URAZ Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Witam.Mam problem mianowicie jestem juz po 2 wymianie króćca układu chlodzenia który znajduje sie za silnikiem.Na forum czytałem ze jest to częsta przypadłość audi jednak po wymianie na nowy i przejechaniu zaledwie 200-300kilometrow problem powtarza sie(chciałbym zaznaczyć ze wymieniony króciec był orginalny oraz uszczelki na nowe).Jaka moze byc tego przyczyna tak częstego pękania?? w dodatku dokładnie w tym samym miejscu.Może ktoś z forumowiczów miał podobny problem??Pozdrawiam.
szogun0 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Przypuszczalnie złe przygotowanie lub brak przygotowania podłoża. Oczyść dokładnie przylgnię i wyrównaj. Nie dokręcaj zbyt mocno. Zamiast tego nałóż trochę czarnej masy uszczelniającej na łączenie.
URAZ Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2009 podłozenie zostało oczyszczone i króciec przylega dobrze do bloku jednak wydaje mi sie ze powodem peknięcia jest duze ciśnienie,wykluczam wysoka temperature poniewaz nieprzegrzewa sie czujnik ktory wchodzi w krociec jest takze sprawny.
szogun0 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Ja zawsze przed przykręceniem sprawdzam i ewentualnie podpiłowuję tulejki w otworach na śruby mocujące. Bo jak tulejka trochę wystaje, to nie dociska uszczelki a my dokręcamy coraz mocniej
gregory Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Zbyt mocne dokręcenie, niepowołane ruchy układu chłodzenia, coś jest luźne luz byt napięte, innych powodów raczej nie widzę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się