speed1.9tdi Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Panowie pomocy w mojej a3 1.9tdi 66kw samochod nie chce ciagnać po 4000 obr na 4 biegu na liczniku jest 140km/h i samochód wiecej nie chce jechać wrzucam 5 bieg jest 3000obr predkośc zostaje 140km/h i nic samochód nie ciągni.Pomóżcie :1,2 biegu jeszcze jedzie ale już na 3 po 3500obr coś go dławi. ;(
Jasicor Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 hmmmm...pewnie przepływomierz :gwizdanie:
Pelex Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Opublikowano 20 Sierpnia 2009 Też obstawiam przepływomierz wyjmij go przemyj benzynką ekstrakcyjną i zobaczysz czy jest różnica A w najgorszym wypadku powiem to co każdy by powiedział lub użyj opcji bo juz na pewno taki temat ktoś założył
speed1.9tdi Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Tak własnie zrobie dziś jade podpiąć go pod komputer, a co do przeplywomierza to próbowałem go zamienić u mechanika ale okazało sie ze poprzedni właściciel skleił go razem z osłona filtra powietrza bede musiał pewno to jakoś rozebrać i kupić nową osłone filtra. Na razie dzieki za pomoć Pozdrawiam
spetsnaz Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Panowie pomocy w mojej a3 1.9tdi 66kw samochod nie chce ciagnać po 4000 obr na 4 biegu na liczniku jest 140km/h i samochód wiecej nie chce jechać wrzucam 5 bieg jest 3000obr predkośc zostaje 140km/h i nic samochód nie ciągni.Pomóżcie :1,2 biegu jeszcze jedzie ale już na 3 po 3500obr coś go dławi. ;( Auto wchodzi w tryb awaryjny, sprawdź czy nie ma dziury w rurach dolotu.
Dżej Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Panowie pomocy w mojej a3 1.9tdi 66kw samochod nie chce ciagnać po 4000 obr na 4 biegu na liczniku jest 140km/h i samochód wiecej nie chce jechać wrzucam 5 bieg jest 3000obr predkośc zostaje 140km/h i nic samochód nie ciągni.Pomóżcie :1,2 biegu jeszcze jedzie ale już na 3 po 3500obr coś go dławi. ;( Czyli silnik ma 90 KM. Podchodzą silniki: 1Z, AHU, AHH (ale który jest w twoim A3 sam musisz sprawdzić). Te objawy to tryb awaryjny jak nic. Oprócz dziur posprawdzaj czy gdzieś jakiś wężyk nie zwisa sobie niepodpięty. W 1Z do zaworu N75 dochodzi wężyk, który jest wpięty, od spodu w rurę idącą od filtra powietrza do turbiny. Sprawdź czy mocno siedzi, czy łatwo go wyjąć. To na początek...
speed1.9tdi Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Witajcie dzis wymieniłem przepływomierz i nie zawiele sie zmieniło ale gość który mi sprawdzal kompem mówil rownierz ażebym przeczyścil równierz egr i faktycznie jak zdjołem rure gumową to doznalem szoku po prostu gnuj zamieszcze zdjecia ,ale mam prożbe jestem zupełnym laikiem i niewiem czy egr sie odkreca czy nie a jesli tak to w jaki sposob poniewrz wewnątrz sa zaskniete resztki spalin ktore musze oddłubywac śrubokretem i sa wielkości 1cm2.
Dżej Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Hmm... a wystarczyło odpiąć wtyczkę i zobaczyć jak silnik się zbiera, czyli czy dostał muła, czy nie ma żadnej różnicy przed odpięciem i po odpięciu. Tu masz jak się czyści EGR, a tu kolejny opis, z tym, że część zdjęć jest niedostępna, a szkoda .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się