Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Różnica w wielkości k03 a k04-015


grubsor

Rekomendowane odpowiedzi

to może i j

Ceny mnie położyły muszę jeszcze trochę dozbierać :evil:

ro

Teraz sprowadzałem jednemu userowi K04-15 z usa i z wysyłką do PL w sumie wyszło 3372 zł

to moze i ja dozbieram......tak kwota którą podał poziek nie jest juz tak straszna.......poziu mój plan ma moda to k04-15,fimic i dawnpipe,co o tym myślisz (chyba 200km wypluje)?????..........pozdro

dołożysz wtryski i zazwyczaj wypluwa 220KM i około 380Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200km wystarczy, a z ciekawości jakie to muszą być wtryski i jaki to koszt :)

380ccm

zazwyczaj od 500 za używki do 800 za nowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziek,a 320 w jakim silniku wystepuja?

nie wiem czy czasem w AEB nie było :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mysle nad k04-015 wtryski i przeplywka od s3 wydech przelot na koncowym mam nadzieje ze 230Km wyjdzie i oczywiście fmic od t5

przepływka zostaje seryjna

na 230KM potrzebujesz dobry FMIC, wtryski 380, test pipe 2,5", turbo inlet pipe z kwasówki lub samco, forge 007p

nie polecam robić całego wydechu bo nic to nie daje...

jedynie wyciąć kata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wyciac chce kata lub przewiercić i wywalić tylko środkowy reszta seria. Jeżeli mam taka przeplywke za darmo to nie szkodzi jej chyba założyć? Dv od tt lub s3 nie ogarnie? tip będzie wspawany z kwasówki. od t5 ic powinien chyba wystarczyć co o tym myślisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wyciac chce kata lub przewiercić i wywalić tylko środkowy reszta seria. Jeżeli mam taka przeplywke za darmo to nie szkodzi jej chyba założyć? Dv od tt lub s3 nie ogarnie? tip będzie wspawany z kwasówki. od t5 ic powinien chyba wystarczyć co o tym myślisz?

myślę, że trochę na siłę rzeźbisz...

przewiercić kata ?? bez sensu, będą się spaliny rozprężały potem znowu zwężka - głupota

to samo ze środkowym tłumikiem - głupota- patrz to co napisałem to nic ci nie da poza problemami w przyszłości i brzęczeniem i rezonansem...

Seryjna przepływka jest idealna do K04. Zmieniasz TUNEL przepływki jak idziesz grubo w GTRSa czy więcej...

DV - nie ma już DV od TT czy S3, że niby mocniejszy, teraz jest w sprzedaży jeden DV do wszystkich 1.8T co nie zmienia faktu, że najlepszy będzie forge 007p który jest raptem do kupienia za 350zł czyli równowartość 3 DV seryjnych które padają po pół roku...

FMIC- kup rdzeń pod wymiar i dospawaj aluminiowe boczki...nie baw się w rzeźbę z jakimś dizlowskim szmelcem :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec tylko k04 wtryski i tip ok zapamietam. Czy jakbym dał oryginalny Tip to jakis dobry spawacz by mi go wykonał bez problemu? jesli tak to jakie bylyby koszta

k04, wtryski, tip i program to jakieś 210-215KM

k04, tryski, tip, wywalenie kata, fmic i program daj 230KM w górę

tip to koszt około 450zł ze złączkami samco

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę tu się napisało :decayed:

No więc K04-15 to te same muszle co K03, inny jest jedynie wirnik. Kiedyś tam już było napisane na racingforum, że K04-15 ma tak samo małą d*pę co K03 i dlatego zastosowanie kolektora Hi folw nic nie daje.

Wtrysków 320CC nie było w żadnym AEB. W AEB były stosowane wtryski 280CC i regulator ciśnienia paliwa 3Bar, lub wtryski 210CC i regulator 4Bar.

Jeśli mowa o K04- 15 to seryjna przepływka styka, jeśli byłaby mowa o prawdziwnym K04 takim jakie było w TT lub S3 to przepływka z AEB już nie starczy raczej. Po co robić sobie schody i wstawiać 3" przepływkę pod tylko K04-15 i kalibrować cały soft pod większą przepływkę jeśli nie jest to konieczne. Do ilu mierzy seryjna przepływka z AEB wszystko jest opisane w moim projekcie.

Powiedzcie mi tylko jedno, skąd przy K04-15 bierze się 380Nm. To porażający moment jak na benzynę z tak małą turbiną :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie polecam robić całego wydechu bo nic to nie daje...

jedynie wyciąć kata

Poziek, nie zapominaj, że AEB to nie w B6 i nie ma tam podwójnego wypasionego wydechu, a jedynie marna jedna rurka o średnicy ZEW. 48mm. Więc nie można powiedzieć, że w AEB wymiana wydechu na przelotowy nic nie daje.[br]Dopisany: 25 Lipiec 2009, 15:48_________________________________________________

jaką mają wydajność 280 przy 4bar ?? :decayed:

280CC na 4 barach to 320CC, ale pisząc że w AEB były wtryski 320CC jest nie prawdą bo nie było :decayed:

A jeśli miało się wtryski 280CC to miało się regulator 3Bar i tak się go musi wymienić na 4 Bar jeśli się chce mieć te 320CC i nie musi wtrysków zmieniać.

SP51 bym sobie odpuścił, bo marne efekty to daje, a nie wiadomo ile to pochodzi, jak Poziek wspomniał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dominik ma u siebie 4 barowy regulator a wtryski w AVJ nominalnie mają 209ccm przy 3 barach wiec jak wsadzi wtryski od AEB będzie miał upragnione 320 :decayed:

A tu rezanie Elba i wykresy

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=39338&hl=K04

sprawa całkowicie dziwna bo u mnie doszło 10KM i 15Nm natomiast nic nie dał wymiana wydechu na przelotowy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec tylko k04 wtryski i tip ok zapamietam. Czy jakbym dał oryginalny Tip to jakis dobry spawacz by mi go wykonał bez problemu? jesli tak to jakie bylyby koszta

k04, wtryski, tip i program to jakieś 210-215KM

k04, tryski, tip, wywalenie kata, fmic i program daj 230KM w górę

tip to koszt około 450zł ze złączkami samco

ale mówisz o tipie robionym przez jakiegoś rzemieślnika czy jakiejś firmówce?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale mówisz o tipie robionym przez jakiegoś rzemieślnika czy jakiejś firmówce?

o takim:

dolocik.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to az taki koszt wychodzi wyspawania tego? coraz bardziej sie załamuje :shocked:

kwasówka około 80-100 zł

złączki samco: 29 i 29 i 15 i 15

robocizna 150

wysyłka kilka zł

reszte pochłania marketing :decayed::naughty: i know how

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...