Sławek_M Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Przy okazji wymiany filtra powietrza, zajrzałem do MAF-a. Był bardzo zabrudzony , więc postanowiłem go wyczyścić. Po czyszczeniu ( acetonem i elektrosolem) złożyłem wszystko do kupy. Po przejechaniu kilku kilometrów pojawił się błąd: 16486 P0102 Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza – niskie wejście . Oczywiście błąd ten odczytałem z VAGa, jak i równiż ściągnąłem blog odpowiedzialny za MAF. Czy może mi ktoś powiedzieć co z niego wynika? 3 bieg obroty od 1500-5500 Tuesday,24,April,2007,20:16:52 4B0 906 018 M ,,1.8L R4/5VT G 0003, ,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Idle speed,Air Mass In,Throttle Angle,Ignition Angle,,,,,,,,,, ,TIME,740-920 rpm,2.0-4.5 g/s,0.2-4.0%,0-12°BTDC,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, /min, g/s,%, °BTDC,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.27,1520,0.25,83.5,13.5,,,,,,,,,, ,0.67,1600,0.25,89.4,12.8,,,,,,,,,, ,0.97,1680,0.25,94.1,11.3,,,,,,,,,, ,1.26,1720,0.25,98.0,9.8,,,,,,,,,, ,1.56,1800,0.25,100.0,9.8,,,,,,,,,, ,1.87,1880,0.25,100.0,9.0,,,,,,,,,, ,2.18,1960,0.25,100.0,7.5,,,,,,,,,, ,2.48,2040,0.25,100.0,7.5,,,,,,,,,, ,2.78,2120,0.25,100.0,7.5,,,,,,,,,, ,3.18,2240,0.25,100.0,6.0,,,,,,,,,, ,3.47,2360,0.25,100.0,5.3,,,,,,,,,, ,3.79,2480,0.25,100.0,6.0,,,,,,,,,, ,4.09,2560,0.25,100.0,6.8,,,,,,,,,, ,4.39,2680,0.25,100.0,6.8,,,,,,,,,, ,4.69,2760,0.25,100.0,7.5,,,,,,,,,, ,4.99,2880,0.25,100.0,6.8,,,,,,,,,, ,5.29,2960,0.25,100.0,6.8,,,,,,,,,, ,5.60,3120,0.25,100.0,6.0,,,,,,,,,, ,5.90,3200,0.25,100.0,7.5,,,,,,,,,, ,6.20,3280,0.25,100.0,8.3,,,,,,,,,, ,6.50,3400,0.25,100.0,9.0,,,,,,,,,, ,6.80,3520,0.25,100.0,9.8,,,,,,,,,, ,7.10,3600,0.25,100.0,9.0,,,,,,,,,, ,7.51,3760,0.25,100.0,9.0,,,,,,,,,, ,7.81,3840,0.25,100.0,9.8,,,,,,,,,, ,8.11,3960,0.25,100.0,9.0,,,,,,,,,, ,8.41,4040,0.25,100.0,9.8,,,,,,,,,, ,8.71,4160,0.25,100.0,10.5,,,,,,,,,, ,9.01,4240,0.25,99.6,10.5,,,,,,,,,, ,9.32,4320,0.25,100.0,10.5,,,,,,,,,, ,9.62,4440,0.25,100.0,10.5,,,,,,,,,, ,10.02,4560,0.25,100.0,12.0,,,,,,,,,, ,10.32,4680,0.25,100.0,12.0,,,,,,,,,, ,10.62,4760,0.25,100.0,12.0,,,,,,,,,, ,10.93,4840,0.25,100.0,12.8,,,,,,,,,, ,11.23,4960,0.25,100.0,12.8,,,,,,,,,, ,11.54,5040,0.25,100.0,13.5,,,,,,,,,, ,11.93,5160,0.25,100.0,13.5,,,,,,,,,, ,12.23,5240,0.22,100.0,15.0,,,,,,,,,, ,12.54,5320,0.25,100.0,15.0,,,,,,,,,, ,12.85,5400,0.25,100.0,15.0,,,,,,,,,, ,13.15,5520,0.22,100.0,16.5,,,,,,,,,, ,13.45,5560,0.25,100.0,16.5,,,,,,,,,, ,13.74,5680,0.25,100.0,15.8,,,,,,,,,,
Gość Murzyn Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Sławek_M, wrzuc te logi w jakiejs rozsadnej, przejzystej formie! Jest temat na forum jak dobrze zapisac logi
pre_pl Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Opublikowano 25 Kwietnia 2007 w celu zbadania przepływomierza zloguj 003, 008, 011 [ Komentarz dodany przez: Murzyn: 25-04-2007, 15:49 ] to chyba w TDI, w 1.8T sa inne bloki
Sławek_M Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Mam nadzieję że teraz będzie czytelnie: log 3 Tuesday 24 April 2007 20:16:52 4B0 906 018 M 1.8L R4/5VT G 0003 Group A: '003 Group B: Idle speed Air Mass In Throttle Angle Ignition Angle TIME 740-920 rpm 2.0-4.5 g/s 0.2-4.0% 0-12ーBTDC TIME MARKER STAMP /min g/s % ーBTDC STAMP 0.27 1520 0.25 83.5 13.5 0.67 1600 0.25 89.4 12.8 0.97 1680 0.25 94.1 11.3 1.26 1720 0.25 98.0 9.8 1.56 1800 0.25 100.0 9.8 1.87 1880 0.25 100.0 9.0 2.18 1960 0.25 100.0 7.5 2.48 2040 0.25 100.0 7.5 2.78 2120 0.25 100.0 7.5 3.18 2240 0.25 100.0 6.0 3.47 2360 0.25 100.0 5.3 3.79 2480 0.25 100.0 6.0 4.09 2560 0.25 100.0 6.8 4.39 2680 0.25 100.0 6.8 4.69 2760 0.25 100.0 7.5 4.99 2880 0.25 100.0 6.8 5.29 2960 0.25 100.0 6.8 5.60 3120 0.25 100.0 6.0 5.90 3200 0.25 100.0 7.5 6.20 3280 0.25 100.0 8.3 6.50 3400 0.25 100.0 9.0 6.80 3520 0.25 100.0 9.8 7.10 3600 0.25 100.0 9.0 7.51 3760 0.25 100.0 9.0 7.81 3840 0.25 100.0 9.8 8.11 3960 0.25 100.0 9.0 8.41 4040 0.25 100.0 9.8 8.71 4160 0.25 100.0 10.5 9.01 4240 0.25 99.6 10.5 9.32 4320 0.25 100.0 10.5 9.62 4440 0.25 100.0 10.5 10.02 4560 0.25 100.0 12.0 10.32 4680 0.25 100.0 12.0 10.62 4760 0.25 100.0 12.0 10.93 4840 0.25 100.0 12.8 11.23 4960 0.25 100.0 12.8 11.54 5040 0.25 100.0 13.5 11.93 5160 0.25 100.0 13.5 12.23 5240 0.22 100.0 15.0 12.54 5320 0.25 100.0 15.0 12.85 5400 0.25 100.0 15.0 13.15 5520 0.22 100.0 16.5 13.45 5560 0.25 100.0 16.5 13.74 5680 0.25 100.0 15.8 Log 11 Tuesday 24 April 2007 20:18:59 4B0 906 018 M 1.8L R4/5VT G 0003 Group A: '011 Group B: Not Running Idle Speed Coolant Temp Intake Air Temp Ignition Angle TIME 6-12ーBTDC TIME MARKER STAMP /min ーC ーC ーBTDC STAMP 0.31 1440 95.0 32.0 7.5 0.60 1480 95.0 32.0 12.0 0.91 1560 95.0 30.0 11.3 1.21 1600 95.0 30.0 10.5 1.51 1680 95.0 29.0 9.8 1.82 1760 95.0 29.0 9.8 2.22 1840 95.0 27.0 8.3 2.52 1920 95.0 27.0 7.5 2.82 2000 95.0 26.0 7.5 3.12 2120 95.0 26.0 7.5 3.53 2240 95.0 25.0 6.8 3.83 2360 95.0 24.0 6.8 4.13 2440 95.0 24.0 6.8 4.43 2560 95.0 24.0 5.3 4.73 2680 95.0 24.0 5.3 5.04 2760 95.0 24.0 7.5 5.34 2880 95.0 24.0 8.3 5.64 2960 95.0 24.0 6.8 5.94 3080 95.0 24.0 7.5 6.24 3200 95.0 24.0 7.5 6.54 3280 95.0 24.0 8.3 6.85 3400 95.0 24.0 9.0 7.15 3520 95.0 25.0 9.8 7.45 3600 95.0 25.0 9.0 7.85 3760 95.0 26.0 9.0 8.15 3880 95.0 26.0 9.0 8.45 3960 95.0 26.0 9.8 8.76 4080 95.0 27.0 8.3 9.06 4160 95.0 27.0 10.5 9.36 4240 95.0 27.0 11.3 9.66 4360 95.0 27.0 11.3 9.96 4440 95.0 28.0 10.5 10.37 4560 95.0 29.0 12.0 10.67 4680 95.0 29.0 12.0 10.97 4760 95.0 30.0 12.0 11.27 4840 95.0 30.0 12.0 11.57 4920 95.0 30.0 12.0 11.87 5040 95.0 30.0 12.8 12.19 5120 95.0 31.0 13.5 12.48 5200 95.0 32.0 14.3 12.79 5320 94.0 32.0 15.0 13.09 5400 94.0 33.0 15.8 13.38 5480 94.0 33.0 16.5 13.68 5560 93.0 33.0 16.5 13.99 5640 93.0 34.0 14.3 14.30 5680 93.0 34.0 15.8 14.59 5800 93.0 34.0 14.3 14.90 5840 93.0 35.0 15.0 15.30 5960 93.0 36.0 14.3 15.59 6040 93.0 36.0 18.0 15.90 6120 92.0 36.0 15.8 16.21 6200 92.0 37.0 16.5 [/scroll]
pre_pl Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Opublikowano 25 Kwietnia 2007 racja Murzyn ! kolegoSławek_M : źle nazwałeś temat i widzisz jak się zasugerowałem.... Dobry przykład dlaczego trzeba poprawnie nazywać tematy ! tu masz : http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=126394#126394 sorry, za wprowadzenie w błąd
Gość Murzyn Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Opublikowano 25 Kwietnia 2007 tu jest link do diagnostyki 1.8T http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=7226 [ Dodano: 25-04-2007, 16:03 ] nazwa tematu poprawiona
Sayfer Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Przykro mi ale mysle ze zniszczyles swojego MAF-a Mie mozna tego czyscic acetonem...Elektrosol lub alkohol techniczny jest ok jesli nie ''psikasz'' bezposrednio na MAF.. Mysle ze wiesz ze powinienes go wysuszyc zostawiaja w spokoju przynajmniej na 24h Pozdrawiam
Sławek_M Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Z tego co poczytałem wychodzi na to że padł MAF . Pytanie kolejne to: czy kupić nowy czy użwany - oryginalny boscha ? czy kupić na allegro QAP za 175zł ? może cos mi podpowiecie gdzie w okolicach Wa-wy można kpić nie drogo i dobry. :confused: [ Dodano: 27-04-2007, 21:58 ] Logi po wymianie. Wstawiłem przepływomierz KRAFTA: F1 Friday 27 April 2007 20:34:26 4B0 906 18 M 1.8L R4/5VT G Group A: '003 Group B: Not Idle speed Air Mass In Throttle TIME 740-920 rpm 2.0-4.5 g/s 0.2-4.0% MARKER STAMP /min g/s % °BTDC STAMP 0.22 1640 32.06 92.5 8.3 0.63 1720 33.81 98.8 5.3 0.93 1800 41.75 100.0 3.8 1.23 1880 54.61 100.0 1.5 1.53 1960 55.64 100.0 1.5 1.83 2040 72.83 100.0 1.5 2.13 2120 75.39 100.0 2.3 2.44 2200 94.67 100.0 3.0 2.73 2320 92.86 100.0 3.0 3.03 2400 107.19 100.0 4.5 3.34 2520 110.00 100.0 5.3 3.74 2640 101.31 100.0 5.3 4.04 2760 102.64 100.0 6.0 4.35 2880 119.08 100.0 3.8 4.65 2960 121.42 100.0 5.3 4.95 3080 130.72 100.0 6.0 5.25 3200 128.14 100.0 6.8 5.55 3320 138.86 100.0 7.5 5.86 3400 136.78 100.0 8.3 6.16 3520 140.56 100.0 9.0 6.46 3640 140.53 100.0 9.0 6.76 3720 144.67 100.0 9.0 7.06 3840 142.00 100.0 9.8 7.36 3920 151.86 100.0 9.8 7.67 4040 147.14 100.0 10.5 7.97 4160 144.58 100.0 10.5 8.27 4240 151.75 100.0 10.5 8.67 4360 160.47 100.0 10.5 8.97 4480 155.50 100.0 10.5 9.28 4560 158.47 100.0 12.8 9.58 4640 159.25 100.0 12.8 9.89 4760 162.72 100.0 12.0 10.18 4840 167.64 100.0 12.0 10.48 4920 168.08 100.0 12.0 10.78 5040 166.86 100.0 12.8 11.19 5160 168.42 100.0 12.8 11.49 5240 169.78 100.0 13.5 11.80 5320 172.28 100.0 13.5 12.09 5400 173.06 100.0 13.5 12.39 5480 169.56 100.0 15.0 12.69 5560 174.33 100.0 15.0 13.10 5680 174.06 100.0 15.0 13.40 5720 174.89 100.0 15.8
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się