Gość msh Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 Jak skręcam koła maksymalnie na postoju to słychać taki metaliczny pisk (nie jest bardzo głośny ) co to może być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 6 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2006 pompa wspomagania, ktora w takim polozeniu jest wysilona. Objaw normalny, gorzej jak ten dzwiek bylby glosny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mydlo 0 Opublikowano 14 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2006 Sprawdz czy jest dosyć płynu od wspomagania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efcio 0 Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Panowie podłączam sie do tematu... u mnie w b5 po maksymalnym skręceniu kol w prawo czy w lewo słychać lekkie popiskiwanie. Dodam ze stan płynu jest ok. W moim poprzednim aucie ( Mondeo 1,8 td ) tez byl taki objaw i pomogło naciągniecie paska od wspomagania. powiedzcie czy tu również będzie to rozwiązaniem problemu?? Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiki 2 Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 tak jak kolega Murzyn napisał, wszystko jest w porządku tak ma być, no chyba że wyje i piszczy niemiłosiernie to juz inna inszosć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efcio 0 Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Az tak strasznie nie jest ale mam np porównanie z kolegi b5 tylko, ze z roku 97 i u niego nie ma takiego objawu i to mnie właśnie zastanawia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateo87 0 Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 przy maksymalnym skrecie to slychac jak gumy na wahaczach chodza lub koncowki drążka kierowniczego sie konczy!!jak najlepiej sprawdzic??wcisnac troche oleju w gorne wahacze i w koncowke warto sprobowac!!mi to pomoglo i dla mojego znajomego tez!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efcio 0 Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Dzieki kolego sprobuje i okaze sie czy to rzeczywiscie to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gzrybol 0 Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2007 Witam Moze byc jescze sprzęgiełko jednokierunkowe alternatora może byc zatarte miałem cos takiego tylko że u mnie obojetnie w która strone sie skreciło dzwiek był taki jakby sie pasek slizgał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcazar 0 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Jak skręcam koła maksymalnie na postoju to słychać taki metaliczny pisk (nie jest bardzo głośny ) co to może być ? Powodem tego pisku jest zbyt słabo naciągnięty pasek napędu pompy wspomagania, wystarczy naciągnąć i po sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efcio 0 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 a moze koledzy uswiadomia mnie ktory to pasek i jak zabrac sie do poprawy jego naciagu?? z gory dziekuje :audi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alcazar 0 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 a moze koledzy uswiadomia mnie ktory to pasek Przecież dokładniej już nie można. pasek napędu pompy wspomagania jak zabrac sie do poprawy jego naciagu?? Nie wiem jak w twoim silniku jest ta sprawa rozwiązana. Jeżeli jest to napinacz który reguluje się ręcznie to wystarczy skorygować naciąg paska. Natomiast jeżeli regulator jest samoczynny to nic sie nie zrobi, pozostaje tylko wymiana paska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motor 1 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Podstawa jest taka ,że nie ma sensu napierać na kierownice wskrajnym położeniu bo zawory skrajne w maglownicy piszczą gdyż muszą puścić płyn!!! jak cofniesz kiere milimetr i nauczysz się nie katowac układu wspomagania będzie git.Cofając ciutke od skrajnego położenia nie ma znaczenia to na promieniu skętu auta a ukł. wspomagania nie jest katowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 wiecie co.. mi też sie tak juz zrobiło 2 razy... jak skręciłek koła w prawo to wtedy wydobył sie dziwny maetalurgiczny dzwięk... zaraz polecę sprawdzić czy żeczywiście jest mało płynu.. tylko dziwne że to się nie dzieje za każdym razem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motor 1 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Po 1 - czy jest płyn? Po 2 - czy przy maksymalnym skręcie piszczy? Po 3 - metalurgiczny mówisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 ojj MOTOR tak mi sie napisało płyn jeszcze sprawdze. a ten dzwięk był w połowie skręcania kieronicy ( jeszce z pół obrotu do końca) ale dziwne że to było 2 razy.. a teraz cisza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateo87 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 No wlasnie ja mialem tak samo!!Najpierw wpuscilem troche oleju do koncowek drazka to na 2 tygodnie spokuj potem wymienilem koncowki i jest ok!!!Zrobcie to i zobaczycie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się