poziek Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 w tym opisie z linka, wyjaśnili że te przeciągnięcia to po krótkim włączeniu nitro Za przeproszeniem, gówno prawda. Moment i moc muszą być na takich wykresach funkcjami. A ten wykres nie jest. Bo dla 2800 rpm posiada 2 różne wartości w tym samym czasie, a fizyka temu przeczy. Podobno to by uslizg sprzegla przy strzale nitro i w sumie mozna sie z tym zgodzic. wówczas przebieg krzywej jest płynny a nie urwany... pomiar dla mnie jest niepoprawny co nie zmienia faktu, że jest mega kox
rtocki Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 ... co nie zmienia faktu, że jest mega kox No właśnie, auto jest znane z zawodów i nie ma co się przyp... do wykresu bo na żywo pokazywało co potrafi
marcin j Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 caly czas pisze, ze dla mnie troche to dziwne , choć żaden fachowiec ze mnie . http://www.samochodyswiata.pl/viewtopic.php?t=7058 tu plynnie i nie ublizam tu zadnej firmie tuningowej , bo golfik jest wypas max
Patrox Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Panowie za poważną jesteśmy firmą aby sobie jaja z wykresów robić,auto ma takie duże 2 spręzarki (biturbo)aby je pobudzić , potrzeba nitra,do 3 tys obr nic sie nie dzieje a pozniej jest taki strzał doładowania że każde sprzęgło sie uslizgnie,z tego powodu min. nie jezdzimy w tym sezonie z braku sprzęgła, które przeniesie ponad 800Nm,coprawda mamy juz na stanie sachsa 2 tarczowego ale trzeba do niego zrobic koło jednomasowe.Auto ma więcej koni niż na wykresie bo pod koniec pomiaru nitro nam sie skończyło:(.Drugim potwierdzeniem że auto ma duzo koni jest to jakie czasy robiło w zeszłym sezonie za sterami Gula,najpierw z Rykach 10,960 ET a pozniej 10.770 ET w kamieniu śląskim,filmiki można zobaczyc na stronie www.dynosoft.pl a dokładny opis auta w tym artykule: http://furious.pl/article/golf-dynosoft/index.htm
spanky Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2009 i w tym momencie mozna zakonczyc spekulacje na temat wykresu ...
poziek Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 i w tym momencie mozna zakonczyc spekulacje na temat wykresu ... Zupełnie nie rozumiem dlaczego mamy zakończyć spekulacje nad POPRAWNOŚCIĄ pomiaru skoro pomiar ten jest błędny ? I podaje różne wartości... Jedna sprawa, że auto ma kox i moc i niuty a druga sprawa, że wykres prezentuje dwie wartości przy konkretnych obrotach...
spanky Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2009 i w tym momencie mozna zakonczyc spekulacje na temat wykresu ... Zupełnie nie rozumiem dlaczego mamy zakończyć spekulacje nad POPRAWNOŚCIĄ pomiaru skoro pomiar ten jest błędny ? I podaje różne wartości... to znaczy co chce dalej kontynuowac ... ? wymyslac kolejne teorie co jest nie tak,co moze byc nie tak albo co bylo nie tak .... ??? przeciez wszystko zostalo juz napisane [nawet przez sam Dynosoft] jak nie w tym watku to na streetracing'u ...
poziek Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Spoko można zakończyć temat stwierdzeniem, że czekamy na poprawny pomiar
Rekomendowane odpowiedzi