magg23 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Witam wszystkich. Proszę o radę ,w drodze na wakacje zatarło mi szklankę w głowicy dzisiaj zdjąłem głowice zawór na drugim tłoku ułamało i wpiło w głowica pionowo ,tłok taż jest mocno uszkodzony na czwartym tłoku parę wgnieceń ,tłok pierwszy i trzeci wyglądają na nie uszkodzone. Pasek przeskoczył parę ząbków. Zastanawiam się czy na wale też mogło coś uszkodzić (panewki albo wał skrzywiło). Nie wiem czy kupić głowice + 2 tłoki + komplet pierścieni + uszczelki,czy nie lepiej szukać inny silnik. Może ktoś ma namiar na silnik z anglika. Cholowanie z Chorwacji (1150km) już mnie wyniosło 4tys tak że z kasą krucho.
Gość Zimny Chirurg Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Siema No to miałes lipe. 4 tys pln za holowanie. Czym zes to holował? Szok Ale odpowiadajać na Twe pytanie to lepiej wymienić silnik niz tego remontować bo silników TDi chćby na Allegro jest masa i jak masz zakładam osprzet silnika ok to całkiem niezły silnik juz za 2 tyś spokojnie wytargasz. Ja bym tak zrobił. Oczywiście to jest tylko goły silnik, tak ze reszta musi przyjśc z Twojego starego. Pozdrawiam ZC
fayera Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Też skłaniałbym się ku wymianie silnika,musisz jeszcze poszukać coś nie zjechanego,bo szrotu na alle full.
nike21 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 głowice + 2 tłoki + komplet pierścieni + uszczelki to sa koszta ok 1500 zl... do tego dolicz robote lepiej jak radzi chirurg - kup goly motor - blok z glowica, przeloz swoj osprzet i bedzie smigac tylko kup silnik z zaufanego zrodla albo taki ktory najpierw sprawdzisz w aucie przed wymontowaniem...
magg23 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Jestem po wymianie silnika. Wszystko ustawiłem (wałek dwie krzywki do góry na pierwszym tłoku +wałek zablokowany ,koło zamachowe na zero, pompa zablokowana)wszystko porozkręcane jednak silnik nie chce zapalić. Nie wiem czy trzeba jeszcze jakieś ustawienia pozmieniać na komputerze. Silnik żadnych błędów nie pokazuje. Kupiłem goły silnik całe oprzyrządowanie przełożyłem z mojego silnika. Proszę o rade?????
krzycho_e Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Sprawdź jak kręcisz rozrusznikiem czy z wydechu puszcza dyma jak nie to musisz odpowietrzyć wtryski bo inaczej nie zakszesa
magg23 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Człowiek musi mieć pecha. Nowego silnika nie dało się odpalić po sprawdzeniu się okazało że jest walnięty na pierwszym tłoku (silnik przegrzany i tłok stopiony)sprzedawca na tyle uczciwy że zwrócił koszty oleje płyny itp. plus koszt roboty. Teraz znowu jestem na kupnie silnika może tym razem będzie sprawny. Naprawdę mam już dość tego passata.
rookie Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 A jeśli mogę spytać, dlaczego zatarło ci szklankę w głowicy? Co było tego przyczyną? I jaki przebieg? pozdro
magg23 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Nie wiem co było przyczyną a przebieg 200tys.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się