Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Wahacz tylnego koła w Quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

moze ktos mi rozszyfrować jak to sie fachowo nazywa :notworthy:

Elementy zaznaczone strzałką

20090727292.th.jpg

Czy ten wahacz poziomy moze mieć wpływ na zbieżność tylnych kół a dokładniej przeciwnego??

Opublikowano

Dzieki :notworthy:

Tamten drugi mam nadzieje dobrze nazwałem :mysli:

Opublikowano

Strzałka wyżej to wahacz poprzeczny - cena w ASO 305zł. I chyba warto dopłacić.

Strzałka poniżej to łącznik stabilizatora - 223zł w ASO. Nie wiem jak stoi poza ASO.

Dokładnie zbadaj tuleje na wahaczu dolnym i zwrotnicy - też znacząco wpływają na zbieżność.

Opublikowano

Noi jestem po wymianie, częsci kupiłem u Tom77 :notworthy:

Wszystko TRW i co ciekawe po wyjeciu okazało sie że też tam siedział TRW :mysli:

Jeśli ktos będzie zmuszony wymieniać te części co ja, dla spokoju zalecał bym kupić nową śrube do mocowania drążka kierowniczego tylnego koła

śruba : 8A0 501 387C

Podkładka: WHT 001 656

U mnie zapewne nigdy to nie było wymieniane, żeby zdjać stary wahacz trzeba było wypalić całą gume z tulei i rozciąć wahacz jak i śrube. Po wyjeciu była tak zardzewiała że niesposób było by ją ponownie wykorzystać, dostęp do niej też jest znacznie utrudniony

Przez luzy tego wachacza miałem brak zbierznosci przeciwnego koła. Różnica aż 13mm od normy!!! :wallbash: efekt: opona do wymiany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...