Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak skręcam koła maksymalnie na postoju to słychać


Gość msh

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie podłączam sie do tematu... u mnie w b5 po maksymalnym skręceniu kol w prawo czy w lewo słychać lekkie popiskiwanie. Dodam ze stan płynu jest ok. W moim poprzednim aucie ( Mondeo 1,8 td ) tez byl taki objaw i pomogło naciągniecie paska od wspomagania. powiedzcie czy tu również będzie to rozwiązaniem problemu?? Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak kolega Murzyn napisał, wszystko jest w porządku tak ma być, no chyba że wyje i piszczy niemiłosiernie to juz inna inszosć :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy maksymalnym skrecie to slychac jak gumy na wahaczach chodza lub koncowki drążka kierowniczego sie konczy!!jak najlepiej sprawdzic??wcisnac troche oleju w gorne wahacze i w koncowke warto sprobowac!!mi to pomoglo i dla mojego znajomego tez!! :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak skręcam koła maksymalnie na postoju to słychać taki metaliczny pisk (nie jest bardzo głośny ) co to może być ?

Powodem tego pisku jest zbyt słabo naciągnięty pasek napędu pompy wspomagania, wystarczy naciągnąć i po sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze koledzy uswiadomia mnie ktory to pasek

Przecież dokładniej już nie można.

pasek napędu pompy wspomagania

jak zabrac sie do poprawy jego naciagu??

Nie wiem jak w twoim silniku jest ta sprawa rozwiązana.

Jeżeli jest to napinacz który reguluje się ręcznie to wystarczy skorygować naciąg paska.

Natomiast jeżeli regulator jest samoczynny to nic sie nie zrobi, pozostaje tylko wymiana paska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawa jest taka ,że nie ma sensu napierać na kierownice wskrajnym położeniu bo zawory skrajne w maglownicy piszczą gdyż muszą puścić płyn!!! jak cofniesz kiere milimetr i nauczysz się nie katowac układu wspomagania będzie git.Cofając ciutke od skrajnego położenia nie ma znaczenia to na promieniu skętu auta a ukł. wspomagania nie jest katowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiecie co.. mi też sie tak juz zrobiło 2 razy...

jak skręciłek koła w prawo to wtedy wydobył sie dziwny maetalurgiczny dzwięk... zaraz polecę sprawdzić czy żeczywiście jest mało płynu..

tylko dziwne że to się nie dzieje za każdym razem... :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 1 - czy jest płyn?

Po 2 - czy przy maksymalnym skręcie piszczy?

Po 3 - metalurgiczny mówisz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...