rav_ef Opublikowano 1 Maja 2007 Opublikowano 1 Maja 2007 Witam, ma okazje niedrogo kupić silnik AKE (poniżej 3 tysie), moj AFB powolutku szykuje się do robienia wałków - wytarte. W AKE są gładziutkie, przebieg około 150.000 - autko po wypadku - na silnik gwarancja rozruchowa,turbo, przepływomierz jest itp jest. Pytanie co oprócz silnika do podmiany. Intercoolery - jeśli większe w wersji AKE, oczywiście ECU - jak z wiązkami kabli????Co jeszcze....
kamilsmok Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 Witam. Panowie byłem otanio właścicielem AUDI A6 silnik 2.5 AKE.quatrro Nigdy więcej tego silnika . Przy autentycznym przebiegu 160000 .Psuło się w nim wszystko.Począwszy od pompy wtryskowej, poprzez wycieki oleju , a skończywszy się na pękniętym bloku silnika i głowicy.Normalnie MASAKRA. Wrażenia z jazdy były bardzo fajne ale gdy przychodziło do awarii to miałem dosyc. Pozdrawiam.
rav_ef Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Opublikowano 6 Lipca 2009 Jestem tego samego zdania. Mam mechanika ktory powiedizal krotko. Dopiero 2.7 TDI. Odradzal kazdy silnik 2,5 V6.
turdzi Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 kamilsmok to nie wiem czy wiesz ale sadzac po twoim profilu to wlasnie spadles z deszczu pod rynne Silnik: BLB 2.0 140PS
rav_ef Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Opublikowano 6 Lipca 2009 ja jestem od 8 miesiecy szczesliwym wlascicielem imprezy MY '06, w moim bylym 2.5 tdi AFB przeszedlem wszystko - walki, turbine, i pompe wtrysku + niezliczona ilosc przednich wachaczy. Fakt ze kupilem wyjezdzony model (przeszlo 300 tys nabite) ale opinie o V6 2.5 tdi wsrod mechanikow sa takie samo. Rzadko zdaza sie wytrzymaly model lub model z malym przebiegiem. Przyzwyczailem sie do duzego spalania benzyny w imprezie i jedyne co mi chodzi po glowie w tym roku to ewentualnie s4 jesli mam wrocic do oooo za czym tesknie.....
kamilsmok Opublikowano 8 Lipca 2009 Opublikowano 8 Lipca 2009 Czy spadłem z deszczu pod rynne? Moze i tak, ale bynajmniej na razie nie musze płacic za awarie, a spalanie mam teraz na pozimie 6.7 litra a nie 11 litrów, poniewaz takie spalanie miałem przy tamtym silniku.
rav_ef Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Opublikowano 9 Lipca 2009 Jesli silnik jest ok to gratuluje, staram ci sie powiedziec ze te silniki potrafia wydusic z wlasciciela pieniadze rzedu 8-12 tys pln, wiec po prostu sporo ryzykujesz. Jesli jest ok to sie ciesz i smigaj ile sie da, ja po prostu ze swojego doswiadczenia i 3 kumpli z Olsztyna wiem ze oooo z zadnym TDI v6 2.5 nie kupie chyba ze z roczna gwarancja na silnik od sprzedawcy ;-)
arto19 Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 Ja jeżdze BFC 163 PS. Zrobiłem juz 10 000 od momentu zakupu. Auto ma przejechane 190 000 km, mam ksiazke i sprawdziłęm przebieg w serwisie. Po zakupie sprawdziłem wałki rozrządu, sa w idealnym stanie (190kkm!!)Z pompa też narazie nie mam problemów. Notabene byłem ostanio w serwisie vw i kotoś zamaiwał komplet pompowtryskiwaczy do 1.9. Koszt 5000 ma sie nijak do regeneracji pompy w 2.5 (ok 2500-3000). Wiec wydaje mnie sie ze jak kupisz dobry 2.5 i zadbasz chociaz o sama hydraulike + dobry olej i regularne wymiany płynów i filtrów to bedzie wszystko w porządku. Silniki po 2001 były juz troche poprawione, wiec jezeli przebieg autentyczny to mozna brac. Sprawdz przy okazji cała hydraulike a w szczególności popychacze. PS a spalanie mam na poziomie 6 litrów w trasie do 100 km na 6 biegu max 7.5 z predkosciami ok 180-200. Miasto do 9/100
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się