Blanko Opublikowano 18 Lipca 2009 Opublikowano 18 Lipca 2009 możecie powiedziec jakie sa roznice w tych turbosprezarkach ktora z nich mamocniejszy dol a ktora mocniejsza gore? max na brd dla awxa to ok 200km a dla gt18/22?? brd ma podobny dol jak turbo od awxa czy gorzej sie zbiera z dolu?a jak sie zbiera gt18/22 gore ma mocna napewno ale czy znowu duzo mocniejsza od brd? generalnie co jest lepsze? chcialbym miec jako taki mocny dol taki jak w tej chwili jest ok ale do tego duzo mocniejsza góre zeby to szlo jak dam buta do konca.. bo w tej chwili na ori turbo awx to gory wcale nie ma bardzo slaba.. samochod w wiekszosci jest uzywany w miescie w 80% tak ze nie moze byc tez tak, ze wsadze wielkie turbo i bedize mi popowało od 2500 obr.!
Dzo-Dzo Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 ja mam brd dolu nie ma ze tak sie wyraze ciagnie ladnie od 2.300 na maxa pozniej , gt 22 jeszcze ma wiekszego dola ale za to pozniej co sie dzieje :>
marewel Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 BRD jest w stanie napompować 1.5bar przy 2tys/obr wiec sam sobie dopowiedz na pytanie jak z jej dolem.
rob555 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 BRD jest w stanie napompować 1.5bar przy 2tys/obr wiec sam sobie dopowiedz na pytanie jak z jej dolem. Taaa? A ja Ci powiem ze mialem pare szt i to od egz zalezy. Wiekszosc BRD niestety ma mula z dolu i nawet jak w sofcie ja pocisniesz to nadal lag zostaje
rob555 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Raz mialem hybryde Gt17/Gt20 co 1.5 przy 2000 spokojnie dmuchala....czego to dowodzi? Pisze wyraznie... zalezy od egz ale generalnie sa zmulone na dole. I ruszanie w mapach tez nie zrobi Ci cuda jak na taki egz trafisz. Moze to tez ma zwiazek ze slabym podcisnieniem a grucha w BRD jest wieksza i wymaga mocniejszego....kij wie.
marewel Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 slabym podcisnieniem a grucha w BRD jest wieksza i wymaga mocniejszego Możliwe bo ta co ja testowałem miała coś właśnie z gruszka i nie przez te wszystkie zaworki nie chciała wcale dmuchać,dopiero na krotko ja ruszyło i wstawała piekielnie szybko. Myślałem ze to kwestia programu bo procenty dla N75 rosły jakby za wcześnie,czyli przed uzyskaniem odpowiedniego cienienia.
Jarol Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Jam mam turbo z BRD i przy 2 tyś obr dmucha bez problemu 1,4 bara. A auto zaczyna jechać mniej więcej od 1600 obr więc prawie tak samo jak na ori AWX. Poniżej log robiony na 4 biegu:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się