wero2087 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Witam. Mam zamiar wyciąć kata w swojej 1.8T i mam do Was pytanie jak to zrobić. Chciałem po prostu wypróznić środek i wspawać w pusta puche rure 2.5... Tylko ten kat idzie pod pewnym kątem czy to wszystko ładnioe idzie jakoś zgrać ze sobą? Ta rura 2.5 wejdzie w środek tej puchy? Może ma ktoś jakiś rysunek jak to zrobić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 U mnie mechanik zrobił to tak: Wyjął całego kata na zewnątrz, przymocował go z 2 stron do imadeł dzieki czemu zachowały sie ori kąty mocowania katalizatora, odciął puszke i w jej miejsce wspawał potrzebny kawałek rurki(w moim przypadku tłumik przelotowy) Ty mozesz mieć problem z 2 lambdą, bo znajduje sie za katem o ile sie nie myle :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wero2087 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 W moim AEB jest tylko jedna sonda :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 W moim AEB jest tylko jedna sonda :> tylko koniecznie wspawaj rure , nie zostawiaj pustej puchy bo bedzie Ci brzęczeć jak w mojej parówie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wero2087 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 No właśnie to chce zrobić ale chyba pojade z tym do jakiegoś mechaniora... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotter 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 jak masz kata zdrowego to szkoda go bebeszyć, bo możesz go jeszcze potrzebować, obetnij tylko lasze z sondą i wspawaj sama rurkę i poszukaj na forum bo jest o tym masa tematów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BIKER Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Poczytaj tutaj : http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_jak_pomoc_turbinie-t25445.15.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damianADR 0 Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 witaj . ja ostatnio wybebeszyłem kata i w srodek nic nie wstawiałem...powiem ze niema zadnej porawie ruznicy,moc i dzwiek ten sam.Jedynie boje sie ze moze to miec znaczenie na tłumik srodkowy i koncowy poniewaz teraz jest tam wieksze cisnienie spalin.Poczekam to zozobacze..po jakims czasie bedzie wiadomo.A jesli chodzi o wspawanie rurki do kata to raczej metoda prób i błedów. JESLI TWOJ MA DWIE SADY LAMBDA PRZED I ZA KATALIZATOREM TO NIC NIE MOZNA ZROBIC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 10 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2009 JESLI TWOJ MA DWIE SADY LAMBDA PRZED I ZA KATALIZATOREM TO NIC NIE MOZNA ZROBIC. można :gwizdanie: jest na forum rozwiązanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wero2087 0 Opublikowano 11 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Nie moja ma tylko jedną sonde przed katem więc nie bedzie problemu Hmmm ponoć nie zaleca się zostawiania pustej puchy bez kawałka rurki żeby się spaliny nie rozpężały tam czy cos takiego... Mi tam o moc nie chodzi bo kuni to mi pewnie by tyle przybyło że bym autka puźniej nie ogarnał hehe Mam juz troche km na budziku a i turbo by sobie troszke może odetchnęło. W nastepny weekend bede maił więcej czasu to się zabiore za to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Tak pozatym jest juz wątek na ten temat dosć rozpisany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi