Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Utrata mocy i kompetencji w ASO


yatkha

Rekomendowane odpowiedzi

... wszelkie defekty są winą klientów ...

W moim przypadku, auto już pierwszego dnia było trafione, więc chyba eksploduję, jak użyją tego argumentu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dlaczego samodzielnie nie zrobicie diagnostyki?

nie po to spłodziłem dzieło mojego życia...

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752

jeżeli sami nie czujecie się na siłach, to może zlećcie diagnostykę Master'sowi [Marek Staszewski], który zna dobrze te silniki.

[ http://www.tdi-tuning.pl/ ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dlaczego samodzielnie nie zrobicie diagnostyki?

nie po to spłodziłem dzieło mojego życia...

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752

Dzieło imponujące, ale jak już kilka razy pisałem, nie mam do niego dostępu, stoi w ASO i nie chcą go wydać do czasu usunięcia usterki.[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2009, 17:33_________________________________________________ASO już się poddało, własnymi siłami tego nie zrobią. Wysłali zapytanie do KT i Niemiec, co dalej z tym felerem robić.

Dzisiaj/jutro jadę do nich po logi i opis diagnosty, może coś więcej uda mi się wrzucić na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może byś pojechał i poprosił o wymiane auta na nowe.

A czy wogóle dostąłeś na czas naprawy auto zastępcze?

Oczywiście, że nie dostałem. Zaproponowali mi, że firma wypożyczy odpłatnie Golfa za jedyne 140netto/dzień.

Podziękowałem i staram się latać na moto, choć pogoda się psuje..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może byś pojechał i poprosił o wymiane auta na nowe.

A czy wogóle dostąłeś na czas naprawy auto zastępcze?

Oczywiście, że nie dostałem. Zaproponowali mi, że firma wypożyczy odpłatnie Golfa za jedyne 140netto/dzień.

Podziękowałem i staram się latać na moto, choć pogoda się psuje..

nie no to sa normalnie jakies jaja :shocked:

kiedy samochod jest na gwarancji a wystapi w nim usterka i samochod ma zostac w serwisie dluzej niz 1 dzien to jest ich obowazek aby udostepnic ci bezplatny zastepczy srodek transportu !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no to sa normalnie jakies jaja :shocked:

kiedy samochod jest na gwarancji a wystapi w nim usterka i samochod ma zostac w serwisie dluzej niz 1 dzien to jest ich obowazek aby udostepnic ci bezplatny zastepczy srodek transportu !

Jak to odpłatnie. To w warsztatach nie firmowych proponuja auta zastepcze bez opłat

A czy jest na to jakiś zapis, czy to tylko dobra wola serwisu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy jest na to jakiś zapis, czy to tylko dobra wola serwisu?

jaka dobra wola serwisu ? to jest ich obowiazek.Jesli ich nie stac to nich sie rozlicza a Audi bo ciebie ti g. obchodzi.

wola to byla dobra twoja ze zostawiles u nich pewnie ze 150 tys zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz mając firmę i nie mogąc korzystać ze swojego auta wynajmujesz od kolegi on wystawia Ci fakture i Audi płaci za wszystko bez zająknięcia.

co masz zamknąć firmę bo auto na gwarancji się zepsuło

Obawiam sie kolgo że jesteś za bardzo mało pewny swoich racji i dlatego tak wyglada naprawa.

Jakby uzyczali Ci bezpłatnie auto lub płacili za nie to by szybko usterkę usunęli a tak niech stoi to sie przynajmniej nic inego nie posypie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Obawiam sie kolgo że jesteś za bardzo mało pewny swoich racji...

Raczej jestem ich nieświadomy, niestety.

Auto zostało wyżute i wyplute przez ASO.

Podobno jest super, moje pierwsze wrażenie z jazdy - brak rewelacji, może za dużo się spodziewałem po tej naprawie, albo coś jeszcze jest zwalone.

Ostateczna ich diagnoza mówi o fabrycznej wadzie tulei w zaworze EGR, przez co był cały czas otwarty. To niby tłumaczy znaczny wzrost spalania i 'mułowatość', no ale nadal nie ciągnie od dołu tak jak powinien. Wymienili na nowy cały zawór.

Już z drogi powrotnej zadzwoniłem do serwisu i oznajmiłem 'I will be back', a oni że zapraszają:)

Na szczęście mam już auto i podjadę na spota z prośbą o sczytanie logów.

Szkoda, że dopiero we wtorek, no ale co znaczy te kilka dni w porównaniu do 20m-cy.

Należy się jakoś 'zaanonsować' na takie spotkanie, czy ganiać A4ki po parkinu Promenady?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisz na spotach Warszawskich i przedstaw problem (daj linka do tego tematu) żeby ktoś kabel wziął...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjeżdzasz od tyłu promki, ostatnie piętro.

Na parkingu będą same A4.

Poprostu wysiądź i się przywitaj.

Do zobaczenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, dostałem linki na ten temat już na samym początku:

Tak czy siak, dzięki.[br]Dopisany: 04 Wrzesień 2009, 19:32_________________________________________________

Podjeżdzasz od tyłu promki, ostatnie piętro.

Na parkingu będą same A4.

Poprostu wysiądź i się przywitaj.

Do zobaczenia...

Do zobaczenia..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mialem oczywiscie ten sam problem co wszyscy czyli brak mocy, turbo przy ok 2600 i na hamowni 153PS.

Tankowalem zawsze na shell v-power diesel,lub bp ultimate. Pojechalem do ASO i przy pierwszym gwarancyjnym przegladzie wyczyscili wtryski.

Bylo OK ale zmienilem paliwo na ORLEN verva. Wszystko w miare ok czyli raz dobrze raz zle (nie ma co oczekiwac cudow).

Po przejechaniu 60tys. znow problem na hamowni 156PS, znow ASO 4 dni przed koncem gwarancji, awantura i zgodzili sie na wymiane wtryskow.

Po wymianie auto hula jak nalezy, dodatkowo zrobilem virusika w KRAKOWSKIM COMPSPORCIE i auto jest nie do poznania.(niedlugo wysle wykres)

Zobaczymy tylko na jak dlugo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem oczywiscie ten sam problem co wszyscy czyli brak mocy, turbo przy ok 2600 i na hamowni 153PS.

Tankowalem zawsze na shell v-power diesel,lub bp ultimate. Pojechalem do ASO i przy pierwszym gwarancyjnym przegladzie wyczyscili wtryski.

Bylo OK ale zmienilem paliwo na ORLEN verva. Wszystko w miare ok czyli raz dobrze raz zle (nie ma co oczekiwac cudow).

Po przejechaniu 60tys. znow problem na hamowni 156PS, znow ASO 4 dni przed koncem gwarancji, awantura i zgodzili sie na wymiane wtryskow.

Po wymianie auto hula jak nalezy, dodatkowo zrobilem virusika w KRAKOWSKIM COMPSPORCIE i auto jest nie do poznania.(niedlugo wysle wykres)

Zobaczymy tylko na jak dlugo :)

No więc u mnie było inaczej, bo na hamowni w dwóch przebiegach było zawsze ok 170KM.

Niestety do końca gwarancji nie zrobię 60kkm, aby sprawdzić, czy padną mi wtryskiwacze.

Zrobiłem dzisiaj trochę km i nowe wrażenia. Po wszystkich wymianach, a w szczególności po założeniu nowego EGR'a auto jedzie i to jak się wydaje, całkiem nieźle. Dynamika poprawiła się w dolnym zakresie obrotów i A4 wydaje się być 'lżejsza'.

To oczywiście moje subiektywne wrażenie w porównaniu do tego co było wcześniej.

Dzięki jednemu z forumowiczów, zrobiłem już logi statyczne i dynamiczne. Nie udało się sczytać basic settings, podejrzewamy że przyczyną jest soft w wersji 704.1 Jak tylko zbiorę komplet logów, to wrzucę na forum.

Bardzo chętnie obejrzę wykres po zawirusowaniu, bo po gwarancji wybieram się do Witka...[br]Dopisany: 05 Wrzesień 2009, 22:41_________________________________________________Logi, jakie udało mi się sczytać, umieściłem tu:

http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/b7_brd_prosba_o_analize_logow-t94025.0.html;new#new

Prośba o analizę i uwagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...