Cor72z Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Witam Ostatnio pojawił się dziwny dźwięk w moim silniku ... coś w stylu wiertarki... pojawia się przy dodawaniu gazu... Proszę o podpowiedz co to może być.... http://www.youtube.com/watch?v=0whaX9d8wyg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Brzmi jakby wirnik turbosprężarki ocierał się wewnątrz o muszlę, najlepiej zdjąć z turbiny wąż powietrza doładowanego i palcami sprawdzić czy na wirniku części zimnej są wyczuwalne luzy poprzeczne i wzdłużne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cor72z Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 chodzi o tą rurkę ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 ten wąż to od przepływomierza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cor72z Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 A może mi ktoś opisać gdzie znajdę wąż powietrza doładowanego ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arto19 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Musisz ściagnąc osłone silnika i rozkręcic opaske która trzyma waż od przepływki. Wsadzasz łapke i sprawdzasz czy jest luz czy nie ma. Pamietaj ze tam zawsze moze byc troche oliwy a dokladnie opary z oliwa z odpowietrzenia skrzyni korbowej. Czyli jeszcze raz sciagasz oslone i to jest nastepna opasak za opasaka od przepływki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cor72z Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Górną osłonę silnika??? to jest po lewej czy prawej stronie jest ten przewód??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Mnie to raczej wyglada na szczotki lub lozysko alternatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trzeniu Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Coby to nie było to nie powinieneś dawać tak w palnik... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cor72z Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 hmmm nie dawać w palnik.... :myśli: mam jeździć autem do 2 tys obrotów??? czy chodzi ci o film>>?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Górną osłonę silnika??? to jest po lewej czy prawej stronie jest ten przewód??? * Zdejmujesz z silnika tę plastikową szaro-srebrną pokrywę z napisem "v6 tdi". * Odnajdujesz wzrokiem turbinę - znajduje się przy podszybiu nad silnikiem. Do turbiny dochodzi czarny gumowy wąż (ten sam, który drugim końcem łączy się z przepływomierzem - ma zdjęciu, które sam umieściłeś jest przy nim czerwona strzałka). To o ten wąż chodzi, to o nim pisał Sztomel. Zrób to, co napisał Sztomel. A na razie nie jeździj tym samochodem. Poszukaj sobie o potencjalnych konsekwencjach rozpadnięcia się turbiny w czasie jazdy/przy uruchomionym silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trzeniu Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 hmmm nie dawać w palnik.... :myśli: mam jeździć autem do 2 tys obrotów??? czy chodzi ci o film>>?? Kolego , chodzi mi o to że widząc że auto nie jest sprawne gazujesz jak oszalały. Gdyby to trafiło na mnie to zgasiłbym silnik a auto odprowadził do mechanika na diagnozę bo ewidentnie jest coś nie tak. nie masz jeździć do 2000 obr/min , usuń usterkę a wtedy to możesz nawet i do 4500 jeździć [br]Dopisany: 26 Sierpień 2009, 23:15_________________________________________________ A na razie nie jeździj tym samochodem. Poszukaj sobie o potencjalnych konsekwencjach rozpadnięcia się turbiny w czasie jazdy/przy uruchomionym silniku dokładnie jest tak jak pisze kolega Bluetooth cfaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 To o ten wąż chodzi, to o nim pisał Sztomel. dzięki ale sam walnąłem babola- nie chodzi o wąż powietrza doładowanego tylko o wąż, który idzie do turbopsrężarki właśnie od filtra powietrza - mea culpa, czyli ten zaznaczony czerwoną strzałką, on wchodzi do wlotu turbosprężarki i po jego zdjęciu z jej wlotu właśnie trzeba tam zagarnąć paluchami i sprawdzić co tam z ewentualnymi luzami wirnika na wałku turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cor72z Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Zdemontowałem wąż doprowadzający powietrze do turbiny i palcami wymacałem ten element (wirnik) -> nie ma na nim żadnych luzów.... Mam pytanie ..... z tego co wiem turbina zaczyna pracować powyżej 2500 obrotów.... a dźwięk pojawia się przy ruszaniu z miejsca.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 turbina pracuje w całym zakresie obrotów czy nie idzie dobrze wysłuchać miejsca skąd się ten dźwięk wywodzi gdy masz ściągniętą osłonę silnika?? [br]Dopisany: 27 Sierpień 2009, 11:56_________________________________________________a może pasek gdzieś o coś wadzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cor72z Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Obsłuchałem silnik i dźwięk dochodzi z części czołowej .... podejrzewam że to może być jakaś rolka ....... udam się do mechanik niech sprawdzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Obsłuchałem silnik i dźwięk dochodzi z części czołowej .... podejrzewam że to może być jakaś rolka ....... udam się do mechanik niech sprawdzi... Ile tys. km był zmieniany rozrząd, co dokładnie było wymieniane i przy użyciu części jakich producentów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cor72z Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 przy 120tys. nie wiem dokładnie jakich producentów ale wiem że sam pasek jest włoski.... mechanik tak swierdził.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 A ile przebiegu ma teraz? I co dokładnie zostało wymienione przy tych 100 tys.? 2 paski i 3 rolki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazuyaet Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Ja bym sprawdził napinacz paska alternatora , nie wiem jak w v6 ale w 1.9 tdi tak sie dziło wyrabiał sie amortyzator w napinaczu i ocierał o rolke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się