Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Remont czy wymiana ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Proszę o radę ,w drodze na wakacje zatarło mi szklankę w głowicy dzisiaj zdjąłem głowice zawór na drugim tłoku ułamało i wpiło w głowica pionowo ,tłok taż jest mocno uszkodzony na czwartym tłoku parę wgnieceń ,tłok pierwszy i trzeci wyglądają na nie uszkodzone. Pasek przeskoczył parę ząbków. Zastanawiam się czy na wale też mogło coś uszkodzić (panewki albo wał skrzywiło). Nie wiem czy kupić głowice + 2 tłoki + komplet pierścieni + uszczelki,czy nie lepiej szukać inny silnik. Może ktoś ma namiar na silnik z anglika. Cholowanie z Chorwacji (1150km) już mnie wyniosło 4tys tak że z kasą krucho.

Gość Zimny Chirurg
Opublikowano

Siema

No to miałes lipe.

4 tys pln za holowanie. Czym zes to holował? Szok

Ale odpowiadajać na Twe pytanie to lepiej wymienić silnik niz tego remontować bo silników TDi chćby na Allegro jest masa i jak masz zakładam osprzet silnika ok to całkiem niezły silnik juz za 2 tyś spokojnie wytargasz. Ja bym tak zrobił. Oczywiście to jest tylko goły silnik, tak ze reszta musi przyjśc z Twojego starego.

Pozdrawiam

ZC

Opublikowano

Też skłaniałbym się ku wymianie silnika,musisz jeszcze poszukać coś nie zjechanego,bo szrotu na alle full.

Opublikowano

głowice + 2 tłoki + komplet pierścieni + uszczelki

to sa koszta ok 1500 zl... do tego dolicz robote :kwasny:

lepiej jak radzi chirurg - kup goly motor - blok z glowica, przeloz swoj osprzet i bedzie smigac :) tylko kup silnik z zaufanego zrodla albo taki ktory najpierw sprawdzisz w aucie przed wymontowaniem...

Opublikowano

Jestem po wymianie silnika. Wszystko ustawiłem (wałek dwie krzywki do góry na pierwszym tłoku +wałek zablokowany ,koło zamachowe na zero, pompa zablokowana)wszystko porozkręcane jednak silnik nie chce zapalić. Nie wiem czy trzeba jeszcze jakieś ustawienia pozmieniać na komputerze. Silnik żadnych błędów nie pokazuje. Kupiłem goły silnik całe oprzyrządowanie przełożyłem z mojego silnika. Proszę o rade?????

Opublikowano

Człowiek musi mieć pecha. Nowego silnika nie dało się odpalić po sprawdzeniu się okazało że jest walnięty na pierwszym tłoku (silnik przegrzany i tłok stopiony)sprzedawca na tyle uczciwy że zwrócił koszty oleje płyny itp. plus koszt roboty. Teraz znowu jestem na kupnie silnika może tym razem będzie sprawny. Naprawdę mam już dość tego passata.

Opublikowano

A jeśli mogę spytać, dlaczego zatarło ci szklankę w głowicy? Co było tego przyczyną?

I jaki przebieg?

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...