Jarol Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 Czy komuś udało się ustalić co jest przyczyną późnego wstawania niektórych turbosprężarek z silnika BRD. Jak wiemy to turbo idealnie nadaje się do wzmocnienia silników na moc w okolicach 200Km, dlatego bardzo często jest stosowane do modyfikacji silników 1,9 i słabszych 2,0TDI. Niestety większość tych turbin jest wadliwych i zaczynają pompować powyżej 2 tys obr. Czy kos rozwiązał ten problem??? Ja w swoim aucie też ma to turbo i zauważyłem ciekawą rzecz. Po założeniu turbosprężarki reszta silnika był seryjna no po za pompkami AL. Turbo wtedy pompowało 1,4bara przy 2 tyś więc bardzo ładnie (log poniżej). Obecnie w aucie wyczyściłem kolektor dolotowi i EGR wywalając jego wnętrzności po za klapa gaszącą. Zrobiłem początek wydechu mniej więcej o długości 1 metra od samej turbiny o średnicy 63mm ( 2,5") bez kata. Po tym zabiegu turbo pompuje bardzo równo ale już wstaje dużo gorzej. Myślę że po odetkaniu wydechu powinno być na odwrót?? Prosze również o wklejenie logów przez osoby które używają to turbo dla porównania. Log przed zmianami Log po zmianach
peter22 Opublikowano 1 Września 2009 Opublikowano 1 Września 2009 u mnie tez tak wstaje powyzej 2 tyś myslałem ze tak ma byc :confused4:
rob555 Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Jak pisalem wczesniej ze wiekszosc znanych mi egz BRD ma laga z dolu to zaraz ktos pisal ze on ma super napedzajaca sie turbine i podtekst byl czytelny ze soft do d.... Mozna w programie poprawic jej napedzanie ale naprawde wydaje mi sie ze to zalezy albo od egz turbiny albo od sily podcisnienia ktore mamy w aucie. Tam jest wieksza gruszka i chyba wymaga mocniejszego zasysu. Tak czy siak w 70% BRD lag z dolu jest mocno odczuwalny
marewel Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 1bar przy 1700obr to żaden lag przy tej turbinie. Z tymi podciśnieniami to masz racje bo coś w tym jest.
turdzi Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 Moja wstaje 2000-2100tys. w porownaniu do BLB ( 1800tys.) to duza roznica.Plus jest taki ze jak juz wstanie to ciagnie rowno az pod czerwone pole a ta w BLB zdychala juz przy 3500 tys. Jesli mam byc szczery to chyba wszystkie BRD ktorymi jechalem , a bylo ich z 10 tak wstawaly
Jarol Opublikowano 4 Września 2009 Autor Opublikowano 4 Września 2009 Moja wstaje 2000-2100tys. w porownaniu do BLB ( 1800tys.) to duza roznica.Plus jest taki ze jak juz wstanie to ciagnie rowno az pod czerwone pole a ta w BLB zdychala juz przy 3500 tys. Jesli mam byc szczery to chyba wszystkie BRD ktorymi jechalem , a bylo ich z 10 tak wstawaly A możesz wkleić log kanału 11 dla porównania.
turdzi Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 Jarol nie ......... .....bo nie umie tego zrobić a co dopiero przeczytac to co wkleiłeś wyżej ( równie dobrze mogło by to być po chińsku )
yatkha Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 A możesz wkleić log kanału 11 dla porównania. Jeśli nadal potrzebujesz referencji w grupie 011, to proszę: http://img98.imageshack.us/img98/9547/d011.jpg
Jarol Opublikowano 11 Października 2009 Autor Opublikowano 11 Października 2009 A możesz wkleić log kanału 11 dla porównania. Jeśli nadal potrzebujesz referencji w grupie 011, to proszę: http://img98.imageshack.us/img98/9547/d011.jpg Z twojego logu widac że masz ponad 1,4 bara przy 2 tys obr, wieć turbo bardzo ładnie wstaje z dołu.
yatkha Opublikowano 11 Października 2009 Opublikowano 11 Października 2009 Z twojego logu widac że masz ponad 1,4 bara przy 2 tys obr, wieć turbo bardzo ładnie wstaje z dołu. No tak, ale zobacz, co się dzieje do 2k
Jarol Opublikowano 12 Października 2009 Autor Opublikowano 12 Października 2009 Jak dla mnie to twoje turbo bardzo ładnie z dołu wstaje a poniżej 2 tyś nie ma mozliwości żeby dmuchało lepiej.
spanky Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 a ja slyszalem ze 99% turbin na rynku [nowe do kupienia na allegro] to odrzuty z testow jakosci ... [poprostu ich nie przeszly]
fotograf87 Opublikowano 12 Października 2009 Opublikowano 12 Października 2009 nie wiem jak to jest z tymi "odrzutami" ja kupilem na allegro i trafiłem na egzemplarz z książkowymi parametrami
Jarol Opublikowano 13 Października 2009 Autor Opublikowano 13 Października 2009 nie wiem jak to jest z tymi "odrzutami" ja kupilem na allegro i trafiłem na egzemplarz z książkowymi parametrami To wklej log dynamiczny kanału 11 na 4 biegu.
Iverson Opublikowano 13 Października 2009 Opublikowano 13 Października 2009 nie wiem jak to jest z tymi "odrzutami" ja kupilem na allegro i trafiłem na egzemplarz z książkowymi parametrami od kogo brałeś?? , karambol?? :gwizdanie:
dudi75 Opublikowano 13 Października 2009 Opublikowano 13 Października 2009 nie wiem jak to jest z tymi "odrzutami" ja kupilem na allegro i trafiłem na egzemplarz z książkowymi parametrami od kogo brałeś?? , karambol?? :gwizdanie: MOze od auto-max72 bo ja tez od niego bralem i miale male perypetie z ta turbinka alu to juz historia w koncu kupilem uzywka od jaro4444 i jest ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się