Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Brak mocy po 4000 obr


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie pomocy w mojej a3 1.9tdi 66kw samochod nie chce ciagnać po 4000 obr na 4 biegu na liczniku jest 140km/h i samochód wiecej nie chce jechać wrzucam 5 bieg jest 3000obr predkośc zostaje 140km/h i nic samochód nie ciągni.Pomóżcie :1,2 biegu jeszcze jedzie ale już na 3 po 3500obr coś go dławi. ;(

Opublikowano

Też obstawiam przepływomierz :mysli:

wyjmij go przemyj benzynką ekstrakcyjną i zobaczysz czy jest różnica

A w najgorszym wypadku powiem to co każdy by powiedział :vaglogi: lub użyj opcji :szukaj: bo juz na pewno taki temat ktoś założył

Opublikowano

Tak własnie zrobie dziś jade podpiąć go pod komputer, a co do przeplywomierza to próbowałem go zamienić u mechanika ale okazało sie ze poprzedni właściciel skleił go razem z osłona filtra powietrza bede musiał pewno to jakoś rozebrać i kupić nową osłone filtra. Na razie dzieki za pomoć Pozdrawiam :hi:

Opublikowano

Panowie pomocy w mojej a3 1.9tdi 66kw samochod nie chce ciagnać po 4000 obr na 4 biegu na liczniku jest 140km/h i samochód wiecej nie chce jechać wrzucam 5 bieg jest 3000obr predkośc zostaje 140km/h i nic samochód nie ciągni.Pomóżcie :1,2 biegu jeszcze jedzie ale już na 3 po 3500obr coś go dławi. ;(

Auto wchodzi w tryb awaryjny, sprawdź czy nie ma dziury w rurach dolotu.

Opublikowano

Panowie pomocy w mojej a3 1.9tdi 66kw samochod nie chce ciagnać po 4000 obr na 4 biegu na liczniku jest 140km/h i samochód wiecej nie chce jechać wrzucam 5 bieg jest 3000obr predkośc zostaje 140km/h i nic samochód nie ciągni.Pomóżcie :1,2 biegu jeszcze jedzie ale już na 3 po 3500obr coś go dławi. ;(

Czyli silnik ma 90 KM. Podchodzą silniki: 1Z, AHU, AHH (ale który jest w twoim A3 sam musisz sprawdzić).

Te objawy to tryb awaryjny jak nic.

Oprócz dziur posprawdzaj czy gdzieś jakiś wężyk nie zwisa sobie niepodpięty.

W 1Z do zaworu N75 dochodzi wężyk, który jest wpięty, od spodu w rurę idącą od filtra powietrza do turbiny. Sprawdź czy mocno siedzi, czy łatwo go wyjąć. To na początek...

Opublikowano

Witajcie dzis wymieniłem przepływomierz i nie zawiele sie zmieniło ale gość który mi sprawdzal kompem mówil rownierz ażebym przeczyścil równierz egr i faktycznie jak zdjołem rure gumową to doznalem szoku po prostu gnuj zamieszcze zdjecia ,ale mam prożbe jestem zupełnym laikiem i niewiem czy egr sie odkreca czy nie a jesli tak to w jaki sposob poniewrz wewnątrz sa zaskniete resztki spalin ktore musze oddłubywac śrubokretem i sa wielkości 1cm2.

Opublikowano

Hmm... a wystarczyło odpiąć wtyczkę i zobaczyć jak silnik się zbiera, czyli czy dostał muła, czy nie ma żadnej różnicy przed odpięciem i po odpięciu.

Tu masz jak się czyści EGR, a tu kolejny opis, z tym, że część zdjęć jest niedostępna, a szkoda :confused4: .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...