grubsor Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Doczytałem się ostatnio jakiś znikomych informacji o stosowaniu wałków od silnika wolnossącego w silniku doładowanym ktoś wie coś może więcej na ten temat?
Buba Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Gdzies czytalem ze walki z ADR pozwalaja wyzej krecic silnik ale nie wiem ile w tym prawdy
szogun0 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Ale nie przeskoczy limitera. Jak zmienisz limit na 7000 rpm, to oryginalne wałki jeszcze wystarczają.
arek87 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Opublikowano 15 Sierpnia 2009 tylko pozostaje pytanie po co do 7000 rmp? silnik przestaje dobrze ciągnąc juz przy 6200 . być może wałki mają krzywki o trochę innych kątach albo sterowanie zmiennymi fazami jest inne
grubsor Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2009 no limit mam ustawiony aktualnie na 7k rpm. czyli nie ma sensu wkładać wałków od N.A. nie poczuje różnicy?
szogun0 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 tylko pozostaje pytanie po co do 7000 rmp? silnik przestaje dobrze ciągnąc juz przy 6200 . być może wałki mają krzywki o trochę innych kątach albo sterowanie zmiennymi fazami jest inne U ciebie może tak, u mnie ciągnie do odcięcia. Nie ma sensu wymieniać wałków. Jak zmienisz właściwości przewietrzania cylindrów, samochód może przestać jeździć albo dostać spalania stukowego.
grubsor Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2009 no tak ale to nie sa niewiadomo jakie walki tylko delikatnie ostrzejsze
poziek Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Mam nadzieję, że wypowie się ktoś Digitun. Miałem zakładać wałki z 1.8NA do 1.8T niekoniecznie w aspekcie wyższego kręcenia RPM ale przebiegu momentu bo właśnie on się zmienia. Tam gdzie moment opada na seryjnych wałkach to na wałkach NA wciąż utrzymuje się płasko lub wręcz rośnie... Oczywiście do wałków wypada zrobić dodatkowe strojenie na hamowni
grubsor Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2009 czyli nie jest to najgorszy pomysl
poziek Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 czyli nie jest to najgorszy pomysl do seryjnego auta to głupi pomysł głupi też do auta z czipem robi się mniej głupszy przy k04 a przy gt28rs w zwyż robi się całkiem sensowny tak bym to z grubsza określił
poziek Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Może Ja sobie coś takiego zapodam tak u ciebie wrecz wskazane poza tym byłem dzisiaj u Bartka i mamy dla ciebie nową propozycję
CoLo Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 O proszę fajnie wiedzieć :gwizdanie: PW ?
gregory Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Na wałkach z ADR, 1.8T będzie miało lepszą gorę, ale kosztem dołu bo dół się nieco pogorszy. Jeśli ktoś chce iść typowo w moc to ma to sens. Jednak jak Poziek napisał, to z turbiną z A/R 0.64 czyli GT28RS i w górę ma to jakiś sens ponoś. Mile widziana byłaby wypowiedź GTO, który sam na takich wałkach jeździł 1.8T. Apropo kręcenia do 6200 i potem że niby ma być koniec To chyba na seryjnym turbo. Jak włożysz coś dużego (turbo) to nawet się nie spostrzeżesz jak będzie JUŻ łapać odcinkę
Krycha Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 http://www.racingforum.pl/waki-z-ADRa-w-18T-t56299.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się