Kulek Opublikowano 11 Lipca 2009 Opublikowano 11 Lipca 2009 Mianowicie jadąc przedwczoraj poświeciły się rożne różniaste kontrolki na blacie a światła pogasły po zajechaniu do mechanika okazało się ze popaliło żarówki i trzeba wymienić regulator napięcia no to tak tez zostało zrobione (regulator można powiedzieć NoName) wczoraj podczas jazdy nocą sytuacja zaczęła sie powtarzać lecz żarówek jeszcze nie popaliło ale przy zmianie świateł na "długie" obrotomierz zaczął się wieszać i poświeciły się rożne kontrolki. No i dzisiaj znów kontrolki świeca i żarówki do wymiany:/ teraz akumulator się ładuje bo nawet nie dygnie i o co tu kaman?? :confused4:
Cristoforo Opublikowano 11 Lipca 2009 Opublikowano 11 Lipca 2009 albo gdzieś przetarte kable i robi wielkie zwarcie albo alternator robi pa pa pa
Daimos Opublikowano 11 Lipca 2009 Opublikowano 11 Lipca 2009 Do sprawdzenia alternator i jego połączenie z instalacją (uzwojenia, diody czy nie powodują zwarcia), a regulator jak będziesz wymieniał to kup coś lepszego a nie no name.
zibizab Opublikowano 11 Lipca 2009 Opublikowano 11 Lipca 2009 Sprawdz kabel od alternatora do aku-może nie lączyć i napięcie idzie na instalację ale nie do akumulatora.
Kulek Opublikowano 11 Lipca 2009 Autor Opublikowano 11 Lipca 2009 na diodach zwarcia nie robi, kabel dobry. Bylem pod kompa się wpiąć i wyskoczył: ,,sygnał obciążenia zacisku alternatora" / ,,sygnał ładowania generatora terminala"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się