Jump to content
IGNORED

[ALL B5] Centralny zamek przestał działać


Martom_84

Recommended Posts

Witam!

Panowie mam wielki kłopot...ni stąd ni zowąd przestał mi działać centralny zamek, ani z pilota (kierunkowskazy normalnie migają), ani z kluczyka...muszę wszystko zamykać ręcznie...masakra jakaś :wallbash:.

Podłączyłem się pod VAGa i otrzymałem następujący komunikat:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 862 257 B

Component: ZV-Pumpe, Funk D12

Coding: 12897

Shop #: WSC 07510

3 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

01366 - Opened Due to Crash Signal

35-00 - -

00956 - Key 2

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

Address 56 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 035 186

Component: Radio 0001

Coding: 00201

Shop #: WSC 06325

1 Fault Found:

00852 - Loudspeaker(s): Front

36-10 - Open Circuit - Intermittent

End -------------------------------------------------------

Na domiar złego zauważyłem, że zaczęły mi się zawieszać kierunki...włączam migacz, a on się ciągle pali...czy to przerywacz?

Bardzo proszę o pomoc! ;(

Link to comment
Share on other sites

jeśli pompke słychać to rozsypał się wirnik :cool1:

Link to comment
Share on other sites

Witam!

Na domiar złego zauważyłem, że zaczęły mi się zawieszać kierunki...włączam migacz, a on się ciągle pali...czy to przerywacz?

Dokładnie. Wymień albo popraw styki w przekaźniku. Ja to robię u siebie raz na 6 miechów :). Operacja banalna

Link to comment
Share on other sites

posłuchaj jak zamykasz i otwierasz słychać jak pompka pracuje a drzwi się nie otwierają ani zamykają to znaczy że poszedł wirnik w pompce

Link to comment
Share on other sites

Prawdopodobnie zmieliły Ci się łopatki w wirniku. Ja podpasowałem cały cartidge od Golfa. Jednak pompka może Ci się już nie kręcić, jeśli sterownik nałapie zbyt dużo błędów to przestaje sterować przekaźnikiem. Skasuj błędy (nie zawadzi wyzerować sterownik) i zobacz (raczej posłuchaj), czy kręci silnikiem. Powinien Ci potem też zniknąć błąd czujnika zderzenia - widać ktoś robił Output Test airbaga, albo faktycznie kiedyś odpalono poduchy.

Link to comment
Share on other sites

...może nie zaszkodzi zdjąć na chwilę jedna klemrę z akumulatrora....i popróbować

Warto sprawdzić przedwody ciśnieniowe idące od centralki, może gdzieć coś się rozłaczyło, przetarło?

Pozdrawia

SZYCHA

Link to comment
Share on other sites

No właśnie...pompkę słychać jak pracuje...kiedy otwieram drzwi z kluczyka i tak samo słychać ja jak zamykam. Przez chwile ją słyszę.

Powiedzcie mi jak ją wymontować (pompkę) bo już dwa razy podchodziłem do tematu i nie daje rady jej wyciągnąć - bo rozumiem ze jest w bagażniku po prawej stronie? Taki dekielek się odkręca i siedzi tam takie ustrojstwo, ale nie mam pojęcia jak to wyciągnąć. :confused4:[br]Dopisany: 31 Marzec 2010, 18:49_________________________________________________

Witam!

Na domiar złego zauważyłem, że zaczęły mi się zawieszać kierunki...włączam migacz, a on się ciągle pali...czy to przerywacz?

Dokładnie. Wymień albo popraw styki w przekaźniku. Ja to robię u siebie raz na 6 miechów :). Operacja banalna

A jak kolego dostać się do przekaźnika? Nad radiem gdzie jest włącznik świateł awaryjnych mam taką atrapę drzewo-podobną i nie wiem jak to zdemontować:(

Link to comment
Share on other sites

właśnie gdzie jest ten przekaźnik i jak wyczyścić te styki?

Link to comment
Share on other sites

Witam!

To i ja dołączę się do tematu :)

Wczoraj wieczorem spotkało mnie to, co i Martom, czyli przestał mi działać centralny zamek z pilota.

Działa natomiast przy otwieraniu z kluczyka, ale słychać, że zamek próbuje sam się zamknąć lub otworzyć...

Dzisiaj byłem już w warsztacie zajmującym się zamkami i powiedziano mi, że to najprawdopodobniej pompka (czy też wirnik jak pisali tu inni).

Oczywiście zastanawiam się też nad wyczerpaniem bateryjki w pilocie, ale to mało prawdopodobne...

Mam do Was następujące pytania:

1. Pierwsze będzie trochę śmieszne: Jak otworzyć kluczyk, żeby wymienić bateryjkę :) Próbowałem, ale nie mogę, a nie chcę na siłę, więc może jest jakiś specjalny sposób...

2. Jaka bateryjka wchodzi do pilota A4 B5 2000r. ?? I ile powinna kosztować ?? Powiedziano mi, że ok 25 zł za sztukę

3. Ile powinno kosztować zakodowanie kluczyków po wymianie baterii ?? Powiedziano mi, że ok 50zł.

4. No i ile powinna kosztować wymiania pompki, ewentualnie wirnika ??

Jeśli macie jeszcze jakiekolwiek sugestie to chętnie wysłucham :)

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

tak pompka najłatwiej powiewdzieć i naciągnąć klijęta wątpię że wszystkie popmki siadają jednocześnie... ponownie chciałbym zapytać gdzie jest ten przekaźnik od c.z. i jak wyczyścić te styki?

Link to comment
Share on other sites

nie wiem gdzie te oryinalne przekazniki sa ale szukal bym ich pewnie tam pod bezpiecznikami u kierowcy chyba, ja swoj nieoryginalny tam mam bo najblizej jest do wszystkich kabelkow. Pompka w bagazniku, tak po prawej stronie pod ta cala wyscolka musisz ja odgiac, blokuje to moze jedna srubka na plastikowej listwie, dojdziesz, nie jest trudno i tam w takiej gabce bedzie siedziala ta cala sprawiajaca tyle problemow ludziom pompka.

Link to comment
Share on other sites

tak pompka wiem gdzie jest, gorzej ze nie wiem który to przekaźnik, i tak dalej wątpię że to pompka, bo otwiera i zamyka tylko czasami coś najdzie i nie trybi ale wątpię że to ona

Link to comment
Share on other sites

Witam, jaki koszt wymiany tej pompki ? Mam od wczoraj podobna sytuację, z pilota central od drzwi kierowcy raz działa raz nie, z kluczyka otwiera.

Reszta drzwi + bagażnik działają bez problemu.

Link to comment
Share on other sites

no ale co się dzieje że wszystkim jednocześnie to siada :wallbash: :wallbash: :wallbash: ??

Link to comment
Share on other sites

te pompki siadaja, lepiej jakby bylo elektryczne calkiem, a to albo przewod albo wirnik, koszty pompki, poszukaj na allegro, spisz numer czesci ze swojej, ale tak od 100-150 zl wzwyz, nie wiem ja w polsce nie szukalem ich, ponoc ostatnia literka z numeru czesci nie jest wazna przy szukaniu zastepczej

Link to comment
Share on other sites

Witam!

To i ja dołączę się do tematu :)

Wczoraj wieczorem spotkało mnie to, co i Martom, czyli przestał mi działać centralny zamek z pilota.

Działa natomiast przy otwieraniu z kluczyka, ale słychać, że zamek próbuje sam się zamknąć lub otworzyć...

Dzisiaj byłem już w warsztacie zajmującym się zamkami i powiedziano mi, że to najprawdopodobniej pompka (czy też wirnik jak pisali tu inni).

Oczywiście zastanawiam się też nad wyczerpaniem bateryjki w pilocie, ale to mało prawdopodobne...

Mam do Was następujące pytania:

1. Pierwsze będzie trochę śmieszne: Jak otworzyć kluczyk, żeby wymienić bateryjkę :) Próbowałem, ale nie mogę, a nie chcę na siłę, więc może jest jakiś specjalny sposób...

2. Jaka bateryjka wchodzi do pilota A4 B5 2000r. ?? I ile powinna kosztować ?? Powiedziano mi, że ok 25 zł za sztukę

3. Ile powinno kosztować zakodowanie kluczyków po wymianie baterii ?? Powiedziano mi, że ok 50zł.

4. No i ile powinna kosztować wymiana pompki, ewentualnie wirnika ??

Jeśli macie jeszcze jakiekolwiek sugestie to chętnie wysłucham :)

Pozdrawiam

za naprawę pompki(zmielony wirnik) zapłaciłem 150 zł

za baterie, które sam sobie wymieniłem 15zł(u np. zegarmistrza ok.30 zł) ale po wymianie baterii nie kodowałem kluczyka :myśli:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...