Martom_84 0 Posted July 10, 2009 Share Posted July 10, 2009 Witam! Panowie mam wielki kłopot...ni stąd ni zowąd przestał mi działać centralny zamek, ani z pilota (kierunkowskazy normalnie migają), ani z kluczyka...muszę wszystko zamykać ręcznie...masakra jakaś . Podłączyłem się pod VAGa i otrzymałem następujący komunikat: VAG-COM Version: Release 311.2-N Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 B Component: ZV-Pumpe, Funk D12 Coding: 12897 Shop #: WSC 07510 3 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - 00956 - Key 2 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 035 186 Component: Radio 0001 Coding: 00201 Shop #: WSC 06325 1 Fault Found: 00852 - Loudspeaker(s): Front 36-10 - Open Circuit - Intermittent End ------------------------------------------------------- Na domiar złego zauważyłem, że zaczęły mi się zawieszać kierunki...włączam migacz, a on się ciągle pali...czy to przerywacz? Bardzo proszę o pomoc! ;( Link to comment Share on other sites More sharing options...
dudek81 0 Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 Sprawdzałeś pompkę w module komfortu? U mnie się spaliła i musiałem zmienić. Dopasowałem z A6 C4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcm 0 Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 jeśli pompke słychać to rozsypał się wirnik Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacekm 0 Posted July 14, 2009 Share Posted July 14, 2009 Witam! Na domiar złego zauważyłem, że zaczęły mi się zawieszać kierunki...włączam migacz, a on się ciągle pali...czy to przerywacz? Dokładnie. Wymień albo popraw styki w przekaźniku. Ja to robię u siebie raz na 6 miechów . Operacja banalna Link to comment Share on other sites More sharing options...
cuchu17 0 Posted August 16, 2009 Share Posted August 16, 2009 posłuchaj jak zamykasz i otwierasz słychać jak pompka pracuje a drzwi się nie otwierają ani zamykają to znaczy że poszedł wirnik w pompce Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holy 0 Posted August 16, 2009 Share Posted August 16, 2009 Prawdopodobnie zmieliły Ci się łopatki w wirniku. Ja podpasowałem cały cartidge od Golfa. Jednak pompka może Ci się już nie kręcić, jeśli sterownik nałapie zbyt dużo błędów to przestaje sterować przekaźnikiem. Skasuj błędy (nie zawadzi wyzerować sterownik) i zobacz (raczej posłuchaj), czy kręci silnikiem. Powinien Ci potem też zniknąć błąd czujnika zderzenia - widać ktoś robił Output Test airbaga, albo faktycznie kiedyś odpalono poduchy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SZYCHA 1 Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 ...może nie zaszkodzi zdjąć na chwilę jedna klemrę z akumulatrora....i popróbować Warto sprawdzić przedwody ciśnieniowe idące od centralki, może gdzieć coś się rozłaczyło, przetarło? Pozdrawia SZYCHA Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil-107 0 Posted September 22, 2009 Share Posted September 22, 2009 witam a co jesli raz zamyka i otwiera sie normalnie a dwa razy nie. dziala jak chce co to jest? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martom_84 0 Posted March 31, 2010 Author Share Posted March 31, 2010 No właśnie...pompkę słychać jak pracuje...kiedy otwieram drzwi z kluczyka i tak samo słychać ja jak zamykam. Przez chwile ją słyszę. Powiedzcie mi jak ją wymontować (pompkę) bo już dwa razy podchodziłem do tematu i nie daje rady jej wyciągnąć - bo rozumiem ze jest w bagażniku po prawej stronie? Taki dekielek się odkręca i siedzi tam takie ustrojstwo, ale nie mam pojęcia jak to wyciągnąć. [br]Dopisany: 31 Marzec 2010, 18:49_________________________________________________ Witam! Na domiar złego zauważyłem, że zaczęły mi się zawieszać kierunki...włączam migacz, a on się ciągle pali...czy to przerywacz? Dokładnie. Wymień albo popraw styki w przekaźniku. Ja to robię u siebie raz na 6 miechów . Operacja banalna A jak kolego dostać się do przekaźnika? Nad radiem gdzie jest włącznik świateł awaryjnych mam taką atrapę drzewo-podobną i nie wiem jak to zdemontować Link to comment Share on other sites More sharing options...
karolasterka 1 Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 właśnie gdzie jest ten przekaźnik i jak wyczyścić te styki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiek85 0 Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Witam! To i ja dołączę się do tematu Wczoraj wieczorem spotkało mnie to, co i Martom, czyli przestał mi działać centralny zamek z pilota. Działa natomiast przy otwieraniu z kluczyka, ale słychać, że zamek próbuje sam się zamknąć lub otworzyć... Dzisiaj byłem już w warsztacie zajmującym się zamkami i powiedziano mi, że to najprawdopodobniej pompka (czy też wirnik jak pisali tu inni). Oczywiście zastanawiam się też nad wyczerpaniem bateryjki w pilocie, ale to mało prawdopodobne... Mam do Was następujące pytania: 1. Pierwsze będzie trochę śmieszne: Jak otworzyć kluczyk, żeby wymienić bateryjkę Próbowałem, ale nie mogę, a nie chcę na siłę, więc może jest jakiś specjalny sposób... 2. Jaka bateryjka wchodzi do pilota A4 B5 2000r. ?? I ile powinna kosztować ?? Powiedziano mi, że ok 25 zł za sztukę 3. Ile powinno kosztować zakodowanie kluczyków po wymianie baterii ?? Powiedziano mi, że ok 50zł. 4. No i ile powinna kosztować wymiania pompki, ewentualnie wirnika ?? Jeśli macie jeszcze jakiekolwiek sugestie to chętnie wysłucham Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
karolasterka 1 Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 tak pompka najłatwiej powiewdzieć i naciągnąć klijęta wątpię że wszystkie popmki siadają jednocześnie... ponownie chciałbym zapytać gdzie jest ten przekaźnik od c.z. i jak wyczyścić te styki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbobastard 2 Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 nie wiem gdzie te oryinalne przekazniki sa ale szukal bym ich pewnie tam pod bezpiecznikami u kierowcy chyba, ja swoj nieoryginalny tam mam bo najblizej jest do wszystkich kabelkow. Pompka w bagazniku, tak po prawej stronie pod ta cala wyscolka musisz ja odgiac, blokuje to moze jedna srubka na plastikowej listwie, dojdziesz, nie jest trudno i tam w takiej gabce bedzie siedziala ta cala sprawiajaca tyle problemow ludziom pompka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karolasterka 1 Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 tak pompka wiem gdzie jest, gorzej ze nie wiem który to przekaźnik, i tak dalej wątpię że to pompka, bo otwiera i zamyka tylko czasami coś najdzie i nie trybi ale wątpię że to ona Link to comment Share on other sites More sharing options...
graczykt88 0 Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 kolego miałem tak samo tez myslalem ze cos innego ale to pompka z czasem nie bedzie ci otwierac ani zamykac do wymiany pompka Link to comment Share on other sites More sharing options...
A42004 0 Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Witam, jaki koszt wymiany tej pompki ? Mam od wczoraj podobna sytuację, z pilota central od drzwi kierowcy raz działa raz nie, z kluczyka otwiera. Reszta drzwi + bagażnik działają bez problemu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karolasterka 1 Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 no ale co się dzieje że wszystkim jednocześnie to siada :wallbash: ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbobastard 2 Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 te pompki siadaja, lepiej jakby bylo elektryczne calkiem, a to albo przewod albo wirnik, koszty pompki, poszukaj na allegro, spisz numer czesci ze swojej, ale tak od 100-150 zl wzwyz, nie wiem ja w polsce nie szukalem ich, ponoc ostatnia literka z numeru czesci nie jest wazna przy szukaniu zastepczej Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDI99 0 Posted April 2, 2010 Share Posted April 2, 2010 Witam! To i ja dołączę się do tematu Wczoraj wieczorem spotkało mnie to, co i Martom, czyli przestał mi działać centralny zamek z pilota. Działa natomiast przy otwieraniu z kluczyka, ale słychać, że zamek próbuje sam się zamknąć lub otworzyć... Dzisiaj byłem już w warsztacie zajmującym się zamkami i powiedziano mi, że to najprawdopodobniej pompka (czy też wirnik jak pisali tu inni). Oczywiście zastanawiam się też nad wyczerpaniem bateryjki w pilocie, ale to mało prawdopodobne... Mam do Was następujące pytania: 1. Pierwsze będzie trochę śmieszne: Jak otworzyć kluczyk, żeby wymienić bateryjkę Próbowałem, ale nie mogę, a nie chcę na siłę, więc może jest jakiś specjalny sposób... 2. Jaka bateryjka wchodzi do pilota A4 B5 2000r. ?? I ile powinna kosztować ?? Powiedziano mi, że ok 25 zł za sztukę 3. Ile powinno kosztować zakodowanie kluczyków po wymianie baterii ?? Powiedziano mi, że ok 50zł. 4. No i ile powinna kosztować wymiana pompki, ewentualnie wirnika ?? Jeśli macie jeszcze jakiekolwiek sugestie to chętnie wysłucham Pozdrawiam za naprawę pompki(zmielony wirnik) zapłaciłem 150 zł za baterie, które sam sobie wymieniłem 15zł(u np. zegarmistrza ok.30 zł) ale po wymianie baterii nie kodowałem kluczyka :myśli: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now