Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 APT] Jakie powinny być prawidłowe ustawienia parametrów instalacji LPG stag 300


mobilek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Koledzy

Czy może ktoś z Was orientuje się jakie powinny byc prawidłowe ustawienia parametrów instalacji LPG stag 300. Silnik 1,8 ADR 125 KM. Problem w tym , że mam zbyt duże spalanie . Miasto 17 -19 lpg przy normalnej jeździe. Instalka ma rok czasu i zaraz po założeniu spalanie miałem w mieście 14 -15 litrów, trasa 10-11, z tym że powyżej 2800 obrotów przechodził samoczynnie na PB. Byłem kilkakrotnie u gazownikółw, coś tam ustawiali, teraz nie przechodzi mi na benzynę, ale za to spalanie mam podwyższone.

Elementy instalacji LPG:

Reduktor tomasetto, listwa wtryskowa valtek, układ sterujący Stag 300. Niestety nie wiem jakie mam teraz parametry ustawień. Może ktoś z Was przerabiał ten temat i może coś podpowiedziec.

Pozdrawiam

Mobilek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomasetto alaska???? jak tak to załsaby do twojego silnika. Ile zrobiłeś Km na instalce??? bo wtryski też niesa najlepsze (gorszych niema). Ewidentnie cos jest skopane. ale bez zrzutow ekranu ze staga nikt ci nie pomoże. Jak masz kabel to podpinaj sie i porób zrzuty wszystkich ustawieć i daj na forum. Polecam rówez instrukcje obsługi staga jest na stronie producenta, tam jest wszysciutko opisane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak Tomasetto alaska. Gaziarze mówili że jest on wzmocniony niby do 200KM. Ja mam 125 KM więc jakiś tam zapas jeszcze zostaje. Na instalce zrobiłem 24 tysiące. I nie jestem z niej zadowolony. Kurde zawsze coś, albo spalanie duże, albo przechodzenie na PB. Niestety zrzutów dzisiaj nie zrobię, dopiero jutro. [br]Dopisany: 01 Sierpień 2009, 23:01_________________________________________________Na ostatniej regulacji gazownik podniósł mi ciśnienie na reduktorze do 1,3. Mapa od benzyny pokrywała sie z mapą od gazu. Tyle co mogę podpowiedziec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alaska moze starczy na 90km zalezy też od silnika

cisnienie 1.3 jest zaduże walteki źe je znoszą powinno być 1 jak jest zaduzy mnoznik przy takim cisnieniu to dysze trzeba rozwiercić. Kalibrowali ci wtryski przed założeniem ale jakos w trakcie eksploatacji ???

Naprawde polecam poszukać na stronie AC instrukcji i dokladnie sie znią zapoznac tam wszystko jest opisane.

jak to nieproblem to daj ze dwie fotki z podmaski i tego jak masz załozona butle (fotka po zdjęciu dekla z butli)

filtry wymienialeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtry wymieniałem po zrobieniu 12 tysięcy. Tak jak pisałem zmienił ciśnienie, odcięcie gazu podwyższył na max. ( miałem przy 5 tyś), coś tam grzebał przy mapach, kazał się przejechac z 5 km i stwierdził że będzie ok. Jutro podłącze pod kompa, zrobie screeny, fotki z pod maski i wrzucę tu na forum to bedzie większy obraz tego problemu. Dzięki za zainteresowanie tematem. Jeśli masz ochotę i czas to jutro wieczorkiem odwiedź forum, ja jak wrócę z trasy to powrzucam wszystko. Może wtedy coś uda się więcej doradzic.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy dobrze rozumiem że sam sie przejechałes te 5km?? Bez gazownika i bez komputera? a on grzebał przy mapach na postoju?

Filtry kwalfikuja sie do wymiany bo masz na nich juz 12tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy. Ja tez mam instalacje Stag 300 na listwie valteka i taki silnik jak mobilek i nie nazekam na ta instalacje. Spalanie w miescie to 10-11l na trasie 8-9l. Odkad zalozyli mi instalacje LPG wymienilem tylko raz filtry i nic pozatym. zrobilem na niej ok 17000 km i nic sie nie dzieje. A co do przelaczania sie z LPG na PB, to mi w ogole sie tak nie przelacza, nawet jak krece do ponad 6,5 tys obrotow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Stag 300 (reduktor Zavoli Zeta N) i spalanie po mieście w okresie letnim to 12,4l/100km, po trasie kiedyś udało mi się zejść do 8,6 l/100km ale to była jazda spokojna (max prędkość była 120km/h).

Na początku miałem problemy z przełączaniem z LPG na benzynę, gazownik zmienił czujnik ciśnienia - nie pomogło, zwiększył ciśnienie - nie pomogło, ale jak dokładnie popatrzył pod maskę to zauważył że jeden z króćców wychodzących z reduktora nie był podpięty w układ. Wystarczyło trójnikiem podłączyć wolny koniec do listwy i problem zniknął.

Niech gazownik najpierw sprawdzi poprawność wykonanej instalacji a dopiero potem niech układa mapę wtrysków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech gazownik najpierw sprawdzi poprawność wykonanej instalacji a dopiero potem niech układa mapę wtrysków.

Jak wie jak powinno być poprawnie :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz raje dajmy szanse:) ale jak kolega zapoda fotki z podmaski to zobaczymy jaki ma tam ład i pozadek :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mam podobną instalkę:

Reduktor Tomasetto;

Wielozawór Tomasetto;

zawór tankowania Tomasetto

Przełącznik/centralka Stag 300

Układ elektroniczny AF-800

Instalacja ma przejechane 30 godzin (~1500km) i nie mam z nią problemów, czuć odrobinkę że jedzie się na gazie, spalanie 60% trasa (prędkości 100-150km/h)/40% miasto (spokojna jazda) ~10l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...