Jarek_Re Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Mam taki problem. Zamontowałem dzisiaj oryginalny hak Westfalia do audi. Gniazdo przy nim jest niemieckie, ma 13 bolców. Jest przy nich wtyczka która wygląda taka samo jak wtyczka idąca do tylnej lampy, a poza tym jest cały pęk kabli które nie są zarobione. Jak to połączyć aby zaczęło to działać? Czy jest gdzieś dodatkowe gniazdo na tą wtyczkę? do czego podłączyć pozostałe kable? Proszę o pomoc.
jarek3251 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Gniazdo 13 pin podłączenie: pin. nr -opis 1. 44L -kierunkowskaz lewy, 2. 52 -tylne przeciwmgielne, 3. 31 -wspólna masa dla zacisków (1-Cool, 4. 44R -kierukowskaz prawy, 5. 58R -światło pozycyjne prawe, 6. 54 -światło stop, 7. 58L -światło pozycyjne lewe, 8. 62 -światło cofania, 9. (+) -plus z zacisku akumulatora, 10. (+) -plus po przełączeniu stacyjki, 11. wolny -rezerwa, 12. wolny -rezerwa, 13. 31 -wspólna masa dla zacisków (9-12). zaczerpnięte z elektroda.pl[br]Dopisany: 08 Sierpień 2009, 21:53_________________________________________________i to jeszcze jest lepsze http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/be565f3f19097882.html
Jarek_Re Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2009 A skąd najlepiej pociągnąć kabel stałego zasilania(plus z zacisku akumulatora) i kabel ze stacyjki(plus po przełączeniu stacyjki), w jakie kabel najlepiej się wpiąć i którędy te kable poprowadzić aby najmniej rozkręcać auto? Czytałem ze w audi b6 potrzebny jest dodatkowo jakiś moduł obsługujący tą instalacje. Czy w b5 też jest potrzebny?
jarek3251 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 nie wiem jak u ciebie ale raczej w 98 roku żadnego modułu jeszcze nie potrzeba co do stałego plusa i po stacyjce to najlepiej ciągnąc chyba od strony kierowcy pod kierownica masz tam wszystko i wzdłuż progu aż do samego tyłu auta ( przynajmniej ja bym tak zrobił)
Jarek_Re Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Dziękuje za pomoc. W tym tyg. będę próbował to połączyć, zobaczymy jaki efekt tego będzie.
marko32167 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 http://quasarelectronics.pl/files/attachments/products/0ee69125-MPx-G13N_IM_080526_CK.pdf
mlody666 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 mam oryginalny hak i kupiłem przejściówkę do gniazda z 13 na 7 bolców. Nie wiem co jest ale mam tyko kierunkowskazy i nawet jak wyjmę przejściówkę i sprawdzę próbnikiem oryginalne gniazdo to to samo. Gdzie szukać przyczyny?
jarek3251 Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 jak nie wiem nawet gdzie szukać przyczyny to oddaj do mechanika i on ci to za pare groszy naprawi
marko32167 Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 "mam oryginalny hak i kupiłem przejściówkę do gniazda z 13 na 7 bolców. Nie wiem co jest ale mam tyko kierunkowskazy i nawet jak wyjmę przejściówkę i sprawdzę próbnikiem oryginalne gniazdo to to samo. Gdzie szukać przyczyny?" Prawdopodobnie przekaźnik nawala i nie załącza pod obciążeniem. Sprawdź styki w przekaźniku. Moze zaśniedziały. Miejsce lewy tylny błotnik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się