arek1273 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 witam mam jeszcze jedno pytanie jaka powinna być temperatura oleju bo zawsze mam minimum 90-95 stopni a jak cisne to nawet 100 stopni mam motorek 2.8 30v quattro automatic ACK z góry dzięki
Wihajster Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 witam mam jeszcze jedno pytanie jaka powinna być temperatura oleju bo zawsze mam minimum 90-95 stopni a jak cisne to nawet 100 stopni mam motorek 2.8 30v quattro automatic ACK z góry dzięki masz normalna i wcale nie wysoką
arek1273 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2009 jeżeli tak ma być no to super dzięki
cichusz Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 ponawiam teamt. mam to samo w 2.8 12v kiedy silnik juz mam temp. o 90 stopni oleju to piszczy konytrolka oleju i szybko osiaga 120-130 olej i woda zaczyna sie gotowac. czy to pompa olejowa niedomaga juz i nie ma smarowania na gorze silnika???? stan oleju jest ok.
janSerce Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 ponawiam teamt. mam to samo w 2.8 12v kiedy silnik juz mam temp. o 90 stopni oleju to piszczy konytrolka oleju i szybko osiaga 120-130 olej i woda zaczyna sie gotowac. czy to pompa olejowa niedomaga juz i nie ma smarowania na gorze silnika???? stan oleju jest ok. wg mnie u Ciebie kolego olej sie grzeje bo silnik nie ma odpowiedniego chłodzenia tzn. albo termostat do wymiany albo pompa wody nie wymusza obiegu.
M_ILES Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Olo ma racje, raczej pompa wody natychmiast do wymiany(podejrzewam, ze wiatraczek juz w proszku ), bo high temp.bardzo szkodzi silnikowi. Audi powinno pomyslec o technologii produkcji tych pomp, tak na marginesie.
Narcyz 35 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Należy pilnować temperatury płynu chłodniczego w silniku a temperaturą oleju głowy sobie nie zawracać. Olej w silniku zawsze ma temperaturę wyższą o około 10*C od płynu i nigdy nie będzie inaczej , nawet gdyby zegar pokazywał coś innego ( prawdopodobnie uwalony). Ale np. w zespołach napędowych ( skrzynia automatyczna ) to temperatura ma ogromne znaczenie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się