grzes1150 Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 Szukałem w dziale zrób to sam ale nie znalazłem nic na ten temat chodź podobno coś jest. Płyn kapie mi przy cięgnie ręcznego jak zaciągam ręczny i takie pytanie : czy wystarczy odkręcić cięgno zacisku i wydłubać uszczelnienie i wepchać nowe? Proszę o podpowiedzi.
Cristoforo Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 było na forum jesli masz zardzewiały trzpień na którym pracuje cięgno od recznego to tylko wymiana zacisku ciebie czeka lub dotoczenie u dobrego tokarza a jesli okaze sie ze to tylko usczelka to pod nią dowal smaru do zacisku i w koło też uszczelni to wycieki ale moim zdaniem masz wyżarty trzpień i dlatego cieknie
aramis Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 Coś tu jest: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t10202.0.html
grzes1150 Opublikowano 11 Lipca 2009 Autor Opublikowano 11 Lipca 2009 Coś mi się wydaje że u mnie będzie większy problem bo jak zaciągałęm i spuszczałem ręczny to z zacisku kapie rudy płyn czyli rdza. Zobaczymy jak rozbiore. A może ktoś ma jakiś obrazek jak te gumki powinny tam być w zacisku- boję się żeby mi się coś nie wysypało po wykręceniu tłoczka.
Cristoforo Opublikowano 11 Lipca 2009 Opublikowano 11 Lipca 2009 mówisz i masz zapozyczone z klubu audi 80 zasada bardzo podobna ja też wzorowałem sie na tych prospektach http://www.audi80.pl/all-regeneracja-tylnych-zaciskow-hamulcowych-vt9988.htm
grzes1150 Opublikowano 11 Lipca 2009 Autor Opublikowano 11 Lipca 2009 Cristoforo dzięki wielkie za podpowiedź.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się