiscie sa jakies wzmacniane) ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się