Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] A4 Avant 2.0 TDI 170KM S-line Q - projekt zakonczony str. 1 i 15


turdzi

Rekomendowane odpowiedzi

2.0 TFSI - o takich sytuacjach pewnie mówił gościu z ASO, co pisałem że odradzają 2.0 TFSi... ciekawe czy ten w A5 ma 211 czy 180... ze 180 jest kanał zupełny... to widać zresztą na otomoto itp.. często się zdarzają 2.0 180 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 TFSI - o takich sytuacjach pewnie mówił gościu z ASO, co pisałem że odradzają 2.0 TFSi... ciekawe czy ten w A5 ma 211 czy 180... ze 180 jest kanał zupełny... to widać zresztą na otomoto itp.. często się zdarzają 2.0 180 km.

a jaki jest kanal z 180 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 TFSI - o takich sytuacjach pewnie mówił gościu z ASO, co pisałem że odradzają 2.0 TFSi... ciekawe czy ten w A5 ma 211 czy 180... ze 180 jest kanał zupełny... to widać zresztą na otomoto itp.. często się zdarzają 2.0 180 km.

a jaki jest kanal z 180 ?

chlanie oleju litrami i nagar silnika FSI...

i jeszcze jeden jakiś drobiazg ale wybacz nie pamiętam już... wiem że z 2.0 T to największe jaja są ze 180km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to by sie zgadzalo , bo mi zaprzyjazniony serwisant w NO tez wlasnie mowil o 180 za to polecal 211 ze nie ma zadnych problemow......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czym sie rozni 180 od 211? Turbo i wtryski? Jesli tak, to troche smieszne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest możliwa konfiguracja w A5 2.0T 180 + Q + S-tronic?? bo jeśli nie to napewno było to 211 km. Buda to na mur beton A5 i to po lifcie bo miało ledy z tyłu

Nie ma , Q + S tronic tylko 211.Moze to jakis z pierwszych rocznikow , bo ledy to sobie mogles z ksenonem dokupic....Przegladam od czasu doczasu zagranicne fora i faktycznie jest troche osob ktore pisza ze auto potrafi sobie chlapnoc troszke oliwki ale takiego hardcoru to nikt nie opisywal.

A to nie ten koles corobil probe oejowa w ASO aby wydebic odnich nowy i wpadl na pomysl trzymania zapalonego auta na wolnych obrotach przez kilka dni................ :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest możliwa konfiguracja w A5 2.0T 180 + Q + S-tronic?? bo jeśli nie to napewno było to 211 km. Buda to na mur beton A5 i to po lifcie bo miało ledy z tyłu

Nie ma , Q + S tronic tylko 211.Moze to jakis z pierwszych rocznikow , bo ledy to sobie mogles z ksenonem dokupic....Przegladam od czasu doczasu zagranicne fora i faktycznie jest troche osob ktore pisza ze auto potrafi sobie chlapnoc troszke oliwki ale takiego hardcoru to nikt nie opisywal.

A to nie ten koles corobil probe oejowa w ASO aby wydebic odnich nowy i wpadl na pomysl trzymania zapalonego auta na wolnych obrotach przez kilka dni................ :rolleyes:

:shocked::blink::wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic mi o tym nie wiadomo. Koleś jest z Łodzi, kupił auto od Marszałka z Częstochowy i ma go 10 miesięcy. Tyle wiem. Przy mnie lali Motula do niego. Być może zdarzają się bardziej pijackie i mniej egzeplarze, ale mimo wszystko tendencja jest niepokojąca skoro między przeglądami trzeba robić dolewki oleju i to spore. Druga sprawa to konsekwencje tego ubywającego oleju. Jest on walony do komory spalania i zapycha dolot. To też nie jest dobre mi się wydaje. Sam fakt, że producent dopuszcza taką norme zużycia oleju to dla mnie jest skandaliczne, więc coś w tym musi być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz Audi dopuszcza 0,45l/1000km... a Toyota miała przez moment 1,5 l/100km :polew:

w VW i Skodzie jest 1l/1000km... (choć tu zależy od silnika chyba)...

jakby tak poszło to nie wymienia się olejuy na przeglądzie to w trakcie.. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic mi o tym nie wiadomo. Koleś jest z Łodzi, kupił auto od Marszałka z Częstochowy i ma go 10 miesięcy. Tyle wiem. Przy mnie lali Motula do niego. Być może zdarzają się bardziej pijackie i mniej egzeplarze, ale mimo wszystko tendencja jest niepokojąca skoro między przeglądami trzeba robić dolewki oleju i to spore. Druga sprawa to konsekwencje tego ubywającego oleju. Jest on walony do komory spalania i zapycha dolot. To też nie jest dobre mi się wydaje. Sam fakt, że producent dopuszcza taką norme zużycia oleju to dla mnie jest skandaliczne, więc coś w tym musi być.

ide o zaklad ze to ten koles :

jestem szczęśliwym posiadaczem A5 2.0TFSI QUATTRO , auto kupiłem w czerwcu 2010 ,jestem już po wymianie dołu silnika na gwarancji oczywiście z powodu poboru oleju w ilości około 1litr na 1000km . mam przejechane 35000 tys.km ,jak ktoś jest zainteresowany to mogę szczegółowo opisać procedury stosowane w aso audi. po tym serwisie olejowym spalanie benzyny skoczyło o 4litry w górę,średnie spalanie przed remontem było na poziomie 9,10 litrów na stówe, a teraz jest 12-13,5 litra i nie wiem co z tym fantem zrobić, być może coś namieszali w oprogramowaniu jak ktoś może mi odpowiedzieć będę wdzięczny????

procedura w aso wygląda tak jak wiemy wszyscy ,zjawiasz się i mówisz że silnik żre oliwę i że dolewasz oliwy częściej i więcej jak płynu do spryskiwaczy ,na co obsługa aso mówi że przeprowadzą tak zwane ważenie oliwy i jak okaże się że wcina więcej jak 0.5 litra to jest problem audi a jak mniej to problem jest twój.w moim przypadku auto żarło oliwę od nowości i rozkręcało się coraz bardziej,do pierwszych 15tys.km audi pobierał około 0.5 litra/1tys.km ,natomiast po pierwszym przeglądzie przestał pobierać przez pierwsze 3tys.km a potem zwiększył dawkę oliwy na około 1litr/1tys.km zgłosiłem tą wadę umówiłem się na ważenie a panowie mówią że wymienią oliwę na nową i zbadają zużycie na co ja im żę po wymianie na nowy olej nie zeżre tej litry przez pierwsze 3 tysiące i niech doleją do poziomu i cześć zjawię się po tysiącu i oliwy nie będzie ale oni na to że są procedury i trzeba wymienić na nowy i jak mówili tak zrobili ,wróciłem z nowym olejem do domu i miałem się zjawić po tysiącu.więc postawiłem auto pod domem uruchomiłem silnik i zgasiłem go po 10 godzinach pracy i tak 4 sesje bez przebiegu zeżarł na postoju 0.5 lita a kolejne pół litra to 600 km i zjawiam sie na serwis ,ważą sobie ten olej i mówią że mają problem auto zeżarło 0.9 litra na 800 km .jestem po naprawie silnika to jest po wymianie dołu silnika tłoki pierścienie separator oleju i jakieś oprogramowanie zmniejszające ciśnienie w komorze spalania .po tej wymianie przejechałem jak narazie 3 tys. i auto pobrało 0.3 litra oliwy ,mam nadzieje że się ułoży i nie będzie pobierał tej oliwy.

tak więc nie wiem czy Ci pomogłem ale może spróbuj mojej metody postojowej na udowodnienie że silnik żre olej być może ta metoda okaże się i w twoim przypadku skuteczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turdzi nie myslales zeby jeszcze blende tablicy pomalowac na czarno???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To on chyba na A5 forum tez jest.Chociaż to Gdańsk no i post z 12 lutego..

Cos tam skarżą się na te motory.

"Witam

W swoim A5 Sportback 2.0 TFSI mam problem z dużym zużyciem oleju.

Samochód kupiłem w lipcu 2010 i na poczatku brał 1l oleju na 1000km.

Zgłosiłem to na gwarancji, w ASO rozebrali silnik i znaleźli rysę na 4 cylindrze, wymienili blok, cylindry i wszystko co się przynależy (uszczelki itp.)

Obecnie jest lepiej bo zużycie oleju spadło do 0,5l/1000km i spalanie w mieście jest około 12l/100km (na początku 14-15l/100km).

Ale znowu pojechałem do ASO i teraz czekam na wymianę odmy i uszczelnienia korbowodu.

Czy ktoś z Was spotkał się z takimi problemami w tym modelu, lub innym Audi z tym silnikiem.

Trochę boli ciągle grzebanie w silniku w prawie nowym aucie (10 tys. przebiegu), ale chyba nie mam innego wyjścia póki trwa gwarancja.

Pozdrawiam

Artech"

I kolejny:

"U mnie też na początku było dosyć spore zużycie oleju ale po pierwszym przeglądzie ( 15 tyś ) zrobiłem juz ponad 1000 tyś i komputer wskazuje 3/4 oleju, ogólnie serwis podaje że 0,5 litra na 1000 tyś to norma w tych silnikach tym bardziej w quattro i s tronicu."

I znowu..

" Ja też mam ten sam problem z ziżyciem oleju przy jezdzie miejskiej nawet więcej jak 1 l na trasie ok. 0.6l . jestem umówiony z serwisem na badanie zuzycia, jak coś mi powiedza dam znać."

Kurde to ja mam diesla i null zużycia,jaja jakieś... :mysli::thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turdzi nie myslales zeby jeszcze blende tablicy pomalowac na czarno???

juz wymienilem dawno na czarna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turdzi ja też Ci potwierdzę przykrą informację na temat tych 2.0 TFSi. Podczas ostatniej wizyty w ASO tuż przed końcem gwarancji rozmawiałem właśnie na temat tych silniczków z kolegaktóry rozlicza naprawy gwarancyjne i mi powiedział ,że nic gorszego w historii audi od kiedy on pracuje chyba nie wyszło.To jest najczęściej wymieniany/naprawiany silnik w Audi ze względu właśnie na zużycie oleju. Najpierw wymieniali całe silniki teraz już tylko jakieś części w silniku.Będę w tym tygodniu u niego to mogę się dowiedzieć dokładnie o co chodzi i jakich modeli to dotyczyło czy 211 też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EOT Kuredu ma na virusie i już trochę nakręcił kilometrów i nie skarży się chłopak :mysli: może dobrze trafił z egzemplarzem, zaraz Audi zrobi się jak Alfa Romeo - kochaj albo rzuć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...