Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Która instalacja lepsza ?


Niki0028

Rekomendowane odpowiedzi

stag jest w miarę ale.... wtryskiwacze tak na prawdę po 30tys będą do wymiany może wcześniej, jeśli się nie mylę AC S.A. daje na nie tylko 20tys km gwarancji, ja miałem w poprzednim aucie instalację ze STAGiem 300 i nie było źle ale po 30tys przebiegu palił coraz więcej.

Może lepiej dołożyć tych kilka stówek i brać BRC ?? ja mam teraz ale w 1,8T i jest dobrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Stag-300 już trzeci rok (40tys km) i nic się nie dzieje, nawet filtrów nie wymieniałem bo nie mam czasu.W mieście pali około 10 na trasie 8 albo mniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Stag-300 już trzeci rok (40tys km) i nic się nie dzieje, nawet filtrów nie wymieniałem bo nie mam czasu

:good: :good: :kox: to nie wiem jak Ty jeździsz, zmień filtry i zobacz jaki tam syf!! A instalację w Mgazie na Granicznej zakładałeś??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co ma piernik do wiatraka.

Autor tematu pyta sie jaki sterownik ma założyć a Wy mu piszecie o wtryskach, że sie zapychają.

Stag 300 to sterownik który zarządza pracą wtrysków i pracuje według ustalonej mapy.

Akurat ten sterownik jest mało istotny w instalacji gazowej.

Osobiście jak bym miał wybierać to wybrał bym stag 300 spośród tych dwóch. Nie ma co kombinować jak wszystkim działa ok i jest sprawdzony. Mozesz sie pokusić o staga 4 jest nowszy i przeznaczony tylko do instalacji 4 cylindrowej.

Istotne jest jakie wtryski weźmiesz.

Polecam magic jety są 2 razy droższe od popularnych walteków ale są duzo precyzyjniejsze i szybsze. Ich minusem jest to, że często padają od złego gazu i wymagaja czyszczenia co jakieś 20-30tyś km. Trudo je zamontowac w aucie bo najlepiej jakby były w pozycji pionowej wtedy syf mniej sie osadza.

Valteki sa bardzo tanie i popularne. Są odporniejsze na zasyfiony gaz. Ich minusy to głośna praca, mała precyzyjność i czeste rozkalibrowywanie się. Nie bierz tylko czerwonych bo sa najsłabsze mogą być żólte lub szare.

Reduktor polecam scorpion ST jest duzo za duzy do Twojego auta ale cena nie jest wysoka a samochód nie bedzie cierpiał z powodu niedogrzanego gazu a tym bardziej z niedoboru. Mozna by jeszcze scorpion nimi ale lepiej założyć ST mała rżnica w cenie.

Do tego butle w kole zapasowym 55l - tankujesz w nią jakieś 45l gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wtrysków proponował bym dolozyc i kupić Matrixy napewno bedzie mniej problemów z awaryjnością i są dokładniejsze w dawkowaniu gazu co wróży mniejsze spalanie w stosunku do Valteków. Są jeszcze MagicJet (tańsze od Matrixów) parametry podobne i napewno wystarczające do twojego silnika tylko że co 20-30 tyś trzeba je myć sa malo odporne na syf z polskiego gazu. Co do reszty to jak sołtys85.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stag jest w miarę ale.... wtryskiwacze tak na prawdę po 30tys będą do wymiany może wcześniej, jeśli się nie mylę AC S.A. daje na nie tylko 20tys km gwarancji, ja miałem w poprzednim aucie instalację ze STAGiem 300 i nie było źle ale po 30tys przebiegu palił coraz więcej.

Może lepiej dołożyć tych kilka stówek i brać BRC ?? ja mam teraz ale w 1,8T i jest dobrze :)

ile dales za instalke? :mysli:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stag jest w miarę ale.... wtryskiwacze tak na prawdę po 30tys będą do wymiany może wcześniej, jeśli się nie mylę AC S.A. daje na nie tylko 20tys km gwarancji, ja miałem w poprzednim aucie instalację ze STAGiem 300 i nie było źle ale po 30tys przebiegu palił coraz więcej.

Może lepiej dołożyć tych kilka stówek i brać BRC ?? ja mam teraz ale w 1,8T i jest dobrze :)

Wtryski to nie stag, stag to tylko komputer a gazownik zapewne założył ci valteki i taki był finał. dlatego lepiej dolożyć do lepszych wtrysków i mieć święty spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja wyjściowo też miała tyle kosztować ale wziąłem większy zbiornik (+50zł) i wlew przy wlewie PB (+50zł)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie że tak się spytam, jak decyduje się na montaż wlewu gazu w wlewie paliwa to gdzie przekłada wlew od paliwa ? :mysli: Oba mieszczą się za klapką? Czy przekłada wlew benzyny do bagażnika? :polew: Podpowiedzcie koledzy. :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam obok wlewu paliwa z tym, że musze wkręcać przejsciówkę do tankowania. Ale niektórzy maja normalną włoską koncówkę i wszystko hula.

Wlew PB zostaje na swoim miejscu.

Wpisz w szukajce "wlew+klapce" i powinno wyskoczyć lub coiś w tym stylu pokombinuj bo jest taki temat na forum ze zdjeciami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę ponad rok na stag 300, wtryski valtek (jakieś takie pomarańczowe i rzeczywiście trochę głośne)

Na razie żadnych problemów. Korek we wlewie ale muszę zakładać przejściówkę :smutas:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...