magik 18 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 siema mam audi a4 i przy 120 140 mam drgania na kierownicy co jest tego przyczyna kots moze miał taki przypadek może ze na maglownicy jest luz minimalny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav 1 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Witam Zacznij od wyważenia kół ____________________ Pozdrawiam Rafał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michał69 1 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 albo wystarczy że będziesz miał zabłocone bardzo felgi i już może ci szarpac kierownicą przy większej prędkości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Witam. Zacznij od najprostszej rzeczy jaką jest temat był już wałkowany z milion razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pelex 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Przyczyn może być kilka tak jak juz koledzy pisali troszkę syfu na feldze od środka, źle wyważona oponka lub wybrzuszenie na oponie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 na 99% wywazk kola i powinno byc ok jak nie to opony lub felgi do bani duzo jest na ten temat wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malinaa 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 A czy przypadkiem przy powolnej jeżdzie buja autem jeśli tak to oponki nowe kupić czas Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Na 99% zjechane/przechamowane opony. No chyba że wulkanizator spaprał sprawę przy wyważaniu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sako91 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 u mnie jest tak samo, maglownica mi ciekła, zmieniłem i myslałem ze bedzie lepiej, ustawiłem komputerowo zbieznosc i dalej nosi, przy 180 to wogole smierc w oczach hehe najprawdopodobniej trzeba alufy wywazyc, oo i zobacz ile masz powietrza, jka ustawiłem z przodu na 2,3 i z tylu na 2,2 poczułem spora roznice w jezdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loker23 0 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 sluchajcie ja mam tak samo!! ale to mi sie zaczely gdy wymienilem felgi ze stalowych na alu..facet przy wywazaniu zauwazyl ze nie mam tych pierscieni centrujacych no i od tamtej pory sie zaczelo trzesienie kierownica przy wyzszych predkosciach..wiec moze kolego tych pierscienie nie masz..poza tym dochodzi wywazenie kol, opony ktore musza byc w dobrej jakosci bez guzow i jednolicie zurzyte no i czyste felgi..jesli to wszystko bedziesz mial ok to powinno sie poprawic! pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się