marcinwy Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 Witam. Nie wiem co się dzieje, ale od pewnego czasu zapaliły się kontrolki: DPFu,awaria silnika, migają świece żarowe.Samochód stracił moc.Prosze o radę
david_n Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Witam, wczoraj kupiłem B7 (listopad 06) 2.0 TDI i dziś zaczęły mi się te same problemy, czyli mrugająca kontrolka świec żarówych oraz DPF(brak mocy, prawdopodobnie ograniczenie nałożone przez komputer, bo nie działa tempomat). Niestety nie mam VAG'a, więc nie podeślę loga i zastanawiam się czy jest to bardzo groźne dla silnika? p.s. sorki za odgrzebanie tematu, ale nie chciałem zakładać nowego.
mk4 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Podjedz najlepiej na spota Krakowskiego a chłopaki na pewno pomogą... poproś ich żeby ktoś zabrał vaga... zawsze to lepiej mieć jakieś logi i wiedzieć więcej..
david_n Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Byłem u znajomego mechanika i z VAG'a odczytał, że zapchany filtr cząstek stałych... Nie mam polskiej instrukcji, ale coś tam wyczytałem, że jest możliwość oczyszczenia go jadąc na wyższych obrotach czy coś.... Co w tym wypadku robić? Ile ewentualnie kosztuje nowy filtr?
Muskel1 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Ile ewentualnie kosztuje nowy filtr? Jazda przez ok. 15 min na obrotach 2200, wtedy powinien sie filtr oczyscic. Jezeli jest zapchany w 90% to musisz go wymienic, bo sam sie nie zregeneruje. Dosc czesta przyczyna jest tez uszkodzony Differenzdrucksensor czyli czujnik roznicy cisnien. Wymiana DPF jest droga nie wiem jak w PL ale w DE to koszt ok 600-800€.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się