koziol Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Koledzy czy ktoś wymieniał z was szybkę w liczniku do naszych ? Moja jest bardzo porysowana a mam drugi licznik w dużo lepszym stanie. Nie wiem czy jest montowana na klej czy poprostu mocno wciśnięta. Szybka wydaje mi sie na kruchą wiec nawet nie ruszam jej bez waszej opinii. Można ją zdjąć a jeżeli jak to w jaki sposób? Dzięki i pozdrawiam
Gość spedyt Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Sama szybka jest przyklejana, możesz sprbować przełożyć całe wnętrze
koziol Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2007 nie da rady wymieniłem licznik z 4 zegarami na FIS z 6 zegarami wiec środek inny
darekaudi4 Opublikowano 6 Maja 2007 Opublikowano 6 Maja 2007 wez troche pasty do polerowania auta najlepiej ( farekla ) i wypoleruj i bedzie jak nowa
rutkap Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 odświeżam temat. Czy demontaż szybki w liczniku A4 TDI Avant 2004r jest możliwe?
iwadrian Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 Szybkę bardzo łatwo wymienić wystarczy odkręcić cztery wkręty z tyłu licznika, odpiąć zatrzaski mocujęce przednią część obudowy i po robocie.
rutkap Opublikowano 7 Lipca 2009 Opublikowano 7 Lipca 2009 Szybkę bardzo łatwo wymienić wystarczy odkręcić cztery wkręty z tyłu licznika, odpiąć zatrzaski mocujęce przednią część obudowy i po robocie. wielkie dzięki za info. no tak, zapytałem jak dobrać się do szybki licznika ale nie zapytałem jak wymontować cały licznik?? co i gdzie trzeba popsuć?? poratuje ktoś?? thx.
iwadrian Opublikowano 7 Lipca 2009 Opublikowano 7 Lipca 2009 Trzeba zdemontować osłonkę plastikową pomiędzy przyciskami u dołu licznika,pod nią (zaraz obok przycisków dość głęboko) ukryte są dwa wkręty. Wykręcasz je i wyciągasz licznik.Trzeba mieć kierownicę na regulacji opuszczoną na sam dół i wyciągniętą na maksa do tyłu.Pamiętaj aby po odłączeniu wtyczek od zegarów nie włączać zapłonu bo się błędy posypać mogą
rutkap Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 Trzeba zdemontować osłonkę plastikową pomiędzy przyciskami u dołu licznika,pod nią (zaraz obok przycisków dość głęboko) ukryte są dwa wkręty. Wykręcasz je i wyciągasz licznik.Trzeba mieć kierownicę na regulacji opuszczoną na sam dół i wyciągniętą na maksa do tyłu.Pamiętaj aby po odłączeniu wtyczek od zegarów nie włączać zapłonu bo się błędy posypać mogą wielkie dzięki za info
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się