seban111 Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Witam mam pytanie do użytkowników audiczek z silnikiem 2.7 biturbo w gazie. Mam zamiar zakupić audi s4 i chciałbym założyć do niego gaz . Teraz jeżdżę 2.8Q mam brc sq56 i spisuje sie super . A jak to wyglada w 2.7BT ???? czy są jakieś problemy z turbinami ???? jakie spalanie????? Proszę o wasze porady jakieś spostrzeżenia ( wiem ze niektórzy śmieją sie z gazowania takich silników ale ócz to ich sprawa) Z góry dziękuje i POZDRAWIAM
Patrykbor Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Zagadaj też z Mateogda na pw on się zajmuje instalacjami lpg napewno ci pomoże
Buba Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 BRC SQ56 to koszt 4tys zl i bezproblemowo ogarnia temat Wtryski zolte i najwiekszy reduktor. reszta taka sama jak SQ24. Mozna sie pokusic o wieksze przewody na przyszlosc
juby_p Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 BRC to koszt 4tys zl i bezproblemowo ogarnia temat Proszę o podanie dokładnych komponentów sama nazwa BRC nic nie mowi i nie gwarantuje "bezproblemowego ogarniania tematu" widze ze troszke dopisałeś - to podaj jeszcze ile koni z cylindra obsluguje żółty wtryskiwacz bo według mojego źródła to zamało pozatym jeden reduktor to zamało no chyba za autor zgóry zakłada że on 4tyś jeździ na benzynie.
Buba Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Ty jestes za STAG ja za BRC. Napisz o co wiesz o STAG do S4 a nie prowokuj kolejnej klotni. Jak robilem przeglad to koles mi powiedzial ze spokojnie wystarcza takie komponenty do S4+Soft. W wieksze moce on sie juz nie bawi ze BRC nie ma az tak wydajnych zestawow. Taka moja wiedza
seban111 Opublikowano 1 Września 2009 Autor Opublikowano 1 Września 2009 ja tez przewidywałem własnie BRC SQ 56 ale chyba bedzie troszke inna niz do mojego 2.8V6 Mysle ze do Brc mozna dolozyc jakies lepsze wtryski
Buba Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Zołte wtryski BRC (Super max czy jakos tak sie nazywaja) sa wydolne do 42kW
juby_p Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Nie prowokuje kłótni to popierwsze a po drugie zalożył bym Landi Renzo na białych medach wydajność do 54,4KM z cylindra i nie trzeba kombinowac ani instalka nie musi mieć podwyższonego ciśnienia a reduktory dobierzemy jak sie zdecydujesz bo musze poszperać [br]Dopisany: 01 Wrzesień 2009, 22:36_________________________________________________ Zołte wtryski BRC (Super max czy jakos tak sie nazywaja) sa wydolne do 42kW Moze sie myle ale ja mam dane ze to jest około 42 ale KM
Buba Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 BRC ma trzy rodzaje wtryskiwaczy ktore obsluguja kolejno 28/36/42 kW Wreszcie temat ma jakies merytoryczne podstawy dyskusji
seban111 Opublikowano 1 Września 2009 Autor Opublikowano 1 Września 2009 Nie prowokuje kłótni to popierwsze a po drugie zalożył bym Landi Renzo na białych medach wydajność do 54,4KM z cylindra i nie trzeba kombinowac ani instalka nie musi mieć podwyższonego ciśnienia a reduktory dobierzemy jak sie zdecydujesz bo musze poszperać [br]Dopisany: 01 Wrzesień 2009, 22:36_________________________________________________ Zołte wtryski BRC (Super max czy jakos tak sie nazywaja) sa wydolne do 42kW Moze sie myle ale ja mam dane ze to jest około 42 ale KM rozumiem ze zakladasz gaz do samochodów ?????? a czy turbiny nie ucierpia??? ( tzn jak w 1.8T nie cierpia to chyba bedzie dobrze:) )
kepasa Opublikowano 13 Września 2009 Opublikowano 13 Września 2009 ja miałem 1.8 T z brc i było miło... reduktor mają do 220KW więc Ci wystarczy... a propos landi renzo, do 2,7 w kraku nie bardzo się chcieli podjąć jak kiedyś pytaliśmy, i to kolesie którzy targują instalacjami od lat... więc dobrze popytaj fachowców czy ten producent da radę... na pewno musi być kozak zakład i kumaty gazownik....
juby_p Opublikowano 13 Września 2009 Opublikowano 13 Września 2009 ja miałem 1.8 T z brc i było miło... reduktor mają do 220KW więc Ci wystarczy... a propos landi renzo, do 2,7 w kraku nie bardzo się chcieli podjąć jak kiedyś pytaliśmy, i to kolesie którzy targują instalacjami od lat... więc dobrze popytaj fachowców czy ten producent da radę... na pewno musi być kozak zakład i kumaty gazownik.... 220KW - znam reduktor ktory daje rade takiej mocy ale nie nazywa sie BRC, a z tym landi to mysle ze warsztat sie raczej silnika przestraszył seban111 Nie niezakladam gazu zawodowo - poprostu trochę o nim wiem.
seban111 Opublikowano 15 Września 2009 Autor Opublikowano 15 Września 2009 w najbliższym czasie pokrece sie troszke po łodzi i okolichac i popyatm fachmanów od gazu jak zbore info czyby sie podjeli , jakie instali proponowali , czy 2 reduktory czy jeden, i ile by to kosztowało odezwe sie w tym temacie i mam nadzije ze wspolnie go obgadamy POZDRO
Vito_ Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 Ja mam w S4 instalke LPG BRC sequent 56, śmiga całkiem spoko tyle, że ich największy reduktor nie wyrabia powyżej 5tys obr zaczyna się szarpanie i później przełącza na bene. Spalanie jak jechałem spokojnie na trasie 9,5l gazu co do spalania w mieście to w fazie testów bo auto mam od kilku dni.
juby_p Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 Ja mam w S4 instalke LPG BRC sequent 56, śmiga całkiem spoko tyle, że ich największy reduktor nie wyrabia powyżej 5tys obr zaczyna się szarpanie i później przełącza na bene. Spalanie jak jechałem spokojnie na trasie 9,5l gazu co do spalania w mieście to w fazie testów bo auto mam od kilku dni. bo ten reduktor to wyrabia do około 190 koników - choc inni twierdza całkiem cos innego że np obsługuje hemi okolo 6 litrow;)
Buba Opublikowano 22 Września 2009 Opublikowano 22 Września 2009 Ja mam w S4 instalke LPG BRC sequent 56, śmiga całkiem spoko tyle, że ich największy reduktor nie wyrabia powyżej 5tys obr zaczyna się szarpanie i później przełącza na bene. Spalanie jak jechałem spokojnie na trasie 9,5l gazu co do spalania w mieście to w fazie testów bo auto mam od kilku dni. sam montowales LPG czy poprzedni wlasciciel? moze masz ten slabszy reduktor zamontowany
adams78 Opublikowano 23 Września 2009 Opublikowano 23 Września 2009 bo ten reduktor to wyrabia do około 190 koników Do tej mocy wystarczy Genius 1500mBar - taki jak ja mam. Znam 1.8T po sofcie które na nim jeździ i daje radę. Uprzedzam obawy, że nie przełącza na Pb na wyższych obrotach. Zreszą w klubie już było kilka 1.8T z mocą ok 200KM na BRC, więc można. A 2,7bT w gazie? Ile km/m-c będzie robić? [br]Dopisany: 23 Wrzesień 2009, 22:16_________________________________________________Vito, 9,5l/100km LPG w S4... Nie skomentuję tego. Podaj normalne spalanie przy normalnej jeździe.
Vito_ Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 No właśnie a moja eSa podobno po programie jeszcze jest więc wogóle nie ma lekko ten reduktorek... Co lepszego byście polecali? czy może 2 reduktory
juby_p Opublikowano 24 Września 2009 Opublikowano 24 Września 2009 czy może 2 reduktory Moim zdaniem bezapelacyjnie dwa ale jeśli chesz nadal BRC to niech ktos inny ci poleci jaki, możesz wstawic ewentualnie drógi taki sam, Jesli pali ci naprawde 9,5 litra na trasie i masz przerywanie to mozesz miec źle skonfigurowana instalkę, może też źle dobrane wtryski w BRC są na różne moce.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się