orzelsrw Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 Witam po przerwie , moja A4 1.9 TDi 85kw w automacie (tiptronic) wymaga wymiany rozrządu. Czy możecie w Warszawie polecić jakiś solidny warsztat który tego nie spieprzy, a jednocześnie nie zedrze ze mnie jakiejś potężnej kasy? Słyszałem, że wymiana taka w automacie jest nieco bardziej skomplikowana i trzeba mieć o tym pojęcie - proszę o pomoc. Z góry dziękuję i pozdrawiam!
OLO_GDA Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 a czym ma sie roznic wymiana w automacie od manuala? przeciez wymieniasz rozrzad w silniku, skrzynia nie ma tu nic do rzeczy...
lesand Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/mazowieckie-b35.0/
SZYCHA Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 pytanie z serii: Czy diesle mają duże bagażniki? Ale widzę ze Orzeł stawia pierwsze kroki....WITAMY W KLUBIE.....na początek hasło: Rozrząd- miłej lektury jest tego masa (tylko uważaj na bagażnik ) Pozdrawia SZYCHA
orzelsrw Opublikowano 2 Września 2009 Autor Opublikowano 2 Września 2009 UŁAŁA!!! Kozak się wielki i żartowniś znalazł , wielka mi tu szycha, chyba szyszunia... Nawet nie będę się zniżał do poziomu mistrza który nie potrafi wpisać jak należy ile jego VIPowskie auto pali... Ilość postów koleżko nie świadczy o pojęciu jakie się ma o autach - myślenie żałosne... Poza tym prosiłem o adres warsztatu a nie o twój komentarz do mojej sytuacji, ale widzę że czytanie ze zrozumieniem nie jest twoją domeną... bywa... A co do tego rozrządu jak już się tak rozpisałem, to info o tym że rodzaj skrzyni biegów ma znaczenie wyniosłem z ASO AUDI stąd wziąłem to pod uwagę w swoim poście. Gneralnie chodzi o jakieś ustawienia czy sposób ustawiania... A jeżeli się takie info wynosi z ASO to jest to dla mnie wiarygodniejsza informacja niż uzyskana od kogoś kto wymądrza się na temat automatów, czytać nie umie, a w dodatku pewnie jeździ manualem- ( Zgadłem szyszko?.....)
OLO_GDA Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 A jeżeli się takie info wynosi z ASO to jest to dla mnie wiarygodniejsza informacja niż uzyskana od kogoś kto wymądrza się na temat automatów, czytać nie umie, a w dodatku pewnie jeździ manualem- ( Zgadłem szyszko?.....) pomijajac całą reszte kolego to radze Ci dzielic przez 10 to co mowia panowie w ASO bo oni niestety to sa pierwsi do wciskania kitu i niefachowych napraw. z rzetelna wiedza to juz u nich gorzej... za[ytaj ich czy jak teraz Ci wymienia rozrzad a Ty za pol roku zmienisz skrzynie na manual to co Ci beda musieli przestawc... na przyslzosc radze Ci bardziej ufac informacjom znalezionym chociazby na tym forum niz ASO Audi...
orzelsrw Opublikowano 2 Września 2009 Autor Opublikowano 2 Września 2009 Coś w tym jest kolego, choć nie ukrywam że na fforum też czasem znajduje się bardzo rozbieżne poglądy i zdania , zresztą jak to w życiu... A wracając do tematu podirytowany mądrościami naszej OLBRZMIEJ SZYCHY poszperałem na forum i jednak nie jest ta skrzynia taka bez znaczenia, gdyż piszą niektórzy że w inny sposób się całość kalibruje, a więc nie takie znowu z d*py było to co napisałem... ciekawe czy też tak szybko nasz kolega pośpieszy z przeprosinami, bojednak coś na rzeczy jest... pozdrawiam
krzysiek23 Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 jest takie cos jak serwisy polecane i nie polecane tam poszukaj swojego wojewodztwa ewentualnie miasta,jezeli chcesz poglebic ta wiedze o rozrzadzie jest takie cos jak warsztat w ktorym jest dokladny opis wymiany dla tego silnika co by takie ASO nie robilo z ciebie debila bo oni lubia kity wciskac..a na haslo rozrzad wypluje ci tyle wiadomosci ze rozwije to kazde watpliwosci i odpowie na wiekszosc pytan
orzelsrw Opublikowano 3 Września 2009 Autor Opublikowano 3 Września 2009 Od wczoraj właściwie nic innego nie robię ;-) Dzieki kolego... Pozdrawiam
krzyniek Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 gdyż piszą niektórzy że w inny sposób się całość kalibruje tzn co ? co wy chcecie tam kalibrować
DeeJay_Kill Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 Hej. Osobiście mam automata, w którym sam zmieniałem rozrząd - Panowie z ASO jak zwykle się nie popisali - różnica polega tylko na tym, że inny jest znak "0" na kole zamachowym, ale nie stanowi to problemu - wystarczy dokładnie przyświecić lampą. Twój mechanik nie powinien mieć żadnych problemów z wymianą rozrządu, w Twoim silniku nie ma z tym wielkich trudności. Dodatkowo masz pompowtryski, więc odpada regulacja kąta wtrysku.
orzelsrw Opublikowano 3 Września 2009 Autor Opublikowano 3 Września 2009 Chyba właśnie o to chodziło, spodziewałem się, że to nieco bardziej skomplikowana kwestia. Będę miał to na uwadze i sam mu podpowiem jeszzcze. Dzieki serdecznie kolego... Ktoś może podrzuci jakisolidny warsztat w Wawie na wymianę rozrządu? Jak na rrazie nie miałem szczęscia i eksperymentuje co nie jest za dobre... Pozdr
Dev Opublikowano 4 Września 2009 Opublikowano 4 Września 2009 po wymianie rozrzadu w PD-ku trzeba sprawdzic VAG-iem czy jest dobrze ustawiony na kole wałka rozrządu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się