k0za Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Witam Wczoraj pierwszy raz bawiłem się Vagiem no i cośtam udało mi się pologować. Fajnie jakbyście rzucili okiem. Auto to A4 1.9 AJM PD z wymienionymi wszystkim filtrami, olejem, po czyszczeniu kierownic turbo oraz EGR. Statyczna grupa 011 Statyczna grupa 003 Dynamiczna grupa 010 Dynamiczna grupa 001 i 004 Dynamiczna grupa 000 i 008 i 011 Uzupełniając, Vag po skanowaniu wywalił coś takiego: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 AN Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1063 Coding: 00002 Shop #: WSC 06325 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 389 D Component: ABS/ESP front D36 Coding: 04255 Shop #: WSC 06435 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8.......................... Note: Excessive Comm Errors Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 931 Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D11 Coding: 00040 Shop #: WSC 61701 ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙ AUZ7Z0Y1419734 2 Faults Found: 01300 - Control Module for Navigation with CD-Rom (J401) 49-00 - No Communications 01311 - Information Data Bus 37-10 - Faulty - Intermittent Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 B Component: ZV-Pumpe, Funk D12 Coding: 14913 Shop #: WSC 06325 6 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01365 - Lock/Unlock Switch: Interior 29-00 - Short to Ground 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to B+ 00955 - Key 1 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 00956 - Key 2 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 00957 - Key 3 09-00 - Adaptation Limit Surpassed Address 55 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 907 357 Component: LEUCHTWEITEREGLER D004 Coding: 00011 Shop #: WSC 06325 No fault code found. Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 035 195 Component: Radio D00 Coding: 00015 Shop #: WSC 61581 No fault code found. End ------------------------------------------------------- Zastanawia mnie dlaczego "Skipping Address 15-Airbags" Czyżby coś nie tak z poduchami, a mam ich 10 ? Bardzo dziękuje za analizę, opinie i porady co dalej z tymi błędami no i czy w ogóle poprawnie wykonałem logi :gwizdanie:
przemik Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Wymien termostat. Reszta z tego co zamiesciles jest dobrze. Nastepnym razem loguj grupy pojedynczo.
k0za Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Dzięki. Po czym widać, że termostat mówi do widzenia? Zrobiłbym te logi jeszcze raz, tylko które?
janjazda Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Dzięki. Po czym widać, że termostat mówi do widzenia? dynamiczne grupa 001, masz w ostatniej kolumnie coolant temp. 84*C, a powinno byc ~90*C[br]Dopisany: 14 Sierpień 2009, 13:40_________________________________________________chodzi o to, żebyś każdą grupę oddzielnie logował
voytek80 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 a ja polecam Tobie http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
janjazda Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 a u mnie 86* to jest max jaki mogę złapać po ostrym pałowaniu, ale termostat już leży i czeka na wymianę
przemik Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 u mnie też jest 84* aż dziwne Na VAG u czy na blacie ?
janjazda Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 aju, sprawdź sobie na 49 kanale na klimatroniku
k0za Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Pany jest problem. Wymieniłem olej filtry i pojawił się notlauf Dziś na szybko zrobiłem logi. Oczywiście w kompie błąd: 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Grupa 011 BS http://vaglog.rtnet.pl/k000za_20290.html Pod maską widać że sztanga się rusza jakiś centymetr. Grupa 011 dynamiczna i przy 4000obr odcięcie http://vaglog.rtnet.pl/k000za_20291.html Grupa 008 dynamiczna http://vaglog.rtnet.pl/k000za_20289.html Grupa 004 i 010 dynamiczna http://vaglog.rtnet.pl/k000za_20288.html Grupa 003 004 008 dynamiczna http://vaglog.rtnet.pl/k000za_20287.html Wiem, że lepiej logować osobnie ale czas mnie dziś gonił na max. Możecie potwierdzić na 100% że to turbinka? Najbardziej mnie dziwi, że to się stało od razu po wymianie oleju i filtra powietrza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się