Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę błędu


andrzej28

Rekomendowane odpowiedzi

1 Fault Found:

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

31-00 - Open or Short to Ground

Jak w temacie proszę o podpowiedzi. Czy to jest przepływomierz czy coś innego?

W miarę umiejętności stworzyłem na razie tylko logi statyczne i proszę o ich ocenę. Jeśli logi wykonane są niepoprawnie to proszę o jakieś wskazówki.

jk8irs7t5fvqpqrxkth7.jpg

dzieki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to proszę o jakieś wskazówki

... wskazówki to masz tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html

- błąd dotyczy przepływomierza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wskazówki.

Niestety muszę pożyczyć laptopa żeby zrobić logi dynamiczne.

Czy błąd 00553 wskazuje że przepływomierz kwalifikuje się do wymiany czy może są inne przyczyny moich problemów z autkiem. Przed chwilą wymontowałem przepływomierz (chciałem go przeczyścić) ale wygląda na czyściutki ,filtr powietrza też czysty.

Autko strasznie kopci czarnym dymem gdy prze gazuje zaczyna się trząść i faluje na obrotach, musiałem ratować się gazem żeby nie zgasł.

Czy przyczyną takiego zachowania jest tylko przepływomierz?

Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wskazówki.

Niestety muszę pożyczyć laptopa żeby zrobić logi dynamiczne.

Czy błąd 00553 wskazuje że przepływomierz kwalifikuje się do wymiany czy może są inne przyczyny moich problemów z autkiem. Przed chwilą wymontowałem przepływomierz (chciałem go przeczyścić) ale wygląda na czyściutki ,filtr powietrza też czysty.

Autko strasznie kopci czarnym dymem gdy prze gazuje zaczyna się trząść i faluje na obrotach, musiałem ratować się gazem żeby nie zgasł.

Czy przyczyną takiego zachowania jest tylko przepływomierz?

Proszę o pomoc.

albo sam przeplywomierz arbo instalacja ...

posprawdaj kabelkologie oraz wtyczke [przeczysc]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo, sprawdziłem instalacje, wypiąłem kostkę kilkakrotnie. Auto przestało kopcić wreszcie jakoś jeździ.

Muszę jeszcze usunąć nieszczelność w interculeze i ustawić kąt wtrysku.

Dzięki za odpowiedzi i obszerne informacje zamieszczone na forum :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobię jak tylko pozbędę się dolegliwości, ustawię poprawnie kąt wtrysku i zlikwiduje nieszczelność interculera i tu moje pytanie do was. Czy da się to jakoś wyleczyć czy wymiana na nowy. Z tego co wiem ktoś klei plastiki , ktoś spawa aluminium ale czy naprawa wytrzyma pod ciśnieniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobię jak tylko pozbędę się dolegliwości, ustawię poprawnie kąt wtrysku i zlikwiduje nieszczelność interculera i tu moje pytanie do was. Czy da się to jakoś wyleczyć czy wymiana na nowy. Z tego co wiem ktoś klei plastiki , ktoś spawa aluminium ale czy naprawa wytrzyma pod ciśnieniem?

Nie baw się w taki pseudo naprawy,kup ori Boscha.Nie z Allegro!Kolega kupił do 1Z z allegro i po 1/2 roku się wysypał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W miarę możliwości po ustawieniu kąta wtrysku zrobiłem logi dynamiczne i statyczne. Proszę o ich analizę i ocenę. :)

Logi statyczne:

82001s_tn.jpg

73003s_tn.jpg

41004s_tn.jpg

66007s_tn.jpg

60013s_tn.jpg

81023s_tn.jpg

Logi dynamiczne:

36000d_tn.jpg

23001d_tn.jpg

70003d_tn.jpg

44004d_tn.jpg

79008d_tn.jpg

38010d_tn.jpg

22011d_tn.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...