Jaro75 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Witam. Pojawił się taki problem w mojej niuni.Zaczęły podskakiwać koła w momencie "buksowania".Cały przód skacze.Dodam że tydzień temu robiłem przegląd i niby amortyzatory z przodu mają po 70% sprawności.No ale czy można temu wierzyć? W sumie jak pamiętam to odkąd "ją" mam czyli trzy lata cały czas taki sam wynik wychodzi.Troszkę dziwne jak na nasze drogi. Macie pomysły? Jarek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelc 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 wyciągnąć amory i sprawdzić ręcznie .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajk 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Witam. Pojawił się taki problem w mojej niuni.Zaczęły podskakiwać koła w momencie "buksowania".Cały przód skacze.Dodam że tydzień temu robiłem przegląd i niby amortyzatory z przodu mają po 70% sprawności.No ale czy można temu wierzyć? W sumie jak pamiętam to odkąd "ją" mam czyli trzy lata cały czas taki sam wynik wychodzi.Troszkę dziwne jak na nasze drogi. Macie pomysły? Jarek sprawdź, czy felgi są proste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro75 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Ok.Możliwe że będę musiał wyjąć amortyzatory i tak sprawdzić.Felgi?hmn... nie neguję ale od czego by się pokrzywiły alumy? Ale wszystko jest możliwe.Wyraznie widać na asfalcie przerywane ślady więc dziwne to jest a tak jak napisałem to przód ma wyskoczyć z siebie.A czy takie objawy mogą iść od sprzęgła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waters 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Podjedź na inną stację diagnostyczną. Miałem u siebie podobne objawy a na przeglądy jeździłem ciągle na jedną stację aż w końcu pojechałem do gościa który się zarzekał że na jego ścieżce wszystko wyjdzie. Pojechałem i przód 34%, 30% tył 30% 29% wymieniłem wszystkie i we wtorek wybieram się ponownie na sprawdzenie ile maja nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pelex 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Jeżeli były by to felgi lub opony to myślę że wyczułby to w czasie jazdy obstawiam że amorki lub sprężynki już nie sprężynują jak trzeba ale to chyba bardziej na amorki wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ja_Sha_Taan 0 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 mam to samo, jak tylko dostane zamówiony ściągacz do sprężyn to będę rozbierał zawieszenie by sprawdzić łożysko amortyzatora. Przy okazji sprawdze amor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medik 0 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 99% wina amortyzatorów. Albo ich górnego mocowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ja_Sha_Taan 0 Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Amory zmienione problem znikł, od razu czuć różnice w prowadzeniu samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro75 0 Opublikowano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 No to zbieram na amorki Skoro u kolegi "szatana" było tak samo więc u mnie też to muszą być amortyzatory.Szkoda tylko że tak dziwnie ma się to do wyniku ze stacji diagnostycznej.No ale tak widocznie bywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi