HENRYKG 0 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 miesiąc temu miałem przegląd mego A4 2,5tdi quattro 2001r i wyszło że tylnie amortyzatory mają sprawność ok. 54% gościu powiedzial , że nadają się tylko do wymiany , a przed zimą to konieczne , czy ktoś miał podobne doświadczenia i może podzielić się uwagami , osobiście nic dziwnego w zachowaniu się auta szczególnie tyłka nie zauważyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro75 0 Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Moje doświadczenie.Na jednej stacji tył ok.50 % na innej stacji tył ok.70 %.I bądz tu mądry ale 54% to wychodzi jeszcze jako "dobry" więc nie widzę potrzeby wymiany skoro nowe mogą mieć niewiele więcej.Mi skaczą przednie koła a wychodzi mi przód na dwóch stacjach ponad 70%,czyli jak nowe prawie i za cholery nie wiem dlaczego koła skaczą przy buksowaniu. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soolek 4 Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Fakt faktem, że co maszyna to wynik. Jeżeli samochód Ci nie pływa tyłem, to chyba sobie odpuść. Ale dla wszystkiego, jedź na pustą szeroką drogę i zrób sobie "test łosia". Jak nie dostaniesz zawału, to znaczy, że amorki jeszcze ujdą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mily 4 Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Te testy na stacji diagnostycznej o niczym nie świadczą. Ja w swoim teraz wymieniałem tył, całkowicie wszystko na nowe części. 74% sprawoności. A przód który jest dopiero do wymiany (amorki, wszystkie wahacze) a jest 68%. Zbyt dużej różnicy nie widzę po tych wynikach. A jak w Audi 100 wymieniłem komplet z przodu i z tyłu komp pokazywał 95% na tyle i 92% na przodzie. Nic z tego nie rozumiem, a wymieniałem bo już mi uciekała na dołkach moja niunia i pojechałem żeby zobaczyć co jest to stwierdzili na stacji że są dobre 71% tył a 67% przód, (jak dobre jak czuję że sie nie trzyma drogi). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor 3 Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Pytanko Jeśli najeżdzając np. na garba poprzecznego amotryzatory bujają się chwilę gora-dół to nadaje to się do wymiany już? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mily 4 Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Pytanko Jeśli najeżdzając np. na garba poprzecznego amotryzatory bujają się chwilę gora-dół to nadaje to się do wymiany już? Hmy to chyba nie jest dobry test. Jak jedziesz po nierównościach i czujesz że Ci auto ucieka (nie trzyma się drogi, np Ty skręcasz a auto "wyrzuca na zewnątrz" to wtedy się na pewno nadają do wymiany i podobnie z tyłem jak jedziesz po nierównościach prosto a tył Ci skacze tak jak byś miał gumę wtedy też są do wymiany) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluesmen 0 Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Moim zdaniem najlepiej jakby jakiś koleś jechał za Tobą po nierównej kostce brukowej i patrzył czy amory dociskają koła do drogi czy skaczą jak lina bungee. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ja_Sha_Taan 0 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 i za cholery nie wiem dlaczego koła skaczą przy buksowaniu. Nie jesteś sam, może rzeczywiście amor nie dociska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stempel72 0 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 Stacje diag. to niestety pokazują prawdę jak jest sprawność 0% i amor wyżygany. Moim zdaniem, jeśli auto na nierównościach zachowuje sie poprawnie, tył na zakręcie nie ucieka, nie ma wycieków to bym sobie odpuścił wymianę dobrego na lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jak1s 0 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 przede wszystkim przed badaniem sprawdz cisnienie w ogumieniu. Nawet mała odchyłka od normy moze odbić sie na wyniku testu amortyzatorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się