spanky Opublikowano 28 Maja 2008 Opublikowano 28 Maja 2008 2 kafle fmic z orurowaniem i czip rogalowy... dla mnie warte 3 kółek :gwizdanie: dla jednych warte dla innych nie ... z reguly kolejnosc jest odwrotna ... ludki najpierw robia czip a potem cos dalej ... [co kraj to obyczaj ]
Kowicz Opublikowano 28 Maja 2008 Opublikowano 28 Maja 2008 Ja po samej zmianie nadkola zauważyłem sporą różnicę więc co to będzie przy FMIC Myślę że inwestycja nie jest aż tak kosztowna np: Tomigsi wydał niewiele ponad 500zł i myślę że spokojnie każdy może się zamknąć w tej kwocie.
Ciupas Opublikowano 29 Maja 2008 Opublikowano 29 Maja 2008 ja bym sie spieral co do tej wypowiedzi za 500 zl to kupisz sam cooler, a do tego trzeba rurki jeszcze i zlaczki.
Rogalotti Opublikowano 29 Maja 2008 Opublikowano 29 Maja 2008 Witam FMIC pomoże nawet po podstawowej modyfikacji (chip tuning), pomoże także w nie jednym seryjnym aucie jak np. Leon 1ka. W przypadku A4ek i A6tek to w 2.5TDi 150cio konnych, dużo wiecej mocy można uzyskać z A6ki która różni sie od A4ki tylko tym, że ma jeden duży centralny cooler w miejscu w którym cooler powinien być (a nie dwa małe interwarmery). To tak samo jak z A4 B5 swap AWX kolegi Dudi75 - uzyskaliśmy 170Ps na słabszej modyfikacji niż w innych seryjnych 130kach. FMIC i chłodniejsze powietrze pomoże uzyskać większą moc na takiej samej modyfikacji, wydłuży żywot silnika i turbiny wpływając na zmiejszenie EGT. PS. Widze, że Flyer`owi zaczął działać komputer :> Pozdrawiam
jarko Opublikowano 29 Maja 2008 Opublikowano 29 Maja 2008 FMIC i chłodniejsze powietrze pomoże uzyskać większą moc na takiej samej modyfikacji, wydłuży żywot silnika i turbiny wpływając na zmiejszenie EGT. Pozdrawiam Czyli jak dobrze zakumałem to jak chcę robić tego typu mody to najpierw zacząć od montażu FMIC :?: A jeżeli tak to w takim układzie jaki będzie najlepszy, bo już różne opcje słyszałem: od golfa5, od iveco, a może coś innego :?: I jeszcze się zapytam, czy można jakoś można odczuć po aucie że IC jest nie do końca sprawny :?: No np przy wysokich temp. zewnętrznych, spadek mocy silnika
A3 Opublikowano 30 Maja 2008 Opublikowano 30 Maja 2008 Też popieram pana Rogalloti że IC to dobra sprawa ja w swoim AVG już bym zamontował ale będe robił mody na 160-170KM także wtedy się pojawi IC ja słyszałem o EL-TECU że robi IC i to takie nie najgorsze...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się