Boca Opublikowano 25 Lipca 2009 Opublikowano 25 Lipca 2009 Witam! Mam problem z moją A4:( Silnik trzyma obroty bez skoków tylko pod maską wszystko zaczęło wibrować co jest odczuwalne także w środku samochodu. Stracił też na mocy i nie zbiera się tak dobrze. Temp silnika jest przez cały czas równa. Problem dotyczy pracy na lpg jak i na benzynie. Z rury wydechowej dochodzi jakiś dziwny zapach i wcześniejsze "mrucznie" zaminiło się w "pyrkanie" a powietrze z rury wydechowej jest gorące. Dodam że jeżdżę na nowej instalacji lpg z komputerem STAG- 300 (jakieś 1,5 miesiąca) a przebieg mojego samochodu to 157 000km (udokumentowane bo kupione od dziadka). Nie wiem w czym jest problem i jeśli ktoś przerabiał u siebie coś podobnego to bardzo proszę o pomoc. Jeśli ktoś też zna na terenie Słupska bądź okolic warsztat gdzie mógłbym to szybko zrobić to będę wdzięczny za poradę. Z góry dziękuję! Pozdrawiam!
Bogumił Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 Co rozumiesz pod pojęciem "wszystko pod maską zaczęło wibrować"? Mamy przez to rozumieć, że co jakiś czas silnikiem nieco mocniej wstrząśnie? Sprawnie działający silnik będzie powiedzmy "rytmicznie drżał" ale nie powinno się to przenosić do środka. A czy podpinałeś samochód pod VAG?
Buba Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 Stalo sie nagle? podczas jazdy? na postoju? Cos wiecej powiedz. Najpierw VAG
Boca Opublikowano 26 Lipca 2009 Autor Opublikowano 26 Lipca 2009 Nie podpinałem jeszcze pod VAG-a bo nie posiadam:/ także będę musiał gdzieś podskoczyć do mechanika. Jeżeli chodzi o pracę tego silnika teraz to te jego "rytmiczne drżenie" się nasiliło i teraz aż trzęsie, czy to na wolnych obrotach, czy to gdy przyśpieszam:( Stało mi się to w czasie jazdy, jechałem na III bez gazu i zaczęło mi auto dusić jakby miał za chwilę zgasnąć no to zredukowałem do II i myślałem że problem minie a tu du... Od tego momentu w aucie się coś pochrzaniło:(
Buba Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 zobacz przeplywke. odlacz i zobacz jak auto bedzie dzialac
Boca Opublikowano 26 Lipca 2009 Autor Opublikowano 26 Lipca 2009 Koledzy nie wiem co się działo z moim samochodem ale sam się naprawił Przed chwilą byłem go odpalić i zobaczyć jak pracuje silnik a tu odziwo wszystko normalnie i równo. Moc także wróciła :> Nie wiem czy miał jakiś kaszel czy coś Myślicie że jechać gdzieś na warsztat i sprawdzić go VAGiem?
Bogumił Opublikowano 26 Lipca 2009 Opublikowano 26 Lipca 2009 Z samej czystej ciekawości ja bym pojechał, aby wiedzieć na przyszłość z czym mam do czynienia.
Gość Henrykus Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 No proszę , forum silniki benzynowe aż roi się od użytkowników silników zagazowanych którzy mają problemy , zaś dział LPG roi się od pochwał typu "nie słuchaj bredni wstawiaj gaz, a najlepiej STAG" pozdr.
juby_p Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 a tak wogóle to dobrze założony gaz bardzo dobrze sprawdza się w silnikach turbo;) panie Henrykus
Boca Opublikowano 29 Lipca 2009 Autor Opublikowano 29 Lipca 2009 No proszę , forum silniki benzynowe aż roi się od użytkowników silników zagazowanych którzy mają problemy , zaś dział LPG roi się od pochwał typu "nie słuchaj bredni wstawiaj gaz, a najlepiej STAG" pozdr. Problem w moim samochodzie nie dotyczył instalacji gazowej bo ona działa idealnie kolego ... Nie wiem czy miałeś kiedyś problem z modułem zapłonu, bo w moim przypadku akurat to nawaliło
Bogumił Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 No taaaaa bo silniki niezagazowane to chodzą jak igła
pablosan Opublikowano 29 Lipca 2009 Opublikowano 29 Lipca 2009 Każdy wie, że dobrze dobrana i zamontowana instalacja oznacza tylko i wyłącznie jedno, więcej, dużo więcej kaski w portfelu i tyle
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się